openfield photo
C6000 Series εικόνα

C6000 Series

combine
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

250 Hp / 186.4 Kw

Κυβισμός

6100 κ.εκ.

Χωρητικότητα Δεξαμενής

7000 LT

Η ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΣΑΣ, Η ΑΛΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΜΗΧΑΝΗ, Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΑΣ

Παρουσιάζοντας ένα νέο ορόσημο στην εξέλιξη της σειράς DEUTZ-FAHR αφιερωμένη στη γεωργία. Η εκτεταμένη εμπειρία μας στον τομέα, σε συνδυασμό με τον διάλογο με τους πιστούς πελάτες της DEUTZ-FAHR για να ακούσουν τις ανάγκες τους, αποτέλεσαν τα θεμέλια για την ανάπτυξη του C6205. Αξιόπιστη και συμπαγής, προσφέρει εξαιρετική παραγωγικότητα: Ένα νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία 5 πρέσα άχυρου, που περιλαμβάνει την ανώτερη τεχνολογία και τις αντιλήψεις των συστημάτων DEUTZ-FAHR. Μια μηχανή αφιερωμένη σε μεσαίου μεγέθους αγροκτήματα με στόχο μεγαλύτερη ανεξαρτησία, σχεδιασμένη να συλλέγει όλους τους τύπους καλλιεργειών με εξαιρετικά αποτελέσματα. Με δύο μοντέλα, τέσσερις εκδόσεις και εξαιρετική ευελιξία που καθιστούν δυνατή μια τεράστια επιλογή διαφορετικών διαμορφώσεων, τα C6205 και C6205 TS είναι πολύτιμοι σύμμαχοι για τη δουλειά σας.

Μαχαίρι κοπής
car-engine icon
.

Η επιφάνεια κοπής μιας θεριζοαλωνιστικής μηχανής είναι εκεί όπου ξεκινά ολόκληρη η διαδικασία συγκομιδής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η DEUTZ-FAHR δημιούργησε μια ολοκληρωμένη σειρά αξιόπιστων επιφανειών κοπής για να καλύψει τις ανάγκες κάθε πελάτη. Οι κεφαλές της DEUTZ-FAHR είναι συνώνυμες με ακριβή αποτελέσματα κοπής, αξιοπιστία, ανθεκτική κατασκευή και ευελιξία. Η γκάμα καλύπτει ένα ολοκληρωμένο φάσμα πλάτους κοπής με επτά παραλλαγές (τέσσερις τυπικές κεφαλές διαστάσεων 4,20, 4,80, 5,40 και 6,30 μ και δύο κεφαλές μεταβλητού πλάτους διαστάσεων 5 και 5,5 μ), με μοναδικές δυνατότητες που μπορούν να επεκταθούν ακόμη περισσότερο με την εγκατάσταση αξεσουάρ σχεδιασμένων για να καλύψουν ακόμη και την πιο εξειδικευμένες περιπτώσεις. Σύστημα κοπής Schumacher: Με πλανητική μετάδοση για πολύ υψηλούς ρυθμούς κοπής (1220 κοπές / λεπτό), το σύστημα κοπής Schumacher Easy Cut II εξασφαλίζει ακριβή ποιότητα κοπής και απόδοση για την κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκης, ακόμη και όταν εργάζεστε με πράσινες ή διασκορπισμένες καλλιέργειες και με υψηλές πυκνότητες καλλιέργειας. Ένα καινοτόμο προαιρετικό σύστημα με κυλίνδρους πρεσαρίσματος λεπίδας και κυλίνδρους οδηγού λεπίδας διατηρεί την λεπίδα τέλεια ευθεία ενώ ταυτόχρονα μειώνει τους κραδασμούς, τη φθορά και την κατανάλωση ισχύος. Αναλογικός μηχανισμός συλλογής: Ο αναλογικός μηχανισμός συλλογής είναι εξοπλισμένος με έξι μπάρες, καθεμία από τις οποίες φέρει ένα σετ εξαιρετικά ανθεκτικών και εύκαμπτων πλαστικών δοντιών, τα οποία μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν και να λειτουργήσουν με ρυθμιζόμενη γωνία. Ο μηχανισμός συλλογής είναι τοποθετημένος σε βραχίονες που γλιστρούν στους οδηγούς Teflon (για γρήγορη, ακριβή υδραυλική ρύθμιση της κλίσης των δοντιών), και είναι ρυθμιζόμενη σε οριζόντια ή κατακόρυφη θέση σε σχέση με την καμπίνα, για την ιδανική κάλυψη διαφορετικών συνθηκών συγκομιδής. Ο μηχανισμός συλλογής μπορεί να συγχρονιστεί με την ταχύτητα γείωσης. Μόλις ο οδηγός αρχικά ορίσει τόσο τις ταχύτητες γείωσης όσο και τους μηχανισμούς συλλογής, όταν η ταχύτητα γείωσης της θεριστικής μηχανής στη συνέχεια αυξάνεται ή μειώνεται, η ταχύτητα του μηχανισμού συλλογής προσαρμόζεται αυτόματα για να διατηρηθεί η ίδια αναλογία μεταξύ των δύο παραμέτρων. Ειδικά σετ εργαλείων : Οι μπάρες κοπής DEUTZ-FAHR έχουν σχεδιαστεί για ευελιξία. Τόσο το σετ εργαλείων για ηλιόσπορο όσο και το σετ εργαλείων για κραμβέλαιο μπορούν εύκολα να τοποθετηθούν στην αρχική μπάρα κόκκων για να επεκτείνουν περαιτέρω τη λειτουργία και να κάνουν τη χρήση της θεριστικής μηχανής σας πιο κερδοφόρα. Αυτό το πρώτο σετ εργαλείων αποτελείται από ειδικές επεκτάσεις που χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα μαζί με έναν ομαλό κύλινδρο (εγκατεστημένος στο μπροστινό μέρος του τρυπανιού εισαγωγής) και έναν οδοντωτό κύλινδρο (τοποθετημένο κάτω από τη μπάρα κοπής αντί για τον μηχανισμό συλλογής, ο οποίος αφαιρείται) για τη συγκομιδή αποτελεσματικά και γρήγορα. Το σετ εργαλείων για το κραμβέλαιο διαφέρει από το σετ εργαλείων ηλιόσπορου καθώς περιλαμβάνει επίσης επέκταση για την επιφάνεια και κάθετη λεπίδα κοπής στη δεξιά πλευρά του υδραυλικού κιβωτίου ταχυτήτων (μια λεπίδα στην αριστερή πλευρά είναι προαιρετική). Μπάρα κοπής VARICROP: Οι ρυθμιζόμενου μήκους επιφάνειες κοπής VARICROP είναι η ιδανική λύση για χρήστες που χρειάζονται συγκομιδή πολλαπλών καλλιεργειών με το C6205. Η γκάμα αποτελείται από δύο μεγέθη (5 και 5,5 μ), τα οποία είναι υδραυλικά ρυθμιζόμενα σε βάθος έως και 70 εκ. απευθείας από την καμπίνα, όπως και η θέση και το ύψος του μηχανισμού συλλογής με ανθεκτικά μεταλλικά δόντια.

περισσότερα
Λαιμός τροφοδοσίας
car-engine icon
.

Η δίοδος τροφοδοσίας του C6205 διασφαλίζει ότι η συγκομιδή καλλιεργειών επεξεργάζεται με προσεκτικό τρόπο και μεταφέρεται σωστά στο σύστημα αλωνίσματος. Οι μπάρες τροφοδοτούν όλο το πλάτος της διόδου και στερεώνονται σε τρεις ενισχυμένες αλυσίδες. Το κανάλι ανύψωσης είναι ικανό να λειτουργεί με ακόμη και πολύ βαριές μπάρες κοπής, επιτρέποντας ακόμη και τη χρήση μηχανής συλλογής καλαμποκιού και διασφαλίζοντας ότι όλη η ισχύς μεταδίδεται με τον ασφαλέστερο τρόπο. Το μηχάνημα είναι εξοπλισμένο με δύο κυλίνδρους ανύψωσης ως βασικούς, ενώ ένας τρίτος είναι διαθέσιμος για χρήση με ιδιαίτερα βαριές μπάρες κοπής. Για ακόμη πιο ακριβή ποιότητα κοπής, το μηχάνημα μπορεί να είναι εξοπλισμένο με το σύστημα αυτόματου ελέγχου, το οποίο αντισταθμίζει τις πλευρικές κινήσεις των μπαρών για εξαιρετικά ακριβή αποτελέσματα, ειδικά όταν εργάζεστε με ευρύτερα πλάτη κοπής. Αντιστροφή καναλιού τροφοδότη: Ποτέ δεν μπορείτε να είστε πολύ προσεκτικοί, επομένως ακόμη και οι δοκιμασμένες μπάρες κοπής C6000 και τα κανάλια ανύψωσης διαθέτουν ένα ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα αντίστροφης λειτουργίας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την απομάκρυνση τυχόν φραγμών και την αποφυγή υπερφόρτωσης του περιβλήματος τροφοδότη.

περισσότερα
Σύστημα αλωνισμού
car-engine icon
.

DEUTZ-FAHR σημαίνει απόδοση χωρίς συμβιβασμούς. Το σύστημα αλωνίσματος του C6205 προσφέρει τις ίδιες δυνατότητες με τις μεγαλύτερες αδερφές του για να εξασφαλίσει απαράμιλλη απόδοση με οποιαδήποτε καλλιέργεια, και άψογη ποιότητα κόκκων και άχυρου. Τύμπανο αλωνίσματος: Το τύμπανο αλωνίσματος διαμέτρου 600 χιλ. αποτελείται από 8 στιβαρές μπάρες βιδωμένες σε 5 βάσεις για εύκολη συντήρηση και αντικατάσταση. Διατίθενται ταχύτητες περιστροφής από 420 έως 1250 σ.α.λ., με εξαιρετική απόδοση σε ολόκληρο το εύρος ταχύτητας · ενω με ένα κιβώτιο ταχυτήτων, μπορείτε να μειώσετε τις σ.α.λ. κατά περίπου 50% με μερικά απλά βήματα εγκατάστασης. Το κοίλος του C6205 έχει μπάρες ράσπας διατεταγμένες με ευρεία γωνία κλίσης 121 ° ώστε να χρησιμοποιηθεί η επιφάνεια διαχωρισμού όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα. Η έκδοση ενός κομματιού είναι διαθέσιμη με 3 διαφορετικές διαμορφώσεις αποστάσεων συρμάτων 14, 11 και 16 - η καθεμία για συγκομιδή διαφορετικής σοδειάς. Τούρμπο διαχωριστής: Το σύστημα αλωνίσματος του C6205 είναι εξοπλισμένο με ένα τρίτο τύμπανο τοποθετημένο μετά το χτυπητήρι άχυρου και ακριβώς μπροστά από τους πρέσες άχυρου: Αυτός είναι ο τούρμπο-διαχωριστής, μια συσκευή που αυξάνει την ικανότητα εργασίας της θεριστικής μηχανής κατά περίπου 20%, για απαράμιλλη απόδοση ακόμη και όταν αφορά συγκομιδή πολύ πυκνών καλλιεργειών ή σε δύσκολες συνθήκες, όπως με πράσινο άχυρο και με μεγάλες ποσότητες αγριόχορτων. Ο τούρμπο-διαχωριστής έχει διάμετρο 590 χιλ. και 10 οδοντωτές μπάρες · το τύμπανο είναι ρυθμιζόμενο σε 5 διαφορετικές θέσεις, για να επιλέξετε μια περισσότερο ή λιγότερο έντονη δράση διαχωρισμού ή ακόμη και να απενεργοποιήσετε εντελώς τον τούρμπο-διαχωριστή όταν δεν χρειάζεται. πρέσες άχυρου: Οι μεγάλου μήκους, κλειστού τύπου πρέσες άχυρου διασφαλίζουν τον πλήρη διαχωρισμό σε όλες τις συνθήκες, ακόμη και με υγρή καλλιέργεια και μεγάλες ποσότητες αγριόχορτων. Η δομή, η κλίση και ο μηχανισμός της πρέσας άχυρου είναι τα αποτελέσματα της εκτεταμένης εμπειρίας στο τομέα και διασφαλίζουν τον πλήρη διαχωρισμό, με το άχυρο να αποβάλλεται από το πίσω μέρος της θεριστικής μηχανής. Κατά τη συγκομιδή ιδιαίτερα πυκνών καλλιεργειών, οι πρέσες άχυρου μπορεί να είναι εφοδιασμένοι με ειδικές κορυφές δίνουν έμφαση στον αερισμό της ίδιας της καλλιέργειας. Οι πρέσες άχυρου είναι τοποθετημένοι σε θέσεις για τη μείωση του θορύβου και την ελαχιστοποίηση της απορρόφησης ισχύος.

περισσότερα
Καθαρισμός
car-engine icon
.

Το C6205 συνδυάζει ισχύ με απαλό άγγιγμα. Το σύστημα καθαρισμού - χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των θεριζοαλωνιστικών μηχανών DEUTZ-FAHR - εξασφαλίζει μέγιστη παραγωγικότητα και εγγυημένη ποιότητα. Η συγκομιδή μεταφέρεται από τους πρέσες άχυρου στο δοχείο προετοιμασίας κόκκων, το οποίο κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση για να διανείμει το προϊόν ομοιόμορφα. Η σοδειά περνάει από ένα κοσκίνισμα προτού φτάσει στην άνω σίτα, το οποίο δημιουργεί το διπλό σκαλί που απαιτείται στη διαδρομή της καλλιέργειας για να το επιβραδύνει και να το προ-καθαρίζει πριν από την πραγματική διαδικασία καθαρισμού. Δοχείο κόκκων: Το δοχείο μήκους 1,85 μέτρων προετοιμασίας κόκκων εξασφαλίζει τέλεια διαστρωμάτωση του άχυρου και του λεπτού άχυρου, τα οποία, επειδή είναι ελαφρύτερα από το κόκκο, διασκορπίζονται αμέσως όταν έρχονται σε επαφή με τη ροή αέρα που δημιουργείται από τον ανεμιστήρα · ένα αποτέλεσμα που βελτιώνει σημαντικά την καθαριότητα του τελικού προϊόντος. Η διαμόρφωση δύο βημάτων εξασφαλίζει εξαιρετικά αποτελέσματα καθαρισμού, αποφεύγοντας τον κίνδυνο υπερφόρτωσης των σιτών χωρίς να θυσιάζεται η παραγωγικότητα. Ένα έξυπνο σύστημα διασφαλίζει ότι οι σίτες λειτουργούν αποτελεσματικά και αθόρυβα για μέγιστη παραγωγικότητα: Το εξωτερικό κιβώτιο για τις σίτες και το δοχείο προετοιμασίας κόκκων μειώνει κατά το ήμισυ την επιβάρυνση στο σύστημα κοσκινίσματος και είναι εύκολο στη χρήση. Η αντίθετη κίνηση των σιτών εμποδίζει τη συσσώρευση και το φράξιμο των σιτών από άχυρο. Οι σίτες διατάσσονται σε δύο επίπεδα (με άνω και κάτω σίτα) για μια αρχική έντονη δράση καθαρισμού ακολουθούμενη από μια λεπτή δεύτερη δράση. Η ρυθμιζόμενη επέκταση της άνω σίτας βελτιστοποιεί τον όγκο ανάκτησης κόκκων και, ως αποτέλεσμα, την απόδοση της θεριστικής μηχανής. Το άνοιγμα σίτας ελέγχεται μηχανικά από μοχλούς που βρίσκονται απευθείας στο ανώτερο επίπεδο σίτας ή με προαιρετικό ηλεκτρικό σύστημα από το μοχλό Διοικητή . Χρησιμοποιώντας διπλούς αισθητήρες και μπάρα ελέγχου που εκτείνεται σε όλο το μήκος του κουτιού της σίτας, το σύστημα ελέγχου απόδοσης σίτας εξασφαλίζει ακριβή παρακολούθηση της παραγωγικότητας της θεριστικής μηχανής. Τουρμπίνα: Η υψηλής απόδοσης τουρμπίνα (διάμετρος 400 χιλ.) με 44 πτερύγια αναρροφά αέρα σε όλο το πλάτος της θεριστικής μηχανής. Η ταχύτητα της τουρμπίνας ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε εύρος από 480 έως 980 σ.α.λ. Ο εγκάρσιος όγκος ροής αέρα ελέγχεται από εκτροπείς που προωθούν ή επιβραδύνουν την παροχή αέρα στη σίτα για ομοιόμορφη παροχή σε όλο το μήκος της δεξαμενής. DGR: Ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα του συστήματος DEUTZ-FAHR είναι το σύστημα διπλής επιστροφής - ένα γνήσιο κτύπημα ιδιοφυΐας που βελτιώνει την απόδοση της θεριζοαλωνιστικής μηχανής και την αποτελεσματικότητα ολόκληρου του συστήματος αλωνίσματος, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες. Πρόκειται για ένα σύστημα ανάκτησης μη καθαρισμένων προϊόντων, το οποίο συλλέγει υλικό από μια επιφάνεια κάτω από τις σίτες το οποίο επιστρέφει στο δοχείο προετοιμασίας κόκκων μέσω δύο διόδων ανελκυστήρα στις πλευρές του μηχανήματος. Μέσα στα περάσματα του ανελκυστήρα υπάρχουν δύο κοίλες που διαχωρίζουν μεγάλο μέρος του κόκκου από το μη καθαρισμένο προϊόν κατά τη διάρκεια της διαδρομής του σε αυτό συλλέγεται από τον πυθμένα του κουτιού της σίτας και επιστρέφεται στο δοχείο προετοιμασίας κόκκων. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν δύο διαφορετικοί τύποι τριβής για τις κοίλες, για τον καθαρισμό διαφορετικών τύπων καλλιέργειας και για την παράκαμψη του συστήματος ανάκτησης πλήρως εάν δεν απαιτείται. Το σύστημα DGR δεν είναι μόνο εξαιρετικά παραγωγικό, αλλά και τεχνολογικά προηγμένο, με ειδικούς αισθητήρες που παρακολουθούν τη διαδικασία για τη διασφάλιση της απόλυτης ασφάλειας και την πρόληψη του κινδύνου βλάβης ή άλλων προβλημάτων.

περισσότερα
Αμπάρι
car-engine icon
.

Δεξαμενή κόκκων: Η σοδειά σας μεταφέρεται σε μια δεξαμενή 7000 λίτρων μεγάλου μεγέθους, ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να εργάζεστε χωρίς διακοπή. Ο έλεγχος του προϊόντος που συλλέγεται είναι γρήγορος και απλός, με ένα νέο σύστημα δειγματοληψίας εύκολα προσβάσιμο λίγο έξω από την καμπίνα του οδηγού. Η δεξαμενή τροφοδοτείται από τον ανελκυστήρα κόκκων που διαθέτει αναδιπλούμενο σύνδεσμο για ελαχιστοποίηση του κινδύνου καταστροφής κόκκων καθώς και εξασφάλιση της βέλτιστης πλήρωσης της δεξαμενής σε οποιαδήποτε γωνία. Δύο αισθητήρες στο ρεζερβουάρ ενεργοποιούν μια ενδεικτική λυχνία και ένα ηχητικό προειδοποιητικό σήμα για να ενημερώσουν τον οδηγό ότι το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο και ότι είναι απαραίτητο να φέρετε το τρακτέρ κοντά στην αλωνιστική μηχανή για εκκένωση στο ρυμουλκούμενο. Εκκένωση: Ο σωλήνας εκκένωσης με υψηλή ροή το καθιστά γρήγορο (75 λ / δευτ.) και εύκολο να αδειάσει η δεξαμενή, φέρνοντας απλώς ένα ρυμουλκό με ψηλές πλευρές δίπλα στη θεριζοαλωνιστική μηχανή, ακόμα και όταν χρησιμοποιείτε κοπές πλάτους 6,50 μέτρων. Η έξοδος εκροής ύψους 4,5 μέτρων σημαίνει ότι η δεξαμενή μπορεί να αδειάσει ακόμη και όταν κινείται και επιτρέπει τη μεταφορά του προϊόντος εύκολα σε μεγάλα ρυμουλκούμενα. Το μήκος του είναι 5 μέτρα και με εύρος κίνησης 110 μοιρών, ο σωλήνας εκκένωσης σημαίνει ότι η θεριστική μηχανή μπορεί να λειτουργήσει με μεγάλο εύρος κοπής πλάτους και διασφαλίζει ότι ο χειριστής έχει καθαρή θέα στην έξοδο εκκένωσης ανά πάσα στιγμή. Το άνοιγμα και το κλείσμο του σωλήνα εκκένωσης ελέγχονται εύκολα από την καμπίνα μέσω του Κέντρου Ελέγχου Διοικητή.

περισσότερα
Καταστροφέας
car-engine icon
.

Κόφτης άχυρου: Ο ενσωματωμένος κόφτης άχυρου είναι εφοδιασμένος με ρότορα με 48 λεπίδες κοπής διατεταγμένες σε τέσσερις σειρές: Αυτή η διαμόρφωση παράγει ροή αέρα που απλώνει το υλικό ομοιόμορφα σε ολόκληρη την επιφάνεια των μπαρών κοπής και μπορεί να ρυθμιστεί με χειροκίνητα ελεγχόμενους εκτροπείς (διαθέσιμο ηλεκτρικό σύστημα ρύθμισης προαιρετικά). Το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί για να κόβει άχυρο ή καλαμπόκι αλλάζοντας απλά δύο τροχαλίες, χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες ταχύτητες μείωσης για αλώνισμα βαρύτερων καλλιεργειών. Η θέση της αντίθετης λεπίδας είναι ρυθμιζόμενη για να επιτευχθεί ο απαιτούμενος βαθμός κοπής. Διαστρωτήρας λεπτού άχυρου: Όπως και ο κοφτης άχυρου, ο διαστρωτήρας λεπτού άχυρου έχει σχεδιαστεί για να διανέμει υλικό ακόμη και στην ευρύτερη επιφάνεια κοπής, για τέλεια ανάμιξη του ψιλοκομμένου υλικού. Το δοχείο μεταφοράς (το οποίο μεταφέρει το προς επεξεργασία προϊόν) εξασφαλίζει ομοιόμορφη κατανομή λεπτού άχυρου, ενώ ένας μεταφορέας με μεταλλικούς αγωγούς κατευθύνει το λεπτόάχυρο στους ρότορες τεσσάρων λεπίδων. Τα πτερύγια στους ρότορες περιλαμβάνουν συγκεκριμένους εκτροπείς που ρυθμίζουν τη ροή του αέρα για εξαιρετικά αποτελέσματα κατανομής χωρίς πολύ υψηλές απαιτήσεις ισχύος, ενώ η γωνία του διαστρωτήρα λεπτού άχυρου είναι ρυθμιζόμενη για να εξασφαλίσει την ιδανική κατανομή με διαφορετικές καλλιέργειες.

περισσότερα
Κινητήρας Υδραυλικά Μετάδοση
car-engine icon
.

Βάζοντας κάθε ουγγιά δύναμης σε λειτουργία: Η ισχύς αφαιρείται και από τα δύο άκρα του στροφαλοφόρου άξονα, επιτρέποντας τον διαχωρισμό των υδραυλικών και μηχανικών λειτουργιών και εξασφαλίζοντας ένα σύστημα άμεσης μετάδοσης χωρίς απώλειες ισχύος. Αυτό σημαίνει επίσης ότι χρησιμοποιούνται λιγότεροι ιμάντες κίνησης και ότι οι ίδιοι οι ιμάντες είναι πιο προσβάσιμοι, μειώνοντας το κόστος λειτουργίας για τη θεριζοαλωνιστική μηχανή. Κινητήρας σταδίου V: Οι καινοτόμοι Τελικοί κινητήρες Σταδίου V, με εξαιρετική απόδοση καυσίμου και, ακόμη πιο σημαντικό, πολύ χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, προσθέτουν περαιτέρω τα πλεονεκτήματα του C6205. Η σειρά C6000 είναι εξοπλισμένη με κινητήρα 250 ίππους (184 kW) για μέγιστη απόδοση και αποδοτικότητα. Οι κινητήρες υγρού 6,1 λίτρων Deutz TCD L6 Σταδίου V συνδυάζουν εξαιρετική ισχύ με συνεχή παραγωγικότητα. Με ψεκασμό Common Rail, 24 βαλβίδες και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, αυτοί οι κινητήρες παρέχουν τη σωστή ποσότητα ισχύος για την περίσταση και μπορούν να ανταποκριθούν σε κορυφές φορτίου χωρίς απώλεια παραγωγικότητας. Το σύστημα DOC (καταλύτης οξείδωσης ντίζελ), σε συνδυασμό με τα συστήματα DPF (Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ) και SCR (Επιλεκτική Μείωση Καταλύτη), μειώνουν ουσιαστικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx), οι οποίες είναι από τις πιο επιβλαβείς από όλες τις εκπομπές που παράγονται από την καύση, χωρίς μείωση της απόδοσης. Σε συνδυασμό με το εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα αλωνίσματος, οι κινητήρες που είναι εγκατεστημένοι στις θεριζοαλωνιστικές μηχανές DEUTZ-FAHR προσφέρουν τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ανά ώρα στη βιομηχανία. Κιβώτιο τριών ταχυτήτων: Το υδροστατικό κιβώτιο τριών ταχυτήτων επιτρέπει στον οδηγό να διατηρεί την ιδανική ταχύτητα για όλες τις συνθήκες συλλογής και να ρυθμίζει την ταχύτητα συνεχώς από ένα μοχλό δίπλα στο κάθισμα του οδηγού. Οι ιδανικά μοιρασμένες αναλογίες διασφαλίζουν ότι υπάρχει πάντα μεγάλη ροπή στη σπειροτόμο για την αντιμετώπιση ακόμη και των πιο κρίσιμων συνθηκών πρόσφυσης. Τα γρανάζια της μονάδας μείωσης και του κιβωτίου ταχυτήτων περιτυλίγονται για τη μείωση του θορύβου λειτουργίας χωρίς να διακινδυνεύεται η ανθεκτικότητα και η αξιοπιστία του συστήματος μετάδοσης.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
.

Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ EVO II συνδυάζει εξαιρετική άνεση και προηγμένη τεχνολογία για να ελαχιστοποιεί την κόπωση του χειριστή και, κυρίως, να μεγιστοποιεί την ασφάλεια. Τα ηλεκτρικά χειριστήρια των λειτουργιών αλωνίσματος βρίσκονται όλα στη κονσόλα στα άκρα των δακτύλων του δεξιού χεριού του οδηγού. Η ηχομονωμένη καμπίνα είναι επίσης εξοπλισμένη με ένα δοκιμασμένο σύστημα κλιματισμού, εξασφαλίζοντας ιδανικές συνθήκες εργασίας ακόμη και με υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες. Τα φίλτρα αέρα καμπίνας διατηρούν τη σκόνη έξω από την καμπίνα, για άψογη άνεση σε όλες τις συνθήκες. Η επένδυση περιλαμβάνει τα χειριστήρια κλιματισμού και αεραγωγούς, καθώς και μια τέντα αυτόματου κλειδώματος. Τα απλά κλιπ επιτρέπουν εύκολη πρόσβαση στο σύστημα κλιματισμού για συντήρηση χωρίς εργαλεία. Ένα προαιρετικό φορητό ψυγείο μπορεί επίσης να είναι αποθηκευμένο κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού στην καμπίνα, χωρίς να καταλαμβάνει πολύτιμο χώρο και να κάνει ευχάριστη ακόμη και τη μεγαλύτερη εργάσιμη ημέρα στο χωράφι. Έλεγχος διοικητή: Το σύστημα CCM αντιπροσωπεύει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα ελέγχου και επιτρέπει στον οδηγό να παρακολουθεί την ποιότητα της εργασίας που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο. Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να παρακολουθεί μια σειρά παραμέτρων με μια ματιά: ταχύτητα γείωσης, απώλειες, πλήρης και μερική επεξεργασία εμβαδού εδάφους, ταχύτητα τυμπάνου αλωνίσματος, ταχύτητα εξαερισμού και μέτρηση ωρών λειτουργίας του κινητήρα και του τμήματος αλωνιστικής μηχανής. Ένα σύνολο προειδοποιητικών λυχνιών και συναγερμών ειδοποιεί αμέσως τον οδηγό για τυχόν δυσλειτουργίες. Εγκατεστημένο σε μια βάση που συνδέεται απευθείας με το ταμπλό οργάνων, το CCM είναι γρήγορο και εύκολο στην ανάγνωση, αλλά δεν εμποδίζει την προβολή της επιφάνειας κοπής. Τα χειριστήρια για τη μετάδοση και τις κύριες λειτουργίες του μηχανήματος (επιφάνεια κοπής, μηχανισμό συλλογής, άδεια δεξαμενή κόκκων και στάση έκτακτης ανάγκης) είναι ενσωματωμένα στο χειριστήριο -μοχλό Διοικητή τελευταίας γενιάς, καθιστώντας το μηχάνημα εξαιρετικά απλό και εύχρηστο. Πακέτο ορατότητας: Για να συμπληρώσει τον τυπικό εξοπλισμό, το ΠΑΚΕΤΟ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ είναι τώρα διαθέσιμο για να εξοπλίσει το μηχάνημα με ένα ακόμη πιο ολοκληρωμένο σετ φώτων εργασίας για να βελτιώσει την ορατότητα και να εξασφαλίσει ακόμη πιο ακριβή συγκομιδή τη νύχτα. Οι ψηλοί καθρέφτες με διπλή παραβολή σε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες τηλεσκοπικές βάσεις κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο χαλαρωτική. Ένα περιστρεφόμενο φανάρι συμπληρώνει τη σειρά των χαρακτηριστικών ασφαλείας. Τα μηχανήματα C6000 είναι εξοπλισμένα ως στάνταρ με 4 σταθερά φώτα εργασίας που φωτίζουν την επιφάνεια κοπής, ενώ τέσσερα κατευθυντικά φώτα εργασίας προσφέρονται προαιρετικά · και με δύο πίσω φώτα εργασίας, έναν προβολέα στη δεξαμενή κόκκων, έναν προβολέα στον σωλήνα εκκένωσης και δύο περιστρεφόμενα φανάρια που δείχνουν πότε η δεξαμενή είναι γεμάτη. Προαιρετικά, μπορεί να εγκατασταθούν δύο φώτα ξένου στην οροφή της καμπίνας για την επέκταση της φωτεινής περιοχής. Σετ εργαλείων κάμερας: Μέχρι 3 κάμερες είναι διαθέσιμες για παρακολούθηση της περιοχής γύρω από τη θεριζοαλωνιστική μηχανή. Οι εικόνες από τις έγχρωμες και υπέρυθρες κάμερες εμφανίζονται στη νέα οθόνη 7 ιντσών. Οι κάμερες προσφέρουν στον χειριστή μια ανεμπόδιστη θέα: την περιοχή πίσω από τη θεριζοαλωνιστική μηχανή (ιδανική για ελιγμούς), την περιοχή εκκένωσης της δεξαμενής και την κάτω πίσω περιοχή της θεριζοαλωνιστικής μηχανής, για απαράμιλλη ορατότητα και έλεγχο κατά τη χρήση του άγκιστρου ρυμούλκησης, του κόφτη άχυρου και του διαστρωτήρα λεπτού άχυρου.

περισσότερα