Δέκτες GNSS

ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ, Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ

Συστήματα διεύθυνσης με δορυφορική βοήθεια. Οι δέκτες μας χρησιμοποιούν ελεύθερα, διεθνώς διαθέσιμα σήματα.

Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε το σύστημα που ταιριάζει καλύτερα στη δραστηριότητά σας. Οι δέκτες μας χρησιμοποιούν ελεύθερα, διεθνώς διαθέσιμα σήματα, τα οποία παρέχουν διαφορετικά επίπεδα ακρίβειας ανάλογα με την παρεχόμενη υπηρεσία διόρθωσης και το μοντέλο του δέκτη:

  • Submeter με ακρίβεια εντοπισμού της διαδρομής περίπου 25εκ. για έκδοση Egnos / WAAS / Αυτόνομο.
  • Decimeter για σήματα TopNet:
    • TopNet Global D (μόνο ο SRC40) με ακρίβεια εντοπισμού της διαδρομής περίπου 8εκ.
    • TopNet Global C (μόνο ο SR20) με ακρίβεια εντοπισμού της διαδρομής περίπου 5-8εκ.
    • TopNet Global C+ (μόνο ο SR20) με ακρίβεια εντοπισμού της διαδρομής περίπου 3-4εκ.
  • Centimeter για RTK με απόλυτη και επαναλαμβανόμενη ακρίβεια 2-3εκ.

Η DEUTZ-FAHR σας προσφέρει τα πάντα με προϊόντα που ανταποκρίνονται απόλυτα στις ανάγκες σας.

sdf guidance banner

SR20. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.

Ο SR20 είναι ένας νέος δέκτης GNSS σχεδιασμένος για αυτόματα συστήματα διεύθυνσης. Πρόκειται για μια εντελώς νέα τεχνολογία που δημιουργήθηκε με στόχο την επίτευξη της υψηλότερης ακρίβειας και της καλύτερης απόδοσης καθοδήγησης παντός καιρού και συνθηκών. Περιλαμβάνει τεχνολογία πλήρους ελέγχου των αυτόματων συστημάτων διεύθυνσης, η οποία ανάγει τον δέκτη SR20 σε έναν δέκτη μακράν ανώτερο του απλού δέκτη GNSS. Η τεχνολογία μας χαρακτηρίζεται από πληθώρα πλεονεκτημάτων και δυνατοτήτων - ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένα από αυτά:

1 IMU: Το νέο γυροσκόπιο 3 αξόνων ενσωματώνεται στη στάνταρ έκδοση, για να ανιχνεύει και να αντισταθμίζει ακόμη και τις μικρότερες διακυμάνσεις και κινήσεις του μηχανήματος προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Αυτό συνεπάγεται ύψιστη ακρίβεια σε όλες τις συνθήκες, ανεξάρτητα από τον τύπο του εδάφους.

2 Skybridge: Αυτή η τεχνολογία είναι διαθέσιμη σε όλους τους δέκτες SR20 και γεφυρώνει τις απώλειες σήματος. Το σύστημα Skybridge διατηρεί το σύστημα διεύθυνσης ενεργοποιημένο σε περίπτωση που το σήμα RTK δεν είναι διαθέσιμο, π.χ. σε περίπτωση απώλειας του σήματος κινητής τηλεφωνίας. Με τον τρόπο αυτό, το μηχάνημα εξακολουθεί να εκτελεί εργασίες με υψηλή ακρίβεια RTK για έως και 20 λεπτά.

3 GNSS: Ο δέκτης SR20 μπορεί να λάβει σήματα από έναν τεράστιο αριθμό διαφορετικών δορυφορικών συστημάτων, όλα συμβατά με αυτόν: GPS, GLONASS, GALILEO, BEIDOU και QZSS. Ο μεγάλος αριθμός συμβατών δορυφόρων που είναι διαθέσιμος αυξάνει τη σταθερότητα και την ακρίβεια του σήματος και εξασφαλίζει ένα σύστημα καθοδήγησης που είναι πλήρως αξιόπιστο.

4 CTM: Απαιτείται σύνδεση κινητής τηλεφωνίας στο διαδίκτυο για τη λήψη σήματος διόρθωσης RTK NTRIP. Η Μονάδα Τηλεματικής Επικοινωνίας είναι εξοπλισμένη με πακέτο δεδομένων 4G M2M multinet. Τα εν λόγω χαρακτηριστικά μειώνουν σημαντικά τα προβλήματα λήψης δεδομένων κινητής τηλεφωνίας, με το RTK NTRIP να παρέχει την υψηλότερη αξιοπιστία.

SRC40. Ο ΔΕΚΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.

Ο δέκτης SRC40 δεν αποτελεί μόνο δέκτη GNSS, αλλά διαθέτει επιπλέον τεχνολογία πλήρους ελέγχου για το αυτόματο σύστημα διεύθυνσης. Αξίζει να αναφερθεί ιδιαίτερα η αρθρωτή δομή, δηλαδή ανάλογα με την επιθυμητή υπηρεσία διόρθωσης, τα στοιχεία του δέκτη προσαρμόζονται με απλή αναβάθμιση:

IMU: Γυροσκόπιο 3 αξόνων για τον εντοπισμό κλίσεων σε λόφους

Μόντεμ: για τη λήψη δεδομένων διόρθωσης RTK-NTRIP

Καθώς όλα τα εξαρτήματα είναι ενσωματωμένα στο ίδιο πλαίσιο, είναι πολύ εύκολη η αλλαγή του δέκτη από το ένα μηχάνημα στο άλλο. Αυτό καθιστά πολύ απλή την εναλλαγή οχημάτων, καθώς η αλλαγή διαρκεί μόνο λίγα λεπτά!

sdf guidance banner
sdf guidance banner

SC10. Ο ΔΕΚΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.

Αυτός ο δέκτης έχει σχεδιαστεί για χειροκίνητα συστήματα διεύθυνσης και διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις:

  • Αυτό το κιτ συνδυάζει τον δέκτη SC10 GNSS και ένα τερματικό με οθόνη αφής 4,3' με δυνατότητα ανεξάρτητης εγκατάστασης σε κάθε τύπο μηχανήματος.
  • Visual Guidance 50: τα μηχανήματα που είναι εξοπλισμένα με το ενσωματωμένο σύστημα iMonitor, μπορούν εύκολα να αναβαθμιστούν με έναν δέκτη SC10. Εκτός από τη χειροκίνητη καθοδήγηση διαδρομής, το Visual Guidance 50 επιτρέπει τη χρήση όλων των τυπικών λειτουργιών που περιλαμβάνονται στο iMonitor. Πρόκειται για έναν πολύ οικονομικό τρόπο αξιοποίησης του ευρέος φάσματος λειτουργιών που προσφέρουν τα iMonitors μας, όπως ο Αυτόματος Έλεγχος Τμήματος (TC-SC) και ο Έλεγχος Μεταβλητού Ρυθμού (TC-GEO).
    • Εύκολη εγκατάσταση σε μηχανήματα μέσω του iMonitor
    • Πρόσβαση σε πολλές λειτουργίες του iMonitor, π.χ. αυτόματος έλεγχος τμήματος, έλεγχος μεταβλητού ρυθμού
    • Διορθωτικές υπηρεσίες: Autonom/Glonass

Σημείωση: Αυτός ο δέκτης δεν μπορεί να αναβαθμιστεί σε αυτόματο σύστημα διεύθυνσης.

AES35 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Το ηλεκτρικό τιμόνι AES35 είναι μια εργοστασιακή επιλογή που διατίθεται σε ορισμένα μοντέλα τρακτέρ (6120-6140), καθώς και σε ορισμένες από τις θεριζοαλωνιστικές μας μηχανές (C7000 / C9000). Επιπλέον, το κιτ έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρεται εύκολα από το ένα μηχάνημα στο άλλο. Μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων σε μηχανήματα που διαθέτουν προεγκατεστημένη καλωδίωση, αλλά μπορεί επίσης να προσαρμοστεί και σε οποιαδήποτε άλλο μηχάνημα χωρίς την καλωδίωση. Το AES35 περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που επιτρέπει την καθοδήγηση με ακρίβεια έως και το πρότυπο RTK. Επίσης, είναι κατάλληλο για εφαρμογές όπου απαιτείται χαμηλή ταχύτητα οδήγησης (< 500 m/h).

sdf guidance banner