openfield photo
5D SERIES NEW εικόνα

5D SERIES NEW

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

102Hp / 76.1Kw

Μέγιστη Ροπή

408 NM

Κύλινδροι

4

100% ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ

Δουλεύεις σε ένα αγρόκτημα; Εκτάσεις χωραφιών; Λιβάδια, δάση ή πάρκα; Γεωργικό ή δημοτικό έδαφος; Θέλετε ένα τρακτέρ πλήρως προσαρμοσμένο για να ταιριάζει στις εφαρμογές και την οικονομική σας κατάσταση; Τότε σκεφτείτε τη σειρά 5D από την DEUTZ-FAHR. Αυτό το πρωτοποριακό συμπαγές τρακτέρ έχει στιβαρό σχεδιασμό και χαμηλό βάρος συγκράτησης. Καμία άλλη σειρά τρακτέρ δεν προσφέρει την ίδια ποιότητα, αξιοπιστία και άνεση με μια μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων και εξοπλισμού. Προσαρμόστε το τρακτέρ σας ώστε να ταιριάζει με το προφίλ του ιστότοπού σας. Το μοναδικό, προσωπικό σας 5D σας περιμένει.

Κινητήρας
car-engine icon
ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ.

Είναι εύκολο να βρείτε τη σωστή ισχύ του κινητήρα για το συγκεκριμένο προφίλ της τοποθεσίας σας με τη Σειρά 5D. Όλες οι επιλογές κινητήρα προσφέρουν υψηλή ροπή με ένα μεγάλο εύρος σταθερής ισχύος, πράγμα που σημαίνει ότι προσφέρουν τη βέλτιστη απόδοση καυσίμου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας FARMotion (χωρητικότητα 2887 cc) παρέχει σταθερή ισχύ σε ταχύτητες από 1800 έως 2100 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 354 Nm και αύξηση ροπής 40%. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας FARMotion (χωρητικότητα 3849 cc) προσφέρει σταθερή ισχύ από 1700 έως 2200 σ.α.λ. και υψηλή ροπή ακόμη και σε χαμηλές στροφές κινητήρα. Η μέγιστη ροπή είναι 408 Nm με ροπή 32%. FARMOTION σημαίνει ΔΥΝΑΜΗ, ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ . Οι κινητήρες FARMotion χαρακτηρίζονται από μια τριάδα τεχνολογίας: το καινοτόμο σύστημα ψεκασμού κοινής γραμμής τροφοδοσίας με πίεση ψεκασμού 2000 bar, βαλβίδες ψεκασμού με επτά οπές και μια διαδικασία ψεκασμού τριών σταδίων. Όλα αυτά εξασφαλίζουν πολύ πιο αποτελεσματική χρήση καυσίμου, συμβάλλοντας στην αύξηση της ισχύος του κινητήρα, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου. Ο καταλύτης οξείδωσης ντίζελ (DOC) μετατρέπει τα καυσαέρια του κινητήρα σε ουσίες που δεν μολύνουν το περιβάλλον. Αυτό το συμπαγές σύστημα δεν καταναλώνει ενέργεια και δεν απαιτεί συντήρηση ή AdBlue. Το σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων εξωτερικά (EGR) μειώνει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου πολύ πιο αποτελεσματικά από τη συμβατική τεχνολογία. Μερικά από τα καυσαέρια ψύχονται και αναμιγνύονται με αέρα που συλλέγεται στον σωλήνα εισαγωγής αέρα. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα διασφαλίζει ότι το μείγμα δοσολογείται πάντα σωστά. Οι μεγάλες επενδύσεις κυλίνδρων εξασφαλίζουν ομαλότερη λειτουργία, ενώ ένας νέος σχεδιασμός στροφαλοφόρου άξονα και ενισχυμένος στρομφαλοθάλαμος εγγυώνται μέγιστη απόδοση, αντοχή και αξιοπιστία.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΓΚΑΜΑ.

Από το απλό μηχανικό κιβώτιο οπισθοπορείας 30/15 στο κιβώτιο Powershift 45/45 τριών σταδίων με ταχύτητες έως 40 χλμ /ώρα ή 40 χλμ / ώρα ECO, καθώς και υδραυλική λειτουργία PowerShuttle και Stop & Go, η σειρά 5D προσφέρει εξαιρετική ποικιλομορφία και μοναδική τεχνολογία για τη διασφάλιση της μέγιστης απόδοσης για όλες τις εφαρμογές. Όλες οι παραλλαγές κιβωτίου ταχυτήτων είναι πολύ αποδοτικές στη μεταφορά ισχύος κινητήρα στους τροχούς ή στα PTOs. Οι ταχύτητες Μίνι και Ερπυσμού είναι διαθέσιμες.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ PTO - ΑΥΞΗΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΤΕ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ - Η ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ

PTO Το PTO προσφέρει επίσης μια μεγάλη ποικιλία ταχυτήτων για διαφορετικές εργασίες. Η Σειρά 5D διατίθεται με επιλογή τρόπων ταχύτητας 540 / 540ECO / 1000 σ.α.λ. και λειτουργία PTO εδάφους. Αυτά τα τρακτέρ μπορούν επίσης να είναι εξοπλισμένα με μπροστινό PTO 1000 σ.α.λ.. Η λειτουργία ECO 540 σάς επιτρέπει να εργάζεστε με τη μέγιστη ταχύτητα οικονομίας κινητήρα, εξοικονομώντας καύσιμα. Το PTO συνδέεται και αποσυνδέεται ηλεκτροϋδραυλικά. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Η έξυπνη κατασκευή του ανελκυστήρα επισημαίνει την ουσία της Σειράς 5D - ένα ευέλικτο εργαλείο που σας επιτρέπει να εργάζεστε με τη μέγιστη παραγωγικότητα. Οι ικανότητες προσάρτησης της Σειράς 5D είναι το σημείο αναφοράς όσον αφορά την ακρίβεια, τον έλεγχο και την παραγωγικότητα. Το υδραυλικό σύστημα είναι πλήρως εξοπλισμένο: με ρυθμό ροής 54 λ/ λεπτό, επιλογή έως 3 συμπληρωματικών διανομέων και ξεχωριστή αντλία οδήγησης. Ένας μηχανικά ελεγχόμενος ανελκυστήρας τοποθετείται στάνταρ, ενώ ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ανελκυστήρας (EHR) διατίθεται προαιρετικά. Τα μοντέλα LS και GS μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με προαιρετικό ανελκυστήρα 2100 κιλών. Ο ανελκυστήρας διατίθεται με χωρητικότητα έως 3000 κιλά ή 3600 κιλά με τον προαιρετικό συμπληρωματικό κύλινδρο ανύψωσης.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Η ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΤΕΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΔΩ

Η άνεση στην οδήγηση, η ευκολία στη χρήση και, συνεπώς, η βολικότητα δεν είναι πολυτέλειες για την DEUTZ-FAHR, αλλά βασικές προυποθέσεις για γρήγορη και ασφάλεια ολοκλήρωση μιας σειράς εργασιών. Οι μεγάλες περιοχές του παρμπρίζ σε όλες τις πλευρές και ένα ρυθμιζόμενο μπροστινό παρμπρίζ παρέχουν μια τέλεια πανοραμική θέα των εργαλείων για ακρίβεια στην εργασία. Η ευρεία γωνία ανοίγματος της πόρτας διευκολύνει την γρήγορη είσοδο και έξοδο από την καμπίνα. Η καμπίνα επίπεδης πλατφόρμας με τέσσερις βάσεις προσφέρει μια τυπική οροφή και ένα άνετο μοντέλο με ηλιοροφή. Αυτό βελτιώνει τη συνολική ορατότητα - ένα κρίσιμο ζήτημα ειδικά για εργασία με τον μπροστινό φορτωτή. Κάθε τελευταία λεπτομέρεια του εσωτερικού χώρου έχει προστεθεί προσεκτικά. Όλα τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα, ενσωματωμένα στην κονσόλα στα δεξιά του οδηγού. Τακτοποιούνται βάσει της συχνότητας χρήσης τους και είναι σαφώς χρωματικά κωδικοποιημένοι. Η διαισθητική λειτουργία όλων των χαρακτηριστικών απαιτεί πολύ λίγο χρόνο. Μια λεπτή βάση τιμονιού δίνει στον οδηγό αρκετό χώρο για τα πόδια και το ύψος και η γωνία του τιμονιού μπορούν να ρυθμιστούν ελεύθερα ώστε να ταιριάζουν στον οδηγό. Οι βολικοί αποθηκευτικοί χώροι και οι θήκες είναι ενσωματωμένες στην κονσόλα δίπλα στο πρόγραμμα οδήγησης σε όλα τα μοντέλα της Σειράς 5D . Φυσικά, ο κλιματισμός είναι προαιρετικός διαθέσιμος για όλα τα μοντέλα.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO