openfield photo
SERIES 5 DS/DV/DF TTV εικόνα

SERIES 5 DS/DV/DF TTV

Δενδροκομικά & Αμπελουργικά
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

113Hp / 84.3Kw

Μέγιστη Ροπή

435 NM

Κύλινδροι

4

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΟ

Είτε σε αμπελώνες είτε σε οπωρώνες, σε κηπουρική, τοπία ή σε δημοτική χρήση - η μέγιστη παραγωγικότητα και ευελιξία είναι τα δομικά στοιχεία για την οικονομική επιτυχία. Ποτέ στο παρελθόν η απόδοση, η παραγωγικότητα και η άνεση δεν συνδυάστηκαν σε ένα εξειδικευμένο τρακτέρ τόσο τέλεια όσο στη νέα σειρά 5DV / DS / DF TTV. Η DEUTZ-FAHR παρουσιάζει ένα καινοτόμο ειδικό τρακτέρ που ικανοποιεί τις υψηλότερες απαιτήσεις: ένα συνεχώς μεταβλητό κιβώτιο ταχυτήτων TTV, μέγιστη άνεση οδήγησης και λειτουργίας και το ισχυρό υδραυλικό σύστημα επιτρέπουν πρωτόγνωρη παραγωγικότητα. Η σειρά 5DV / DS / DF TTV μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να διαμορφωθεί τόσο μεμονωμένα όσο και με ευελιξία καθώς ποικίλλουν οι εργασίες στην καλλιέργεια φρούτων και την αμπελουργία. Χάρη σε τρία διαθέσιμα, συμπαγή εξωτερικά πλάτη από 1077 για τα μοντέλα 5DV TTV, από 1267 για το 5DS TTV και από 1441 χιλ. για τα ευρύτερα ειδικά τρακτέρ 5DF TTV και μεμονωμένο εξοπλισμό και υδραυλικά πακέτα, μπορείτε να διαμορφώσετε το κατάλληλο τρακτέρ για την εφαρμογή σας.

Κινητήρας
car-engine icon
Ηγείται των μοντέρνων τεχνολογιών για όλες τις απαιτήσεις.

Οι ισχυροί υπερσύγχρονοι κινητήρες FARMotion, που ήταν ειδικά σχεδιασμένοι για γεωργική χρήση, διαθέτουν βέλτιστη ροπή και μέγιστη ισχύ με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 3-κύλινδρο ή 4-κύλινδρο τούρμπο ντίζελ κοινής γραμής τροφοδοσίας με ηλεκτρονικό έλεγχο από 88 έως 113 ίππους (65 έως 83 kW) με υπερσυμπιεστή, ψύξη φορτίου αέρα , επεξεργασία καυσαερίων DOC και ιξώδη ανεμιστήρα. Η ροπή και η ισχύς προσαρμόζονται στις πιο δύσκολες εργασίες. Επιπλέον, οι νέοι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί όσον αφορά την κατανάλωση ντίζελ. Η βελτιστοποιημένη σχεδίαση επιτρέπει ένα στενό καπό και επομένως μια εξαιρετική θέα προς τα εμπρός καθώς και μέγιστη ευελιξία. Χάρη στην υπερσύγχρονη τεχνολογία των κινητήρων, συμμορφώνονται με όλα τα διεθνή πρότυπα εκπομπών (επίπεδο εκπομπών III B). Κορυφαία απόδοση για εξειδικευμένα τρακτέρ - το FARMotion προσφέρει ήδη την κορυφαία ισχύ του (115 ή 113 ίππους) στις 2.200 σ.α.λ. Όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα, όπως το ψυγείο, ο ανεμιστήρας, οι εύκαμπτοι σωλήνες και φίλτρα, σχεδιάστηκαν για να είναι όσο το δυνατόν πιο συμπαγή και να διαθέτουν μέγιστη ευκολία συντήρησης. Το φίλτρο αέρα δύο επιπέδων PowerCore είναι ένα νέο χαρακτηριστικό. Μπορεί να εξοπλιστεί με διαχωριστή σκόνης. Το συμπαγές, ελαφρύ ψυγείο αλουμινίου (κινητήρας, υδραυλικό λάδι, φορτίο αέρα) μπορεί να καθαριστεί πολύ γρήγορα και εύκολα. Το ρεζερβουάρ καυσίμου διαθέτει 85 λίτρα, επιτρέποντας ακόμη και στην ισχυρή σειρά 5DV / DS / DF TTV να ολοκληρώσει μακρές εργασίες χωρίς να σταματήσει για ανεφοδιασμό.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Το νεό 5DV/DS/DF με συνεχή TTV μετάδοση ταχυτήτων εγγυάται βέλτιστη μετάδοση ταχυτήτων δυνάμεων για κάθε θέση.

Η προηγμένη τεχνολογία μετάδοσης διασφαλίζει την αποτελεσματική κατανομή ισχύος σε επίπεδο έδαφος και σε κλίσεις. Αυτό κάνει τη ζωή πολύ πιο εύκολη για τον οδηγό, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση - η μετάδοση του 5DV / DS / DF TTV συνδυάζει την απόδοση ενός μηχανικού κιβωτίου με την άνεση ενός υδροστατικού κιβωτίου ταχυτήτων. Η ισχύς του κινητήρα μετατρέπεται σε παραγωγική απόδοση - συνεχώς, χωρίς απώλειες και εξοικονόμηση καυσίμου. Η τελική ταχύτητα των 40 χλμ / ώρα έχει ήδη επιτευχθεί στις οικονομικές 1.650 σ.α.λ.. Η ευκολία λειτουργίας της νέας μετάδοσης TTV είναι ασυναγώνιστη. Ο οδηγός πρέπει να ορίσει μόνο την επιθυμητή ταχύτητα και το τρακτέρ επιταχύνει συνεχώς έως ότου επιτευχθεί η ρυθμισμένη ταχύτητα. Ο κινητήρας και το κιβώτιο συγχρονίζονται αυτόματα και λειτουργούν πάντα με την πιο αποτελεσματική ταχύτητα του κινητήρα με βάση το τρέχον φορτίο. Ο ρυθμιστής ταχύτητας κάνει τα πράγματα ακόμα πιο εύκολα. Η ταχύτητα εργασίας μπορεί να αποθηκευτεί και να ανακληθεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Το κιβώτιο λειτουργεί με εύχρηστο τρόπο με το εργονομικό χειριστήριο. Όλες οι σημαντικές λειτουργίες βρίσκονται στα χέρια του οδηγού. Τα ελεύθερα προγραμματιζόμενα κουμπιά στο χειριστήριο MaxCom μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αντιστροφή της κατεύθυνσης της οδήγησης. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν διαφορετικές ρυθμίσεις μετάδοσης από "ECO2" (για ελάχιστη κατανάλωση καυσίμου) έως "Power" (για μέγιστη απόδοση).

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Έτοιμο για όλα - Ο ηγέτης στην απόδοση υδραυλικού συστήματος.

PTO Η νέα Σειρά της DEUTZ-FAHR 5DV / DS / DF TTV δείχνει επίσης μεγάλη ευελιξία στον εξοπλισμό. Ως ένα πρότυπο, είναι εξοπλισμένη με τρεις ταχύτητες PTO: 540 σ.α.λ., 540ECO και 1.000 σ.α.λ. με διαμορφωμένη ηλεκτρονική ενεργοποίηση. Η αυτόματη ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του PTO ανάλογα με τη θέση σύνδεσης είναι επίσης ένα τυπικό χαρακτηριστικό. Μια συγχρονισμένη έκδοση, ένα αποσπώμενο στέλεχος PTO και ένα μπροστινό PTO με 1.000 σ.α.λ. διατίθενται ως προαιρετικά έξτρα. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην αμπελουργία και την καλλιέργεια φρούτων δεν απαιτούν μόνο μεγαλύτερη υδραυλική ισχύ, αλλά η λειτουργία τους γίνεται επίσης πιο περίπλοκη χάρη στις συνδυασμένες μεθόδους εργασίας. Ως εκ τούτου, η DEUTZ-FAHR έχει επανασχεδιάσει πλήρως το υδραυλικό σύστημα του νέου 5DV / DS / DF TTV. Έως και πέντε ηλεκτροϋδραυλικές, βοηθητικές βαλβίδες διπλής δράσης με έλεγχο έντασης και χρόνου μπορούν να εγκατασταθούν στο πίσω μέρος για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις της αμπελουργίας, της καλλιέργειας φρούτων και άλλων εφαρμογών. Τέσσερις βοηθητικές βαλβίδες ελέγχου διπλής δράσης με ομοιόμορφο έλεγχο ροής είναι διαθέσιμες στον μπροστινό χώρο στήριξης. Επιπλέον, μια βοηθητική βαλβίδα ελέγχου μιας δράσης καθώς και μια πρόσθετη βαλβίδα ελέγχου διπλής δράσης από το πίσω μέρος μπορούν να αναπαραχθούν. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος οπίσθιος σύνδεσμος σηκώνει εντυπωσιακά 2600 κιλά για το 5 DV / DS TTV και 3800 κιλά για το 5 DF TTV. Ο προαιρετικός εμπρόσθιος σύνδεσμος σηκώνει 1500 κιλά. Ανεξάρτητα από το ποια από τις τέσσερις υδραυλικές διαμορφώσεις έχει επιλεγεί - οι βαλβίδες σύνδεσης και οι βοηθητικές βαλβίδες ελέγχου παρέχονται πάντα από μια ισχυρή αντλία ανίχνευσης φορτίου 100 λ / λεπτό. Αυτό υποστηρίζεται από ένα ξεχωριστό υδραυλικό κύκλωμα με αντλία 42 λ/ λεπτό για ομαλή οδήγηση με σερβομηχανισμό.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Η πιο ευρύχωρη καμπίνα στην κατηγορία της: περισσότερη άνεση, λιγότερο στρές.

Ευρύχωρο στο εσωτερικό - συμπαγές στο εξωτερικό. Αυτός ήταν ο στόχος ανάπτυξης για τη νέα καμπίνα 4 θέσεων της νέας σειράς 5DV / DS / DF TTV. Τα στρογγυλεμένα προφίλ πλαισίου δίνουν στην καμπίνα μια μοντέρνα εμφάνιση, παρέχουν καλή θέα σε όλες τις πλευρές και είναι προσεκτικά με τη βλάστηση όταν οδηγείτε μέσα από στενές σειρές φυτών. Χάρη στη συμπαγή και χαμηλή μετάδοση TTV, η πλατφόρμα καμπίνας είναι εντελώς επίπεδη. Αυτό καθιστά πολύ πιο εύκολη την είσοδο και την έξοδο από την καμπίνα, προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και επιτρέπει τη βέλτιστη θέση πεντάλ και καθίσματος. Ένα πεντάλ στο τιμόνι επιτρέπει εύκολη, άνετη ρύθμιση ύψους και γωνίας του τιμονιού. Το ταμπλό είναι ενσωματωμένο στο τιμόνι και επομένως ακολουθεί τη γωνία του τιμονιού. Αυτό επιτρέπει στους οδηγούς κάθε βέλτιστης προβολής των πληροφοριών λειτουργίας και των στοιχείων λειτουργίας. Το InfoCenterPro με οθόνη υψηλής ανάλυσης 5 ”παρέχει στον οδηγό σαφώς δομημένες πληροφορίες για όλες τις καταστάσεις λειτουργίας του τρακτέρ. Η ταχύτητα οδήγησης και η ταχύτητα του κινητήρα εμφανίζονται σε αναλογικά κανάλια. Ο οδηγός λαμβάνει όλες τις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και μπορεί να προγραμματίσει λειτουργικές ακολουθίες. Τα στοιχεία λειτουργίας για την ενεργοποίηση των αυτόματων λειτουργιών, όπως ανάρτηση μπροστινού άξονα, γρήγορο τιμόνι Auto4WD και SDD, καθώς και ο μοχλός για το υδραυλικό χειρόφρενο (HPB) και μια θήκη κινητού τηλεφώνου βρίσκονται αριστερά και δεξιά του InfoCenterPro. Το κάθισμα του οδηγού με ανάρτηση αέρα και το προαιρετικό ραδιόφωνο πολυμέσων αυξάνουν την ευημερία. Ο οδηγός έχει ό, τι χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά άνετα και αποτελεσματικά. Το μονοκόμματο παρμπρίζ που τραβιέται στην οροφή της καμπίνας με τα γενναιόδωρα τζάμια του προσφέρει εξαιρετική θέα σε όλους τους χώρους προσάρτησης. Με ένα ειδικό φίλτρο και σύστημα υπερπίεσης ενσωματωμένο στη νέα οροφή, η καμπίνα πληροί όλα τα πρότυπα (Cat. 4) για την προστασία του οδηγού, εξαλείφοντας την ανάγκη να φοράτε προστατευτικό εξοπλισμό σε εφαρμογές προστασίας καλλιεργειών. Ο χώρος εργασίας έχει επίσης επανασχεδιαστεί, με στόχο την επίτευξη της βέλτιστης θέσης καθίσματος και εργασίας για τον οδηγό. Το πρόσφατα αναπτυγμένο πολυλειτουργικό υποβραχιόνιο MaxCom είναι ενσωματωμένο στο κάθισμα του οδηγού, με εργονομικό χειριστήριο και κουμπιά λειτουργίας με σαφή δομή. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να ελέγχει όλες τις εργασίες με μπροστινά, πλαϊνά ή πίσω εξαρτήματα με το χέρι να ακουμπά άνετα. Κατά τη διάρκεια εργασιών με μπροστινά εξαρτήματα, το αριστερό χέρι παραμένει στο τιμόνι ενώ το δεξί χέρι χειρίζεται το χειριστήριο. Το χειριστήριο συνδυάζει τον έλεγχο για το μπροστινό υδραυλικό και το μπροστινό σύνδεσμο, τον έλεγχο για την ταχύτητα οδήγησης και διάφορες προγραμματιζόμενες λειτουργίες, όπως η αντιστροφή της κατεύθυνσης οδήγησης, με τρία ελεύθερα προγραμματιζόμενα κουμπιά. Για την παρακολούθηση των πίσω εξαρτημάτων, ο οδηγός χρησιμοποιεί ένα δεύτερο χειριστήριο που λειτουργεί τις πίσω υδραυλικές συσκευές ελέγχου και τις προγραμματισμένες λειτουργίες. Τα χειριστήρια για κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων και PTO συνδυάζονται στην κεντρική περιοχή του υποβραχιόνιου MaxCom.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO