openfield photo
5G SERIES (TIER 4 FINAL) εικόνα

5G SERIES (TIER 4 FINAL)

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

116Hp / 86.5Kw

Μέγιστη Ροπή

436 NM

Κύλινδροι

4

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΩΦΕΛΙΜΗΣ ΑΞΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΡΑΚΤΕΡ

Καλλιεργήσιμες φάρμες, γαλακτοκομικές φάρμες, κτηνοτροφικές φάρμες, μικτές φάρμες, μεγάλες και μικρές φάρμες, που λειτουργούν ως κύρια επιχείρηση ή με μερική απασχόληση - το εύρος των εφαρμογών για βοηθητικά τρακτέρ είναι πιο ποικίλο από ποτέ στη σύγχρονη καλλιέργεια. Επιπλέον, υπάρχουν δασικές εργασίες και δημοτικές εργασίες. Μόνο όταν ένα τρακτέρ πληρεί όλες τις πτυχές του προφίλ εργασίας και ταιριάζει στους οικονομικούς περιορισμούς ενός αγροκτήματος, μπορεί να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Η DEUTZ-FAHR ανέπτυξε τη νέα σειρά 5G έχοντας κατά νου αυτό. Θα βρείτε ένα εύχρηστο τρακτέρ που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες σας μεταξύ των επτά μοντέλων με απόδοση 75 ίππους έως 116 ίππους χωρισμένο σε τρεις οικογένειες με διαφορετικά μεταξόνια, διαφορετικές χωρητικότητες και βάρη φορτίου και διαφορετικούς συνδυασμούς ελαστικών. Οι προδιαγραφές και η τεχνολογία της νέας Σειράς 5G θα καλύψουν επίσης τις ανάγκες σας. Η καμπίνα εγγυάται απόλυτη άνεση εργασίας και λειτουργίας για όλες τις εφαρμογές, ενώ οι νέοι κινητήρες FARMotion Επιπέδου 4 (Tier4 Final) προσφέρουν μέγιστη ισχύ με ελάχιστες εκπομπές. Η μετάδοση ECO 40 χλμ / ώρα εξασφαλίζει τις σωστές ταχύτητες για ακριβή και αποτελεσματική εργασία. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ μηχανικής αντίστροφης ή ηλεκτρο-υδραυλικής αντίστροφης Powershuttle. Η εντυπωσιακή υδραυλική ισχύς και η ικανότητα ανύψωσης μπροστά και πίσω κάνουν τη νέα σειρά 5G κατάλληλη για το προφίλ της εφαρμογής σας. Όποιες και αν είναι οι απαιτήσεις σας, η DEUTZ-FAHR μπορεί να τις ικανοποιήσει με τη μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων τρακτέρ.

Κινητήρας
car-engine icon
FARMOTION ΕΠΙΠΕΔΟΥ 4 (TIER4 FINAL) ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ.

Κάτω από το καπό της νέας Σειράς 5G, υπάρχουν υπερσύγχρονοι, συμπαγείς, τρεις και τέσσερεις κύλινδροι FARMotion Επιπέδου 4 (Tier4 Final) κινητήρες με απόδοση 75–116 ίππους. Αυτά έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί ειδικά για γεωργική χρήση ώστε να πληρούν τις πιο δύσκολες απαιτήσεις. Χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού κοινής γραμμής τροφοδοσίας με πίεση 2.000 bar, αερόψυκτο υπερσυμπιεστή και σύστημα επιλεκτικής μείωσης καταλύτη (SCR), οι κινητήρες αποδίδουν τώρα 5% περισσότερη ισχύ και ροπή κατά μέσο όρο από τους προκατόχους τους (για το μοντέλο 5080G, 75 ίππους μόνο με καταλύτη οξειδώσεως ντίζελ (DOC) και χωρίς σύστημα SCR. Τόσο η κατανάλωση καυσίμου όσο και οι εκπομπές είναι εξαιρετικά χαμηλές. Η αποδοτικότητα του κινητήρα υποστηρίζεται από το φίλτρο αέρα PowerCore και το νέο σύστημα ψύξης με προαιρετικό ιξώδη ανεμιστήρα. Το σύστημα ψύξης μπορεί να προσεγγιστεί σχεδόν αμέσως. Αυτό καθιστά το έργο καθαρισμού και συντήρησης πολύ πιο εύκολο.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
EFFICIENT TRANSMISSION ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ

Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων, η νέα σειρά 5G δείχνει πόσο προσαρμόσιμο μπορεί να είναι ένα τρακτέρ. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τεσσάρων ή πέντε ταχυτήτων, μηχανικό ή ηλεκτρο-υδραυλικό αντίστροφο άξονα και έως και τέσσερις σειρές μετάδοσης (αργή, γρήγορη, ερπυσμός και σούπερ ερπυσμός) με δύο ή τρεις ταχύτητες Powershift και τουλάχιστον οκτώ έως μέγιστο εξήντα προς τα εμπρός και όπισθεν. Φυσικά, για όλα τα μοντέλα με εκδόσεις πέντε ταχυτήτων, η υψηλότερη απόδοση επιτυγχάνεται στα 40 χλμ / ώρα Eco με μειωμένη ταχύτητα κινητήρα. Χάρη στη σχεδίαση Powershift, η ταχύτητα του κινητήρα μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί με φορτίο απλά πατώντας ένα κουμπί στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων χωρίς να ενεργοποιήσετε τον συμπλέκτη. Το Powershuttle (προαιρετικό) είναι εξοπλισμένο με δύο υγρούς συμπλέκτες μεγάλης διάρκειας. Αυτό καθιστά δυνατή την αλλαγή κατεύθυνσης σε ταχύτητες έως 13 χλμ / ώρα ακόμη και με φορτίο. Ένα άλλο σύστημα που συνδέεται με το Powershuttle είναι η βολική λειτουργία Stop & Go για διακοπή και μετακίνηση χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΑΣ ΡΟΥΤΙΝΑ - ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟ - ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ

PTO Μέσα στον αχυρώνα, έξω από τον αχυρώνα. Μέσα στην αυλή, έξω από την αυλή. Στο δρόμο. Μέσα στο χωράφι και πίσω στο αγρόκτημα. Και ολόκληρος ο κύκλος ξανά αύριο. Η νέα σειρά 5G προσαρμόζεται τέλεια στην καθημερινή σας εργασιακή ρουτίνα . Όσον αφορά το PTO, η νέα σειρά 5G προσφέρει πολύ περισσότερα από τα μέσα τρακτέρ. Το πίσω μέρος έχει έως και τέσσερις ταχύτητες PTO: 540/540 ECO και 1000/1000 ECO. Το μπροστινό PTO λειτουργεί στις 1.000 σ.α.λ. Η ηλεκτροϋδραυλική σύνδεση είναι στάνταρ. Εντυπωσιακή μέγιστη ικανότητα οπίσθιας ανύψωσης 5.400 κιλά (ανάλογα με το μοντέλο). Ο εμπρόσθιος σύνδεσμος μπορεί να σηκώσει 2.100 κιλά. Ο πίσω ανελκυστήρας διατίθεται με μηχανικό ή προαιρετικό με ηλεκτρονικό χειριστήριο με αυτόματη λειτουργία PTO ανάλογα με τη θέση. Οι εξωτερικοί έλεγχοι PTO και hitch εξασφαλίζουν απλή τοποθέτηση εξοπλισμού και λειτουργία εξωτερικού εξοπλισμού. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Τα σημεία προσάρτησης δείχνουν επίσης πόσο καλά ένα βοηθητικό τρακτέρ θα ταιριάζει στο αγρόκτημά σας. Με τη νέα σειρά 5G, μπορείτε να έχετε σχεδόν οποιονδήποτε δυνατό συνδυασμό εργαλείων υπό ακριβή έλεγχο. Διατίθενται 3 διαφορετικές υδραυλικές παραλλαγές - 55 λ / λεπτό, 60 λ / λεπτό ECO και 90 λ / λεπτό. Διπλές ανοικτές κεντρικές υδραυλικές αντλίες χωρητικότητας έως 60 λ / λεπτό ή 90 λ / λεπτό και οι νέες υδραυλικές βαλβίδες υψηλής ροής προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση - αλλά μόνο όταν χρειάζεται, φυσικά. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως τέσσερις βαλβίδες ελέγχου - τρεις μηχανικές και μία ηλεκτρική. Εδώ υπάρχει ρυθμός ροής έως και 80 λ / λεπτό καθώς και ένα ευρύ φάσμα επιλογών λειτουργίας, όπως η θέση πλωτήρα, οι συνεχείς ροές και οι λειτουργίες εκκίνησης. Οι πίσω βαλβίδες ανύψωσης και βοηθητικού ελέγχου μπορούν να λειτουργούν ανεξάρτητα η μία από την άλλη.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΕΣΗ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ. Όποιος κάθεται μέσα στη νέα σειρά 5G θα παρατηρήσει αμέσως ότι η νέα καμπίνα είναι η ενσάρκωση της ηρεμίας και της ακρίβειας. Ο σχεδιασμός είναι παρόμοιος με αυτόν ενός άνετου αυτοκινήτου. Ομαλές καμπύλες, φωτεινή, φιλική ατμόσφαιρα, χειριστήρια με εύκολη πρόσβαση και καθαρή ορατότητα από όλες τις πλευρές προωθούν τη γρήγορη και αποτελεσματική εργασία. Η διαφορά σε ένα αυτοκίνητο είναι ότι όταν ξεκινάτε τον κινητήρα, αισθάνεστε καθαρή ισχύ και τίποτα άλλο. Ο θόρυβος και οι δονήσεις παραμένουν έξω. Η καμπίνα είναι τοποθετημένη στην τελευταία σχεδίαση της ανάρτησης "Hydro Σιωπηλό-Μπλόκ" που απορροφά έως και 40% περισσότερες δονήσεις και κραδασμούς από τις προηγούμενες εκδόσεις. Τη νύχτα ή όταν η ορατότητα είναι κακή λόγω δυσμενών συνθηκών, έως και δέκα φώτα εργασίας (έξι στην οροφή, δύο στις πλαϊνές θέσεις και δύο στο καπό) εγγυώνται τέλειο φωτισμό ολόκληρης της περιοχής εργασίας. Διατίθενται τρία διαφορετικά σχέδια οροφής: Μια τυπική οροφή με χαρακτηριστικά ασφαλείας FOPS, μια γυάλινη οροφή χωρίς FOPS και μια οροφή από πολυανθρακικό ανοιχτής προβολής με χαρακτηριστικά ασφαλείας FOPS για βέλτιστη ορατότητα προς τα πάνω κατά τη λειτουργία του εμπρόσθιου φορτωτή. Οποιαδήποτε εργασία τρακτέρ πρέπει να εκτελεστεί, η μοντέρνα, κομψή καμπίνα παρακινεί τους οδηγούς να απολαμβάνουν τον καθημερινό τους χώρο εργασίας. ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ. Για τη νέα σειρά 5G, η άνεση εργασίας σημαίνει ότι το τρακτέρ προσαρμόζεται στον οδηγό και όχι το αντίστροφο. Η καμπίνα έχει αναθεωρηθεί με σκοπό να κάνει τη λειτουργία γρήγορη, απλή και εύχρηστη για όλους τους τύπους εργασιών. Όπως είναι συνηθισμένο με τη DEUTZ-FAHR, όλα τα στοιχεία ελέγχου είναι σαφώς χρωματικά κωδικοποιημένα και λογικά τοποθετημένα ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης τους. Το φωτισμένο InfoCentre στη στήλη οδήγησης παρέχει στον οδηγό όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας του τρακτέρ - λογικά και με σαφήνεια. Τα βοηθητικά χειριστήρια βαλβίδων λειτουργούν στη δεξιά κονσόλα. Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα ευρύ φάσμα μεθοδων λειτουργίας και λειτουργιών κλειδώματος, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν με ακρίβεια, βολικά και αξιόπιστα. Επιπλέον, είναι πλέον δυνατή η αποθήκευση δύο ταχυτήτων του κινητήρα. Κατά τη διάρκεια της συνήθους εργασίας, η πιο αποτελεσματική γκάμα εργασίας ή οδήγησης μπορεί να ενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO