openfield photo
6 SERIES TTV εικόνα

6 SERIES TTV

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

193Hp / 143.9Kw

Μέγιστη Ροπή

820 NM

Κύλινδροι

6

ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ

Το TTV της Σειράς 6 συνδυάζει την πιο προηγμένη τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την DEUTZ-FAHR σε ένα τρακτέρ που συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις με ανώτερη οικονομία καυσίμου και ασυναγώνιστη άνεση οδηγού. Οι πρωτοποριακοί κινητήρες Deutz με τεχνολογία SCR είναι ακόμη πιο ισχυροί, αποδοτικοί και οικολογικοί από ποτέ, και σχηματίζουν τον τέλειο συνδυασμό με δοκιμασμένες συνεχώς μεταβλητές εκπομπές ZF. Ο Giugiaro υπέγραψε το αδιαμφισβήτητο στυλ της Σειράς 6 TTV, με φουτουριστιούς σχεδιασμούς για τους προφυλακτήρες, ένα κομψό κάλυμμα κινητήρα και μια καμπίνα που προσφέρει ασυναγώνιστα επίπεδα εξοπλισμού και καθαρότητας.

Κινητήρας
car-engine icon
Ένας δυναμικός, καθαρός και ανίκητος κινητήρας.

Ο κινητήρας της Σειράς 6 TTV διαθέτει πληθώρα λύσεων υψηλής τεχνολογίας που μεγιστοποιούν την απόδοση και ελαχιστοποιούν την ειδική κατανάλωση και τις εκπομπές. Προσφέρονται σε διαμορφώσεις τεσσάρων και έξι κυλίνδρων (και οι δύο με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο), αυτοί οι κινητήρες Deutz διαθέτουν εξαναγκαστική επαγωγή τούρμπο-εσωτερικής ψύξης με βαλβίδα απορριμάτων. Με ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει το σύστημα ψεκασμού DCR (Deutz Κοινή Γραμμή Τροφοδοσίας ) και μετεπεξεργασία καυσαερίων SCR (Επιλεκτική Καταλυτική Μείωση), η σειρά Agrotron TTV συμμορφώνεται με τα πρότυπα Tier 4i. Χρησιμοποιώντας τον καταλυτικό μετατροπέα SCR, ο οποίος μειώνει αποτελεσματικά τις εκπομπές χωρίς ανακυκλοφορία καυσαερίων, αυτοί οι κινητήρες καταναλώνουν έως και 10% λιγότερα καύσιμα από τις προηγούμενες εκδόσεις χωρίς SCR με ισοδύναμη ισχύ. Το σύστημα ψεκασμού DCR χρησιμοποιεί δύο αντλίες ψεκασμού λιπαντικού κινητήρα και ειδικά διαμορφωμένους θαλάμους καύσης για να παρέχουν εξαιρετική, σταθερή απόδοση ακόμη και κατά τη διάρκεια των πιο δύσκολων εφαρμογών πρόσφυσης, ενώ οι πιέσεις ψεκασμού μπάρας φτάνουν έως και 1600, εξασφαλίζουν εξαιρετική ανταπόκριση και πλούσιο αποθεματικό ροπής ακόμη και σε χαμηλές στροφές κινητήρα . Ο ηλεκτρονικός ρυθμιστής κινητήρα εξαλείφει τη σπατάλη καυσίμου παρέχοντας μόνο την ισχύ που απαιτείται αποτελεσματικά για την εργασία. Από το όργωμα έως τις οδικές μεταφορές και από γενικές εργασίες στο αγρόκτημα μέχρι τη χρήση τόσο εμπρός όσο και πίσω εργαλείων, οι καινοτόμοι κινητήρες της Σειράς 6 προσφέρουν εξαιρετική απόδοση με χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Η δύναμη δεν είναι τίποτα χωρίς μετάδοση ταχύτητας που εξαρτάται από τη δουλειά.

Η μετάδοση TTV συνδυάζει την αποτελεσματικότητα ενός συμβατικού μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με την άνεση και την ομαλότητα ενός υδροστατικού συστήματος. Το αποτέλεσμα είναι μια αποτελεσματική, αξιόπιστη λύση που επιτρέπει συνεχείς μεταβολές ταχύτητας για να θέσει την ισχύ που παράγεται από τον κινητήρα στην πιο αποτελεσματική δυνατή χρήση και το κάνει χωρίς κόπο και χωρίς σπατάλη, καθιστώντας την εργασία σας ακόμα πιο εύκολη και πιο παραγωγική. Αυτά τα τρακτέρ είναι εξοπλισμένα με TTV συνεχώς μεταβλητές διανομές ισχύος, οι οποίες χωρίζουν την ισχύ που παράγεται από τον κινητήρα σε δύο εξαρτήματα: η πλειονότητα της ισχύος μεταδίδεται μηχανικά μέσω πλανητικών μειωτήρων και υγρών συμπλεκτών, ενώ το υπόλοιπο εξάρτημα μεταδίδεται υδραυλικά μια αντλία ανίχνευσης φορτίου σε μια λύση που επιτρέπει την αλλαγή της ταχύτητας του μηχανικού εξαρτήματος ανάλογα με τις ανάγκες. Μεταβάλλοντας την παροχή της υδραυλικής αντλίας, η ταχύτητα του τρακτέρ μπορεί να αυξηθεί ομαλά, χωρίς την ξαφνική τριβή κατά τη διάρκεια αλλαγών ταχυτήτων τυπικού συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων. Τα εξαρτήματα μηχανικής και υδραυλικής ισχύος ανασυνδυάζονται στην έξοδο της μετάδοσης με πλανητικό γρανάζι συνδυασμού ταχυτήτων. Η Σειρά 6 TTV προσφέρει στον οδηγό μια επιλογή τριών διαφορετικών επιλογών: Χειροκίνητη, PTO και Αυτόματη. Στη χειροκίνητη λειτουργία, ο κινητήρας και η ταχύτητα του οχήματος ελέγχονται απευθείας μέσω του πεντάλ γκαζιού και του χειριστηρίου πολλαπλών λειτουργιών. Σε αυτήν τη λειτουργία, τα μοντέλα TTV λειτουργούν σαν τρακτέρ με μηχανικό κιβώτιο, αλλά με την ομαλότητα που χαρακτηρίζει μια μετάδοση CVT, ενώ προσφέρουν επίσης στον οδηγό μια άπειρη επιλογή αναλογιών. Στη λειτουργία PTO, η ταχύτητα του PTO διατηρείται σε σταθερή τιμή ανεξάρτητα από την ταχύτητα του τρακτέρ (την οποία ο οδηγός μπορεί να τροποποιεί συνεχώς). Αυτή η λειτουργικότητα ξεπερνά τον μεγάλο περιορισμό των συμβατικών μηχανικών κιβωτίων τα οποία δεν μπορούν να διατηρήσουν ομοιόμορφη ροπή PTO σε διαφορετικές στροφές κινητήρα χωρίς αλλαγή ταχύτητας. Στην αυτόματη λειτουργία, μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου μεταβάλλει την αναλογία μετάδοσης και ρυθμίζει την ταχύτητα του κινητήρα σε σχέση με το φορτίο για να διατηρεί σταθερή ταχύτητα του οχήματος. Η ολοκλήρωση του συστήματος μετάδοσης είναι έναν ειδικό ηλεκτροϋδραυλικό αντίστροφο άξονα, ενώ επιτρέπει αναστροφές κατεύθυνσης ακόμη και με μεγάλο φορτίο.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Καθορίζει νέα στάνταρ για την ευελιξία - Υψηλού επιπέδου αυτοματοποιημένο, εξαιρετικά αποδοτικό υδραυλικό σύστημα.

PTO Η εξαιρετική ευελιξία είναι αυτό που ξεχωρίζει τη Σειρά Agrotron 6 TTV. Με τέσσερις λειτουργίες ταχύτητας που προσφέρονται από το πισω PTO (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO) και ένα προαιρετικό συγχρονισμένο PTO, αυτά τα τρακτέρ είναι πραγματικά συμβατά με οποιοδήποτε εργαλείο. Όλες οι λειτουργίες επιλέγονται και ενεργοποιούνται ηλεκτροϋδραυλικά με μια λειτουργία αυτόματης ανίχνευσης φορτίου για να διασφαλιστεί ότι η συνδεδεμένη συσκευή ξεκινά πάντα σταδιακά και ομαλά. Το PTO είναι απλό και ορθολογικό να λειτουργεί, με ηλεκτροϋδραυλικά χειριστήρια και οθόνη LCD που εμφανίζει την αποτελεσματική ταχύτητα PTO, επιτρέποντας στον οδηγό να χρησιμοποιεί οποιαδήποτε συσκευή στις ιδανικές συνθήκες λειτουργίας. Τα απομακρυσμένα χειριστήρια PTO στα πίσω προστατευτικά λάσπης περιλαμβάνονται στάνταρ, ενώ ένας μπροστινός ανελκυστήρας με PTO 1000 σ.α.λ. (διατίθεται επίσης ως παραλλαγή ECO) προσφέρεται ως προαιρετικό αξεσουάρ. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Η βασική διαμόρφωση αποτελείται από αντλία ανίχνευσης φορτίου 120 λ / λεπτό (ή προαιρετική παραλλαγή 160 λ / λεπτό) και τέσσερις ηλεκτρονικά ελεγχόμενους διανομείς διπλής δράσης ως στάνταρ (ή έως και επτά προαιρετικά), ενώ δύο επιπλέον διανομείς διπλής δράσης μπορεί επίσης να είναι εγκατεστημένο ως επιλογή στο μπροστινό μέρος του τρακτέρ. Όλοι οι διανομείς μπορεί να είναι κλειδωμένοι αν χρειαστεί και να αλλάξουν μεταξύ λειτουργίας απλής και διπλής δράσης, ενώ ο ανελκυστήρας χρησιμοποιείται σε λειτουργία «float» Ο ηλεκτρονικός πίσω ανελκυστήρας έχει μέγιστη χωρητικότητα φορτίου 6200 κιλά (το οποίο μπορεί να αυξηθεί έως και 9200 κιλά με την προσθήκη προαιρετικών υδραυλικών εμβόλων) και είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ελέγχου EHR, το οποίο εκτός από την εφαρμογή βύθισης δύναμης και ελέγχου θέσης μικτή ή αιωρούμενη λειτουργία, μπορεί επίσης να αλληλεπιδράσει με το προαιρετικό σύστημα ραντάρ για να επιτρέψει τη λειτουργία ελέγχου ολίσθησης. Η μέγιστη ολίσθηση ρυθμίζεται από ένα συγκεκριμένο ποτενσιόμετρο. Άλλες λειτουργίες που ενσωματώνονται ως στάνταρ στο σύστημα EHR είναι η γρήγορη εμπλοκή του εδάφους, η απόσβεση ταλαντώσεων για συναρμολογημένα εργαλεία, το κλείδωμα που μπορεί να επιλέξει θέση, ο περιοριστής ύψους και ανύψωσης και ο έλεγχος ρυθμού πτώσης. Οι παράμετροι λειτουργίας του πίσω ανελκυστήρα είναι ρυθμιζόμενες από τα χειριστήρια στην πλευρική κονσόλα και εμφανίζονται στην ψηφιακή οθόνη του ταμπλό ή στη διασύνδεση iMonitor2. Διατίθεται επίσης προαιρετικός μπροστινός ανελκυστήρας, με μέγιστη χωρητικότητα 4000 κιλά και 1000 σ.α.λ. (ή, εναλλακτικά, 1000 ECO) PTO.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Φιλικοί προς το χρήστη χειρισμοί για απαράμιλλη ευχαρίστηση στην οδήγηση.

Το 6 Series TTV είναι εξοπλισμένο με το MaxiVision Cab, το οποίο προσφέρει εξαιρετικές λύσεις υψηλής τεχνολογίας σε συνδυασμό με εξαιρετική άνεση. Με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο σύστημα κλιματισμού και καθίσματα με αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση με αέρα (ή προαιρετική ενεργή ανάρτηση), η καμπίνα προσφέρει το τέλειο περιβάλλον για εργασία με απόλυτη άνεση. Όλα τα χειριστήρια για τα φώτα εργασίας και τα φώτα του δρόμου είναι οργανωμένα σε έναν πίνακα τελευταίας γενιάς, ενώ η εργονομία έχει βελτιστοποιηθεί με ορθολογικά σχεδιασμένα χειριστήρια και σαφώς, άμεσα ευανάγνωστες πληροφορίες για όλες τις παραμέτρους λειτουργίας. Οι μοχλοί και τα κουμπιά ομαδοποιούνται ορθολογικά και οργανώνονται ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης, ενώ όλα τα χειριστήρια είναι χρωματικά κωδικοποιημένα για άμεση αναγνώριση: κάθε χρώμα αντιστοιχεί σε μια συγκεκριμένη λειτουργία, επιτρέποντας στον οδηγό να βρει και να χρησιμοποιήσει το σωστό κουμπί γρήγορα και ενστικτωδώς. Όλες οι παράμετροι λειτουργίας των τρακτέρ Agrotron TTV της Σειράς 6 παρακολουθούνται συνεχώς από τρεις διαφορετικές συσκευές πολυμέσων: το Work Monitor (τοποθετημένο στον πυλώνα Α), το οποίο εμφανίζει την κατάσταση όλων των λειτουργιών του μηχανήματος. το Infocenter (στον πίνακα οργάνων), το οποίο παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις καταστάσεις συστήματος και συσκευών · και το iMonitor2, την καινοτόμο διασύνδεση πολυμέσων συμβατή με IsoBus, η οποία διαχειρίζεται τη διαμόρφωση όλων των παραμέτρων λειτουργίας. Σχεδιασμένο να προσφέρει απόλυτο έλεγχο στις πολλές διαθέσιμες λειτουργίες, το iMonitor2 επιτρέπει στον οδηγό να αλληλεπιδράσει με το μηχάνημα με το απλό άγγιγμα μιας οθόνης ή από τον πίνακα ελέγχου στην πλευρική κονσόλα. Μια οθόνη 12,8 "είναι τοποθετημένη στο πλευρικό υποβραχιόνιο, ενώ ολόκληρο το σύστημα είναι ενσωματωμένο στο κάθισμα του οδηγού. Το Work Monitor δίνει στον οδηγό τον έλεγχο οποιασδήποτε συσκευής συμβατής με αυτό το νέο πρότυπο μέσω ενός συγκεκριμένου συνδέσμου IsoBus. Και για ακόμη μεγαλύτερη παραγωγικότητα, το Work Monitor μπορεί να συμπληρωθεί από το Agrosky που, στην πιο προηγμένη προσέγγιση του, περιλαμβάνει μια αυτόματη λειτουργία καθοδήγησης.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO