openfield photo
6 SERIES εικόνα

6 SERIES

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

194Hp / 144.7Kw

Μέγιστη Ροπή

820 NM

Κύλινδροι

6

Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ

Η σειρά 6 είναι η τέλεια συγχώνευση μεταξύ τεχνολογίας και σχεδιασμού: κατασκευασμένη με ενσωματωμένη απόδοση σε κάθε σύστημα και με προσοχή στη κάθε λεπτομέρεια σε κάθε κομμάτι, όργανο και έλεγχο, αυτά τα μηχανήματα είναι εξαιρετικά παραγωγικά. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης ευέλικτα, πιο συμπαγή μοντέλα με μικρότερο μεταξόνιο που είναι ιδανικά για οποιαδήποτε εφαρμογή, ώστε να ταιριάζει με την εντυπωσιακή απόδοση με αξιοσημείωτη ευελιξία. Με ισχυρούς κινητήρες Deutz, και δοκιμαστικές ταχύτητες Powershift και άμεσα αναγνωρίσιμο, ελκυστικό στιλ από τον Giugiaro, σχεδιασμό με καθαρές, τολμηρές γραμμές, η σειρά 6 θέτει τα πρότυπα που πρέπει να ακολουθήσουν οι άλλοι. Αυτή η σειρά είναι τώρα ακόμα πιο προηγμένη από ποτέ, με το σύστημα αυτοματοποιημένης αλλαγής CShift για μοντέλα με κιβώτιο ταχυτήτων T7200.

Κινητήρας
car-engine icon
Συγκροτημένοι, δυναμικοί, λειτουργικοί και καθαροί κινητήρες: απλά εντυπωσιακό.

Με μια εξαιρετικά αρθρωτή διαμόρφωση που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ισχύος, αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν υπερσύγχρονες λύσεις για μεγιστοποιημένη απόδοση: τέσσερεις κυλινδρικές βαλβίδες κεφαλής, εξαναγκασμένη επαγωγή τούρμπο-εσωτερικής ψύξης με βαλβίδα απρριμάτων, σύστημα έγχυσης υψηλής πίεσης DCR (Deutz Κοινή Γραμμή Τροφοδοσίας) (επάνω έως 1600 bar) με ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου και σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων καταλυτικού μετατροπέα SCR. Σε συνδυασμό με την ειδική διαμόρφωση του θαλάμου καύσης, το DCR μεγιστοποιεί την απόδοση και εξασφαλίζει συνεχή παροχή ισχύος ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες, με διαθέσιμη ροπή ακόμα και σε πολύ χαμηλές στροφές κινητήρα. Οι κινητήρες Deutz έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ειδικά για γεωργική χρήση, με μέγιστη ροπή ήδη διαθέσιμη στις 1600 σ.α.λ. και μέγιστη ισχύ που παράγεται στις 1900 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύ είναι σχεδόν συνεχώς διαθέσιμη από 1600 έως 2100 σ.α.λ. - ουσιαστικά ολόκληρο το εύρος λειτουργίας που χρησιμοποιείται στη πλειοψηφία των εφαρμογών στο χωράφι. Ο καταλυτικός μετατροπέας SCR μεγιστοποιεί την απόδοση εξαλείφοντας την ανάγκη για ανακυκλοφορία καυσαερίων, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου έως και 10% σε σύγκριση με προηγούμενες εκδόσεις ισοδύναμης ισχύος. Αυτή η σημαντική εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου αντισταθμίζει περισσότερο το κόστος του πρόσθετου AdBlue (μια λύση 32,5% εξαιρετικά καθαρής ουρίας σε απιονισμένο νερό) που απαιτείται για τη λειτουργία του συστήματος SCR, ελαχιστοποιώντας τόσο το κόστος λειτουργίας όσο και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Και για ακόμη μεγαλύτερη περιβαλλοντική βιωσιμότητα, και τα 6 μοντέλα της σειράς είναι πλήρως συμβατά με καύσιμα που περιέχουν έως και 100% βιοντίζελ.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Μια τέλεια, καινοτόμος μετάδοση ταχυτήτων

Η σειρά 6 προσφέρει πρωτοποριακή απόδοση και τεχνολογία: μοντέλα με το κιβώτιο T7200 είναι επίσης διαθέσιμα με το καινοτόμο σύστημα αυτόματης αλλαγής CShift, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει και τις έξι αναλογίες απλά από το χειριστήριο χωρίς να πιέσει το πεντάλ του συμπλέκτη ή να αλλάξει με ένα κανονικό μοχλό. Η Σειρά 6 προσφέρει επίσης εξαιρετική απόδοση όταν είναι εξοπλισμένη με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων ZF, το οποίο προσφέρει τέσσερις σειρές Powershift σε κάθε γρανάζι ταχυτήτων, ένα κιβώτιο supercreeper ως στάνταρ και έναν ηλεκτροϋδραυλικό άξονα ισχύος, για συνολικά 40 έξυπνα διαστήματα εμπρός και αντίστροφης ταχύτητας χωρίς αναποτελεσματική αλληλεπικάλυψη μεταξύ αναλογιών. Ο ηλεκτροϋδραυλικός αντίστροφος άξονας με ρυθμιζόμενη απόκριση επιτρέπει στον οδηγό να αντιστρέψει την κατεύθυνση της κίνησης ακόμα και όταν κινείται και σε κλίσεις με ταχύτητες έως και 12 χλμ / ώρα. Αυτό μεγιστοποιεί την ευελιξία της σειράς 6, καθιστώντας την αλλαγή στις στροφές γρηγορότερη και ευκολότερη. Το Αυτόματο Powershift, εξοπλισμένο ως στάνταρ στις παραλλαγές "P" διατίθεται προαιρετικά και σε άλλα μοντέλα, μετατρέπει τη μετάδοση σε ένα πλήρως αυτόματο σύστημα, επιλέγοντας την καταλληλότερη από τις τέσσερις αναλογίες Powershift που διατίθενται για κάθε περιοχή σε σχέση με το φορτίο και την ταχύτητα του κινητήρα με καμία εισαγωγή από τον οδηγό: οι γρήγοροι χρόνοι απόκρισης αυτού του συστήματος είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα όταν απαιτούνται συχνές αλλαγές κατεύθυνσης.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Μια ολοκληρωμένη επιλογή λύσεων PTO - Ολοκληρωμένα υδραυλικά συστήματα για την αντιμετώπιση κάθε δουλειάς.

PTO Η επιλογή διαφορετικών ταχυτήτων PTO συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της ευελιξίας ενός τρακτέρ. Το Agrotron PS της Σειράς 6 προσφέρει και τις τέσσερις τυποποιημένες λειτουργίες ταχύτητας PTO - συγκεκριμένα τις δύο κανονικές ταχύτητες 540 και 1000 σ.α.λ., καθώς και τις λειτουργίες ECO και για τις δύο. Όλες οι λειτουργίες επιλέγονται και ενεργοποιούνται ηλεκτροϋδραυλικά με λειτουργία αυτόματης ανίχνευσης φορτίου για να διασφαλιστεί ότι η συνδεδεμένη συσκευή ξεκινά πάντα σταδιακά και ομαλά. Το PTO είναι απλό και ορθολογικό και λειτουργεί με ηλεκτροϋδραυλικά χειριστήρια και οθόνη LCD που εμφανίζει την αποτελεσματική ταχύτητα PTO, επιτρέποντας στον οδηγό να χρησιμοποιεί οποιαδήποτε συσκευή στις ιδανικές συνθήκες λειτουργίας. Διατίθεται επίσης μια αυτόματη λειτουργία ενεργοποίησης PTO, για την εμπλοκή ή την αποδέσμευση του PTO σε σχέση με τη θέση του εργαλείου που συνδέεται με την πίσω σύνδεση 3 σημείων. Τα απομακρυσμένα χειριστήρια PTO στα πίσω προστατευτικά λάσπης περιλαμβάνονται στάνταρ, ενώ ένας μπροστινός ανελκυστήρας με PTO 1000 σ.α.λ.(διατίθεται επίσης ως παραλλαγή ECO) προσφέρεται ως προαιρετικό αξεσουάρ. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Το υδραυλικό σύστημα χρησιμοποιεί αντλία σταθερής μετατόπισης 83 λ / λεπτό για τροφοδοσία των διανομέων και ανύψωση, και αντλία 42 λ / λεπτό αφιερωμένη στο υδροστατικό σύστημα οδήγησης, για ομαλή και αβίαστη οδήγηση ακόμα και όταν άλλες υδραυλικές εφαρμογές λειτουργούν ταυτόχρονα και σε κρίσιμες συνθήκες λειτουργίας με τον κινητήρα σε ταχύτητα ρελαντί. Η βασική διαμόρφωση του συστήματος περιλαμβάνει ένα ζεύγος μηχανικά ελεγχόμενων διανομέων διπλής δράσης (ή, προαιρετικά, τέσσερις), και μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη ενός τρίτου ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διανομέα και δύο ακόμη μπροστινών διανομέων. Οι εκδόσεις "P" συνοδεύονται από τέσσερις, ηλεκτρονικά ελεγχόμενους διανομείς διπλής δράσης (ή, προαιρετικά, έως και επτά). Όλοι οι διανομείς μπορεί να είναι κλειδωμένοι αν χρειαστεί και να αλλάξουν μεταξύ λειτουργίας απλής και διπλής δράσης, ακόμη και με τον ανελκυστήρα σε χρήση. Για την επέκταση των δυνατοτήτων του βασικού υδραυλικού συστήματος, η αντλία σταθερής μετατόπισης μπορεί να αντικατασταθεί με μια μονάδα ανίχνευσης φορτίου 120 λ / λεπτό. Η λειτουργία ανίχνευσης φορτίου ρυθμίζει στιγμιαία την παροχή υδραυλικής ισχύος σε απόκριση στην πραγματική ζήτηση των επιμέρους εργαλείων, μειώνοντας τις απώλειες ενέργειας και την κατανάλωση καυσίμου ενώ αυξάνει την ανθεκτικότητα των υδραυλικών εξαρτημάτων. Όλα τα μοντέλα της σειράς 6 είναι εξοπλισμένα με υδραυλικούς συνδετήρες "ώθησης-έλξης", για απρόσκοπτη σύνδεση υδραυλικών γραμμών ακόμη και όταν είναι υπό πίεση. Η σύνδεση Power-Beyond είναι εξαιρετικά χρήσιμη κατά τη λειτουργία εργαλείων με πολύ υψηλές απαιτήσεις υδραυλικής ροής. Παρακάμπτοντας ολόκληρη τη ροή πεπιεσμένου λαδιού που παρέχεται από την υδραυλική αντλία σε έναν ή περισσότερους υδραυλικούς κινητήρες στο μηχάνημα, το λάδι διέρχεται από μια μικρότερη και λιγότερο περίπλοκη διαδρομή, μεγιστοποιώντας την υδραυλική απόδοση και μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Ο πίσω ανελκυστήρας με ηλεκτρονικό χειριστήριο EHR έχει χωρητικότητα ανύψωσης 6000 κιλά, η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 9200 κιλά με την προσθήκη προαιρετικών υδραυλικών εμβόλων, ενώ ο προαιρετικός μπροστινός ανελκυστήρας έχει μέγιστη χωρητικότητα 3800 κιλά. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου EHR εφαρμόζει έλεγχο δύναμης και θέσης σε μικτή ή πλωτή λειτουργία, καθώς και μια σειρά από άλλες ενσωματωμένες λειτουργίες όπως γρήγορη εμπλοκή εδάφους, απόσβεση ταλάντωσης, κλείδωμα θέσης, περιορισμός ύψους και ανύψωσης και περιορισμός ταχύτητας πτώσης. Το προαιρετικό σύστημα ραντάρ προσθέτει λειτουργίες ελέγχου ολίσθησης.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Υπάρχει πράγματι ένα πράγμα όπως η ιδανική καμπίνα. S-Κλάσης 2

Η νέα καμπίνα «S- Κλάσης 2» έχει σχεδιαστεί εξαρχής για να προσφέρει εξαιρετική άνεση και να δημιουργεί το ιδανικό περιβάλλον εργασίας. Η νέα καμπίνα είναι τελειωμένη με ζεστό γκρι τελείωμα και προσφέρει τιμόνι τριών ακτίνων με αλουμίνιο, πολυλειτουργικό υποβραχιόνιο με όλα τα κύρια χειριστήρια και καλωδίωση για την εγκατάσταση ενός ηχοσυστήματος τεσσάρων ηχείων στάνταρ. Αντιολισθητικά επιχρυσωμένα σκαλοπάτια με άκρα ασφαλείας διευκολύνουν την πρόσβαση, ενώ τα ενσωματωμένα φώτα εργασίας ενεργοποιούνται αυτόματα όταν ανοίγει η πόρτα εξασφαλίζουν ασφάλεια ακόμη και τη νύχτα. Το κάθισμα είναι εξοπλισμένο με αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση με ελατήριο αέρα, ενώ η ενεργή ανάρτηση καθίσματος διατίθεται προαιρετικά. Η καμπίνα είναι ευρύχωρη και αεριζόμενη, προσφέροντας απίστευτη ορατότητα 320 μοιρών με μεγάλα ολόπλευρα παράθυρα και ένα άνοιγμα τζάμι με πάνελ ηλιακής οροφής. Ένα ισχυρό σύστημα ελέγχου του κλιματισμού με δεκατέσσερα ρυθμιζόμενα ανοίγματα διατηρεί το τέλειο περιβάλλον μέσα στην καμπίνα σε όλες τις συνθήκες, ενώ ειδικά φίλτρα (φίλτρα ενεργού άνθρακα που διατίθενται προαιρετικά) διασφαλίζουν την ποιότητα του αέρα. Το σύστημα φωτισμού είναι εξίσου εντυπωσιακό: με δεκαπέντε φώτα εργασίας (έξι μπροστά και εννέα πίσω) εξασφαλίζοντας εξαιρετική ορατότητα ακόμα και όταν εργάζεστε σε απόλυτο σκοτάδι. Για ακόμη μεγαλύτερη πολυτέλεια, μια προαιρετική παραλλαγή της καμπίνας S-Κλάσης2 διατίθεται προαιρετικά, με μηχανική ανάρτηση ή ανάρτηση αέρα, ηλεκτρονικό έλεγχο κλιματισμού και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες. Η οργάνωση της Σειράς 6 περιλαμβάνει το σύστημα Comfor-tip και τη διασύνδεση πολυμέσων iMonitor, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τις κύριες λειτουργίες και συστήματα του τρακτέρ (ανελκυστήρας, PTO, διανομείς, κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, ASM, ανάρτηση καμπίνας), παρέχει πληροφορίες απόδοσης ( κατανάλωση καυσίμου, παραγωγικότητα, επεξεργασμένη περιοχή εδάφους), περιλαμβάνει τη λειτουργικότητα ISOBUS για σύνδεση με συμβατά εργαλεία, και διαθέτει ακόμη μια συσκευή αναπαραγωγής πολυμέσων mp3 και δυνατότητα Bluetooth. Η τυπική διεπαφή ISOBUS 11783 προσφέρει άμεση χρηστικότητα plug and play, χωρίς να εγκαθιστά δυσκίνητες πρόσθετες οθόνες. Αυτό το σύστημα μπορεί επίσης να λειτουργήσει με όλα τα συμβατά εργαλεία με μια απλή σύνδεση plug-in και ένα μόνο τερματικό.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO