openfield photo
FRUTTETO CLASSIC εικόνα

FRUTTETO CLASSIC

Δενδροκομικά & Αμπελουργικά
same logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

76Hp / 56.7Kw

Μέγιστη Ροπή

341 NM

Κύλινδροι

4

ΙΣΧΥΡΟ, ΕΥΚΙΝΗΤΟ, ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΕΙΡΩΝ !

Το νέο Frutteto Classic είναι το ιδανικό τρακτέρ για οπωρώνες με μεγάλες αποστάσεις σειρών και είναι επίσης αρκετά ανθεκτικό για να εκτελέσει εργασίες στο ανοιχτό χωράφι. Αυτό το ειδικό τρακτέρ είναι αξιοσημείωτο για το συμπαγές του μέγεθος, τον απίστευτα μικρό κύκλο στροφής και την εξαιρετική ευελιξία του.

Αυτά τα τρακτέρ είναι διαθέσιμα σε μια ολοκληρωμένη πρόταση επιλογών διαμόρφωσης, με καμπίνα ή πλατφόρμα (με συγκεκριμένες παραλλαγές για τα ελαστικά που τοποθετούνται στο τρακτέρ) και με μηχανικό ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω ανυψωτικό. Η αποτελεσματικότητα, η ευελιξία και η άνεση ήταν κορυφαίες προτεραιότητες στην ανάπτυξη του Frutteto Classic, ώστε οι επαγγελματίες να αναβαθμίσουν ακόμη περισσότερο την παραγωγικότητα της δουλειάς τους.

Κινητήρας
car-engine icon
Τόση προηγμένη τεχνολογία σε τόσο μικρή συσκευασία !

Οι νέοι κινητήρες FARMotion 35 που τροφοδοτούν την οικογένεια Frutteto έχουν βέλτιστη χωρητικότητα μονάδας κυλίνδρου 962 cm³. Οι εξαιρετικά συμπαγείς συνολικές διαστάσεις αυτών των κινητήρων μεγιστοποιούν την ευελιξία αυτών των τρακτέρ, επιτρέποντας ένα από τα μικρότερα μεταξόνια σε αυτήν την κατηγορία. Τα τρακτέρ της νέας οικογένειας Frutteto Classic επιτυγχάνουν συμμόρφωση με τους τελευταίους κανονισμούς εκπομπών Stage V με καταλυτικό μετατροπέα DOC και DPF. Αυτή είναι μια λύση μετεπεξεργασίας χωρίς συντήρηση που δεν απαιτεί περιοδικούς κύκλους αναγέννησης που εκτελούνται με έγχυση πρόσθετου καυσίμου στο σύστημα. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού καυσίμου Common Rail 2000 bar έχει φέρει μια σειρά από βασικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την παροχή ροπής και τη δυναμική ισχύος, μειώνοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση καυσίμου. Και για να διασφαλιστεί η ακριβής και συνεπής λειτουργία, τα ηλεκτρονικά χειριστήρια του κινητήρα επιτρέπουν τη διατήρηση των προκαθορισμένων, απομνημονευμένων στροφών κινητήρα, ακόμη και όταν το φορτίο ποικίλλει.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Η ευκινησία ενός εξειδικευμένου τρακτέρ με την ελκτική δύναμη ενός παραδοσιακού τρακτέρ.

Συμπαγές μεταξόνιο, υψηλή γωνία διεύθυνσης, χαμηλό κέντρο βάρους, εξαιρετική πρόσφυση στο έδαφος, υψηλή ευελιξία, ακριβής κατανομή βάρους και τετρακίνηση με ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή. Αυτό το εντυπωσιακό σετ χαρακτηριστικών επιτρέπει στα τρακτέρ της οικογένειας Frutteto Classic να εργάζονται παραγωγικά και με σιγουριά ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες εδάφους. Το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο διαθέτει 3 σχέσεις και 5 σειρές ταχυτήτων, εξασφαλίζει αυξημένη ευελιξία και βελτιωμένη απόδοση, ενισχυμένη από τις εκτεταμένες δυνατότητες διαμόρφωσης. Πράγματι, οι διαθέσιμοι συνδυασμοί κυμαίνονται από μηχανικές εκδόσεις 30+15 σχέσεων (με super-creeper και συγχρονισμένη μηχανική ρεβέρσα ως στάνταρ) έως την έκδοση με 3 σχέσεις Powershift (και ηλεκτροϋδραυλικό σασμάν), που ανεβάζει τον αριθμό των σχέσεων για κάθε κατεύθυνση οδήγησης στο εκπληκτικό νούμερο των 45 σχέσεων. Σε συνδυασμό με το ηλεκτροϋδραυλικό σασμάν, η λειτουργία "Stop & Go" παρέχεται επίσης στάνταρ - ιδιαίτερα χρήσιμη κατά τη σύζευξη εξοπλισμού με παρελκόμενα και κατά τις εκκινήσεις σε ανηφόρα. Τα τρακτέρ που είναι εξοπλισμένα με υδραυλική ρεβέρσα περιλαμβάνουν επίσης τη λειτουργία Comfort Clutch, η οποία επιτρέπει στον χειριστή να αλλάζει ταχύτητα χρησιμοποιώντας ένα πρακτικό κουμπί στο μοχλό ταχυτήτων για να χειριστεί τον συμπλέκτη αντί για το πεντάλ του συμπλέκτη. Τα κιβώτια ταχυτήτων της οικογένειας Frutteto Classic περιλαμβάνουν επίσης τη λειτουργία Overspeed, η οποία επιτρέπει την οδική ταχύτητα 40 km/h που επιτυγχάνεται σε χαμηλότερες, πιο αποδοτικές ταχύτητες κινητήρα.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Όλη η υδραυλική ισχύς που θα χρειαστείτε ποτέ - η τέλεια λύση για τη δουλειά σας !

Σήμερα, όλα τα εξειδικευμένα τρακτέρ πρέπει να είναι εξοπλισμένα με ένα υδραυλικό σύστημα υψηλών επιδόσεων, που να επιτρέπει την πλήρη χρήση εξοπλισμού που απαιτεί υψηλή υδραυλική ροή, χωρίς συμβιβασμούς στην ανυψωτική ικανότητα και την προοδευτική διεύθυνση οδήγησης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλα τα τρακτέρ Frutteto Classic είναι εξοπλισμένα με διπλές υδραυλικές αντλίες και μια ευρεία επιλογή διαμορφώσεων υδραυλικού ζεύκτη στο πίσω μέρος και στη μέση. Διατίθεται επίσης ξεχωριστός ρυθμιστής ροής. Επιπλέον, όλοι οι βραχίονες και οι ράβδοι σύνδεσης είναι σχεδιασμένοι με μεγάλη προσοχή, έτσι ώστε η πίσω σύνδεση (μηχανική ή ηλεκτρονική) να μπορεί να χειριστεί ακόμα και τον πιο βαρύ εξοπλισμό χωρίς δισταγμό, με το ίδιο να ισχύει και για την πρώτης τάξεως ανυψωτική ικανότητα των 2.800 kg. Διατίθεται επίσης μπροστινό ανυψωτικό 1.500 κιλών κατόπιν παραγγελίας, σε συνδυασμό με το μπροστινό PTO 1.000 στρ/λεπτό. Το πίσω PTO (με υγρό συμπλέκτη 4-δίσκων) μπορεί να λειτουργεί και στις τέσσερις ταχύτητες τυπικές των εξειδικευμένων τρακτέρ, ή 540/1000/540 ECO και συγχρονισμένο, το τελευταίο εκ των οποίων είναι προαιρετικό.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Απαράμιλλη άνεση και στυλ.

Για ένα τρακτέρ που προορίζεται για πολύ συγκεκριμένες εφαρμογές όπως το Frutteto Classic, καμία πτυχή του σταθμού οδηγού δεν μπορεί να αφεθεί στην τύχη. Όλα τα μοντέλα Frutteto διαθέτουν χαμηλά επίπεδα θορύβου, κορυφαία εργονομία και ευκολία στη χρήση ως στάνταρ. Τα τρακτέρ Frutteto Classic μπορούν να εξοπλιστούν με πλατφόρμα με αναδιπλούμενο ROPS ή καμπίνα τεσσάρων κολόνων. Και στις δύο περιπτώσεις, ο σταθμός οδηγού είναι αναρτημένος σε βάσεις silent-block για εξαιρετική άνεση του χειριστή. Η κυρτή κουκούλα και η μύτη επιτρέπουν στο Frutteto να περνά με ασφάλεια και εύκολα ανάμεσα ακόμη και στις πιο στενές σειρές, χωρίς να βλάπτει την καλλιέργεια.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO