openfield photo
Serie 5DF/DS/DV TTV (Stage V) εικόνα

Serie 5DF/DS/DV TTV (Stage V)

Δενδροκομικά & Αμπελουργικά
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

126Hp / 94Kw

Μέγιστη Ροπή

472 NM

Κύλινδροι

4

Η ΠΙΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΕΙΡΩΝ ΑΜΠΕΛΙΩΝ.

Σχεδιασμένη ειδικά για τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας με απαράμιλλη ευελιξία και αποτελεσματικότητα, η νέα οικογένεια TTV DF/DS/DV Σειράς 5 διαθέτει κορυφαία τεχνολογία και εργονομία, για εργασία με άψογες επιδόσεις ακόμη και στους πιο περιορισμένους χώρους. Με πιο ισχυρούς και αποδοτικούς νέους κινητήρες, μετάδοση TTV και υδραυλικά συστήματα ανίχνευσης φορτίου με αντλία 100 λ/λεπτό, η νέα σειρά ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη για ασφάλεια, άνεση και παραγωγικότητα.

Κινητήρας
car-engine icon
Συμπαγείς, αποδοτικοί και ανεπτυγμένοι ειδικά για γεωργία.

Οι νέοι κινητήρες FARMotion 35 και 45 3 και 4 κυλίνδρων που εξοπλίζουν την τελευταία γενιά της οικογένειας TTV DF/DS/DV Σειράς 5 είναι ακόμα πιο ισχυροί και αποδοτικοί από ποτέ. Αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν αναμφισβήτητα καινοτόμο τεχνικό περιεχόμενο, όπως ψεκασμό Common Rail υψηλής πίεσης (με πιέσεις έγχυσης έως και 2000 bar), εγχυτήρες 7 οπών, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ανεμιστήρα viscostatic, φίλτρα αέρα PowerCore και λειτουργία OverBoost. Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό πακέτο λύσεων υψηλής τεχνολογίας που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου μεγιστοποιώντας παράλληλα την παραγωγικότητα. Το εξαιρετικά συμπαγές μέγεθος της σειράς λύσεων μετεπεξεργασίας καυσαερίων που χρησιμοποιούνται, με εξωτερικό, ψυκτικό και EGR κύκλωμα με ηλεκτρονικό έλεγχο ροής ανακυκλοφορίας, DOC (καταλύτης οξείδωσης ντίζελ), παθητικό DPF και SCR, επέτρεψε να διατηρηθούν οι ίδιες συνολικές διαστάσεις με τη μονάδα ισχύος προηγούμενης γενιάς Stage IIIB, για να διασφαλιστεί εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης και εξαιρετική ορατότητα προς τα εμπρός από το κάθισμα του οδηγού. Εκτός από μια σειρά από νέες τεχνολογικές λύσεις που εφαρμόζονται για να πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Stage V, όλοι οι κινητήρες της γκάμας προσφέρουν επίσης περισσότερη ροπή και ισχύ από πριν, με το κορυφαίο μοντέλο να διαθέτει εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ 116 HP (126 HP με ενεργή τη λειτουργία OverBoost).

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Ομαλή, αποτελεσματική και αξιόπιστη.

Η υπερσύγχρονη μετάδοση TTV μεταφέρει την ισχύ στους τροχούς αποτελεσματικά και αποδοτικά σε όλες τις συνθήκες και με οποιαδήποτε ταχύτητα, προσφέροντας ασυναγώνιστη άνεση και απρόσκοπτα ομαλή παροχή ισχύος χωρίς τράνταγμα, μετατρέποντας την εντυπωσιακή ισχύ του κινητήρα αποτελεσματικά σε ανώτερη παραγωγικότητα, χωρίς των επιδόσεων. Και το κυριότερο, η μετάδοση επιτρέπει ακόμη και την τελική ταχύτητα των 40 Km/h που επιτυγχάνεται με ταχύτητα οικονομίας κινητήρα! Η εργονομική κονσόλα MaxCom προσφέρει εύκολο χειρισμό με κουμπιά όλων των βασικών λειτουργιών του τρακτέρ, για πρωτοφανή απλότητα και πρακτικότητα. Για παράδειγμα, οι αναστροφές κατεύθυνσης μπορούν να εκτελεστούν απλά και εύκολα με τα προγραμματιζόμενα από το χρήστη κουμπιά στο joystick, ενώ το καντράν Sense επιτρέπει στον χειριστή να επιλέξει μέσα σε μια σειρά τρόπων λειτουργίας κινητήρα και μετάδοσης από «ECO», για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου, έως «Power», για μέγιστη ισχύ και παραγωγικότητα. Οι στροφές του κινητήρα και η σχέση μετάδοσης κίνησης ταιριάζουν αυτόματα σε πραγματικό χρόνο για να διατηρηθεί η λειτουργία του τρακτέρ όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Ο χειριστής μπορεί να εξοικονομήσει έως και 2 ταχύτητες εμπρός και 2 όπισθεν και να τις ανακαλεί όποτε χρειάζεται πατώντας απλά τα σχετικά κουμπιά.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
PTO - Απόλυτη ευελιξία και αποτελεσματικότητα. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ - Εξαιρετική παραμετροποίηση, ισχύς και ακρίβεια.

Στη νέα σειρά 5 DF/DS/DV TTV, ακόμη και το πίσω PTO έχει σχεδιαστεί για εξαιρετική λειτουργικότητα, ευελιξία και απόδοση. Όλες οι εκδόσεις του πίσω PTO και του προαιρετικού μπροστινού PTO είναι εξοπλισμένες με αναλογικά εμπλεκόμενο ηλεκτρομηχανικό συμπλέκτη με αυτόματη λειτουργία ανίχνευσης φορτίου, για εκκίνηση και διακοπή των εργαλείων χωρίς ξαφνική ανάκρουση - γεγονός που συμβάλλει επίσης στη μεγιστοποίηση της διάρκειας ζωής των ίδιων των εργαλείων. Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται ως στάνταρ με τα 3 προγράμματα ταχύτητας γενικής χρήσης (540 σ.α.λ., 540ECO και 1000 σ.α.λ.), ενώ ένα πίσω PTO ταχύτητας εδάφους και ένα μπροστινό PTO 1000 σ.α.λ. διατίθενται προαιρετικά. Το στέλεχος εξόδου του πίσω PTO είναι γρήγορα εναλλάξιμο σε όλες τις εκδόσεις, επιτρέποντάς σας να ρυθμίσετε το PTO γρήγορα και εύκολα ώστε να λειτουργεί με οποιονδήποτε τύπο άξονα μετάδοσης κίνησης εργαλείου χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιείτε μη πρακτικούς και δυνητικά επικίνδυνους προσαρμογείς. Για μεγαλύτερη άνεση και παραγωγικότητα κατά την εκτέλεση επαναλαμβανόμενων ελιγμών, όλες οι εκδόσεις διατίθενται ως στάνταρ με μια λειτουργία που εμπλέκει και αποδεσμεύει αυτόματα το PTO σε σχέση με την κατακόρυφη θέση του προσαρτήματος που είναι τοποθετημένο στη σύνδεση 3 σημείων της ανύψωσης πίσω. Η νέα οικογένεια DF/DS/DV TTV Σειράς 5 διατίθεται με μια επιλογή από εξαιρετικά αρθρωτά και ισχυρά υδραυλικά συστήματα. Αυτά τα τρακτέρ μπορούν να εξοπλιστούν με έως και 5 ηλεκτροϋδραυλικούς πίσω διανομείς και με έως και 4 μεσαίους τοποθετημένους διανομείς με επιπλέον 3 υδραυλικούς ζεύκτες που αντιγράφονται από τους πίσω διανομείς. Όλοι οι διανομείς διαθέτουν ηλεκτρονικό έλεγχο ροής και χρονοδιακόπτη, και λειτουργούν από ένα αναλογικό χειριστήριο joystick. Μια ελεύθερη γραμμή επιστροφής προσφέρεται ως στάνταρ, ενώ η λειτουργία PowerBeyond προαιρετικά. Τα μοντέλα 5DF TTV προσφέρονται με επιλογή συστήματος με αντλία 84 λ/λεπτό ή καινοτόμα παραλλαγή με αντλία ανίχνευσης φορτίου 100 λ/λεπτό, η οποία παρέχει αξιοσημείωτη ροή λαδιού 70 λ/λεπτό με ταχύτητα κινητήρα μόλις 1350 σ.α.λ., ενώ τα μοντέλα TTV DS/DV Σειρά 5 είναι εξοπλισμένα με κλειστό κεντρικό υδραυλικό σύστημα με αντλία 100 λ/λεπτό στάνταρ. Σε όλες τις διαμορφώσεις, το κύριο σύστημα τροφοδοτεί λάδι μόνο στην ανύψωση και τους διανομείς και ένα ξεχωριστό υδραυλικό κύκλωμα με ειδική αντλία 42 λ/λεπτό παρέχει λάδι αποκλειστικά στο σύστημα διεύθυνσης και στα βοηθητικά συστήματα για να εξασφαλίσει άψογα ομαλή λειτουργία διεύθυνσης ακόμη και σε ταχύτητες ρελαντί. Η ανύψωση πίσω 3800 kg (ή 2600 kg σε εκδόσεις 5DS/DV TTV) ελέγχεται ηλεκτρονικά ως στάνταρ και συνοδεύεται από διπλά εξωτερικά χειριστήρια τοποθετημένα στα πίσω προστατευτικά λάσπης. Η ανύψωση πίσω περιλαμβάνει επίσης μια ενεργή λειτουργία απόσβεσης ταλαντώσεων. Διατίθεται επίσης μια προαιρετική ανύψωση εμπρός με εντυπωσιακή μέγιστη χωρητικότητα 1500 kg.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Ένα άνετο σαλόνι με τεχνολογία αιχμής.

Προσφέρεται μια επιλογή από τρεις εκδόσεις καμπίνας 4 κολώνων που διαφέρουν ως προς το πλάτος και τη σχεδίαση προστατευτικών λάσπης για να ταιριάζει με τις τρεις διαφορετικές διαμορφώσεις πλατφόρμας του 5DF/DS/DV TTV και να διασφαλίζει απαράμιλλη εργονομία και άνεση. Το κωνικό κάλυμμα και τα μεγάλα τζάμια εξαιρετικής ορατότητας, καθώς και το εντελώς επίπεδο δάπεδο σημαίνει ακόμη περισσότερο χώρο για τα πόδια του οδηγού. Το τιμόνι διαθέτει δυνατότητα ρύθμισης του ύψους και της κλίσης του, ενώ καθώς ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος στην κολώνα του τιμονιού, η ρύθμιση του τιμονιού προσαρμόζει επίσης τη θέση του ταμπλό έτσι ώστε να είναι ιδανικά τοποθετημένο και εύκολα ορατό για οδηγούς οποιουδήποτε αναστήματος. Όλα τα χειριστήρια που χρησιμοποιούνται πιο συχνά είναι οργανωμένα στο καινοτόμο υποβραχιόνιο MaxCom, το οποίο είναι τοποθετημένο απευθείας στο κάθισμα με ανάρτηση. Το InfoCentrePro εμφανίζει καθαρά όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του τρακτέρ και επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώσει εύκολα πολλές λειτουργίες. Οι πιο απαιτητικοί χρήστες μπορούν επίσης να επιλέξουν το 8" iMonitor3, το οποίο όχι μόνο διευκολύνει τη ρύθμιση των παραμέτρων του μηχανήματος, αλλά είναι επίσης συμβατό με ένα ευρύ φάσμα λύσεων γεωργίας ακριβείας, όπως η αυτόματη καθοδήγηση και η συνδεσιμότητα Isobus. Οι νέες καμπίνες μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με σύστημα φιλτραρίσματος αέρα καμπίνας συμβατό με την κατηγορία 4 για την προστατευτική κατεργασία καλλιεργειών χωρίς τη χρήση πρόσθετων Μέσων Ατομικής Προστασίας.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO