openfield photo
6040 Series εικόνα

6040 Series

combine
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

250 Hp / 186.4 Kw

Κυβισμός

6100 κ.εκ.

Χωρητικότητα Δεξαμενής

6500 LT

ΑΠΛΟ ΤΕΛΕΙΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ

Η σειρά DEUTZ-FAHR 6040 εξελίσσεται με την εισαγωγή δύο νέων εντυπωσιακών μοντέλων - των 6040 και 6040 HTS - τα οποία αποτελούν ένα νέο σημείο αναφοράς για αυτό το τμήμα της αγοράς θεριζοαλωνιστικών μηχανών. Το αποκορύφωμα πολυετούς εμπειρίας, αυτά τα νέα μοντέλα προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα παραγωγικότητας και άνεσης. Απαράμιλλη απόδοση με τύπους καλλιεργειών με εντυπωσιακά χαμηλό κόστος λειτουργίας, εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά τον καθαρισμό και την ακεραιότητα των κόκκων και εξαιρετικά απλή συντήρηση.

Μαχαίρι κοπής
car-engine icon
.

Οι μπάρες κοπής υψηλής απόδοσης (με πλάτος από 3,8 έως 6,3 μ) έχουν μονολιθική δομή για ανώτερη κατανομή βάρους και σταθερότητα, μεγιστοποιώντας την αντοχή και την απόδοση ανεξάρτητα από το πλάτος κοπής. Το τρυπάνι τροφοδοσίας μεγάλης διαμέτρου με ευρείες σπείρες και ελικοειδώς κατανεμημένες ταινίες τρυπανιού εξασφαλίζει συνεχή μεταφορά τροφοδοσίας και προϊόντος. Σύστημα κοπής Schumacher: Το σύστημα παράλληλης κοπής έχει εναλλασσόμενη επιφάνεια για καθαρή, αθόρυβη λειτουργία και ελαχιστοποιημένη φθορά. Μια λεπίδα με ξεχωριστά βιδωμένα τμήματα και μια διαδρομή 105 χιλ. συμβάλλει επίσης στη μεγιστοποίηση της απόδοσης και στην εξασφάλιση καθαρής, ακριβούς δράσης κοπής σε όλες τις συνθήκες. Τα δόντια μεταφοράς λεπίδων είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και σε μικρή απόσταση ώστε να αποτρέπεται ο κίνδυνος διέλευσης ξένων αντικειμένων και ζημιάς των λεπίδων. Το σύστημα Schumacher οδηγείται από ένα πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων: αυτή η εξαιρετικά αποτελεσματική λύση επιτρέπει πολύ υψηλούς ρυθμούς κοπής (1220 κοπές / λεπτό) και διατηρεί μια τέλεια ευθυγράμμιση λεπίδας για ανώτερη μηχανική απόδοση, βελτιστοποιημένη μετάδοση ισχύος και χαμηλό κόστος συντήρησης. Αυτόματος έλεγχος: Ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου μπάρας κοπής, το οποίο διατηρεί την μπάρα κοπής ομοιόμορφα ευθυγραμμισμένη σε όλες τις συνθήκες εδάφους και καλλιέργειας. Αυτό το σύστημα επίσης μειώνει αυτόματα τις ταλαντώσεις της μπάρας κοπής κατά τη μεταφορά για να αποτρέψει τον κίνδυνο ζημιάς στα μηχανικά εξαρτήματα της θεριστικής μηχανής. Στην έκδοση Topline της Σειράς 6040, η λειτουργία Αυτόματου Ελέγχου διορθώνει επίσης την εγκάρσια θέση της μπάρας κοπής σε σχέση με το έδαφος έως και κλίση 14%. Αυτή η διόρθωση πραγματοποιείται ανεξάρτητα από την κλίση θεριζοαλωνιστικής μηχανής, με συγκεκριμένους αισθητήρες τοποθετημένους σε μεγάλους μεταλλικούς αισθητήρες που παρακολουθούν την κατάσταση της μπάρας και μεταδίδουν τις σχετικές παραμέτρους σε μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, η οποία προσαρμόζει ανάλογα με τη περίπτωση τη θέση της μπάρας. Μηχανισμός συλλογής: Ο μηχανισμός συλλογής αποτελείται από έξι ανθεκτικές οδοντωτές μπάρες. Κατασκευασμένα από εξαιρετικά ανθεκτικό και εύκαμπτο πλαστικό, τα δόντια μπορούν να αντικατασταθούν ξεχωριστά και να στερεώνονται υπό ρυθμιζόμενη γωνία. Ο μηχανισμός ολισθαίνει κατά μήκος των βραχιόνων στους οδηγούς Teflon για γρήγορη, ακριβή υδραυλική ρύθμιση της κλίσης των δοντιών (ακόμη και κατά τη χρήση), και είναι επίσης εύκολα ρυθμιζόμενο σε θέση κάθετα ή οριζόντια σε σχέση με την καμπίνα, για να εξυπηρετεί ιδανικά για διαφορετικές συνθήκες συγκομιδής. Ειδικά σετ εργαλείων: Δύο ειδικά σετ εργαλείων για εγκατάσταση στις μπάρες κοπής (πλάτους έως 6,3 μέτρα) είναι διαθέσιμα για τη συγκομιδή ηλιόσπορου και κραμβέλαιου. Αυτό το πρώτο σετ εργαλείων αποτελείται από ειδικές επεκτάσεις που χρησιμοποιούνται μαζί με έναν ομαλό κύλινδρο (εγκατεστημένο μπροστά από το τρυπάνι τροφοδοσίας) και έναν οδοντωτό κύλινδρο (τοποθετημένο κάτω από τη μπάρα κοπής αντί για τον μηχανισμό συλλογής, ο οποίος αφαιρείται) για τη συγκομιδή της σοδειάς αποτελεσματικά και γρήγορα. Το σετ εργαλείων για κραμβέλαιο διαφέρει από το σετ εργαλείων του ηλιόσπορου καθώς περιλαμβάνει επίσης επέκταση για την επιφάνεια και κάθετη λεπίδα κοπής στη δεξιά πλευρά του υδραυλικού κιβωτίου ταχυτήτων (ή μια λεπίδα στην αριστερή πλευρά, προαιρετικά).

περισσότερα
Λαιμός τροφοδοσίας
car-engine icon
.

Το κανάλι τροφοδοσίας έχει μπάρες ράσπας στερεωμένες σε δύο αλυσίδες · οι άξονες μεταφοράς είναι εφοδιασμένοι με οδοντωτούς οδηγούς για την αποφυγή ολίσθησης μεταξύ των αλυσίδων, για να διασφαλιστεί η συνεχής τροφοδοσία του μηχανήματος και η αποφυγή υπερφόρτωσης του καναλιού. Το ύψος του μπροστινού άξονα είναι ρυθμιζόμενο για το αλώνισμα σιταριού ή καλαμποκιού, ενώ ο ενδιάμεσος άξονας βελτιώνει την τροφοδοσία του τυμπάνου αλωνίσματος και καθαρίζει τη συσσωρευμένη σοδεία από το κανάλι. Αντιστροφή καναλιού τροφοδότη: Η κίνηση γίνεται μέσω ζώνης V δύο εντάσεων (ένας προαιρετικός ιμάντας 3 εντάσεων είναι διαθέσιμος για χρήση με μηχανήματα συλλογής καλαμποκιού) για αποτελεσματική μετάδοση ισχύος με ελαχιστοποιημένο θόρυβο. Η κατεύθυνση του καναλιού τροφοδοσίας και της μπάρας μπορεί να αντιστραφεί ηλεκτρικά για να αποφευχθεί ο κίνδυνος υπερφόρτωσης του συστήματος τροφοδοσίας. Ρύθμιση γωνίας κοπής: Στην τυπική διαμόρφωση, η γωνία κοπής ρυθμίζεται με μηχανικές κατευθυντήριες μπάρες. Προαιρετικά, διατίθεται ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα γωνίας κοπής, για τη βελτιστοποίηση της θέσης της μπάρας κοπής για την κατεύθυνση της διαδρομής.

περισσότερα
Σύστημα αλωνισμού
car-engine icon
.

Ένα στιβαρό, αξιόπιστο και άκρως παραγωγικό σύστημα αλωνίσματος που χειρίζεται την συγκομιδή προσεκτικά κατά τον διαχωρισμό των κόκκων. Τύμπανο αλωνίσματος: Το τύμπανο αλωνίσματος έχει πέντε πρέσες άχυρου, πλάτους 1,27 μ και διαμέτρου 600 χιλ., και είναι εξοπλισμένο με οκτώ μπάρες ράσπας (βιδωτές για γρήγορη και εύκολη αντικατάσταση) για τέλειο αλώνισμα. Μια υψηλή συχνότητα αλωνίσματος (120.000 παλμοί ανά λεπτό) σημαίνει ότι ακόμη και τα πιο δύσκολα για αλώνισμα δημητριακά υποβάλλονται σε επεξεργασία με ευκολία. Η συγκομιδή εισέρχεται στο τύμπανο οριζόντια για ομοιόμορφη τροφοδοσία χωρίς μπλοκαρίσματα, ενώ το άνοιγμα πρόσβασης πάνω από το κανάλι τροφοδοσίας διευκολύνει τη συντήρηση. Κοίλος πολλαπλών τμημάτων: Το κοίλος πολλαπλών τμημάτων (διάμετρος σύρματος 4 χιλ.) είναι η ιδανική λύση για γρήγορη αναδιάρθρωση της θεριζοαλωνιστικής μηχανής για διαφορετικές καλλιέργειες: αυτό γίνεται απλώς αφαιρώντας τα τμήματα από την πέτρινη προστατευτική κοιλότητα του κοίλους και αντικαθιστώντας τα με ειδικά εξαρτήματα για την καλλιέργεια. Το κοίλος έχει δεκαπέντε μπάρες ράσπας διατεταγμένα με κλίση 121 μοιρών, για επιφανειακό αλώνισμα και αποτελεσματικότητα διαχωρισμού. Η απόσταση μεταξύ του κοίλους και του τυμπάνου αλωνίσματος (και στις δύο πλευρές εισόδου και εξόδου) είναι ανεξάρτητα ρυθμιζόμενη μπροστά και πίσω με εύχρηστους μοχλούς, για να διασφαλιστεί η βελτιστοποιημένη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες καλλιέργειας. Και για καλλιέργειες που είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αλωνιστούν, διατίθεται επίσης ένα σετ χειροκίνητων τοποθετημένων πλακών αφαίρεσης. Μηχανισμός μείωσης ταχύτητας τυμπάνου αλωνίσματος: Το τύμπανο αλωνίσματος είναι εξοπλισμένο με μια αποτελεσματική μετάδοση μεταβλητής ταχύτητας που επιτρέπει τη ρύθμιση της ιδανικής ταχύτητας για κάθε καλλιέργεια. Η ταχύτητα μπορεί να ρυθμιστεί και να διατηρηθεί ηλεκτρονικά εντός εύρους από 420 έως 1250 σ.α.λ., ενώ ένα ενισχυμένο αυτόματο σύστημα μετάδοσης μεταβλητής ταχύτητας προστατεύει τους ιμάντες και το τύμπανο αλωνίσματος από την υπερφόρτωση. Για ιδιαίτερα ευαίσθητες καλλιέργειες, και επιπλέον μια μονάδα μηχανισμού μείωσης ταχύτητας είναι επίσης διαθέσιμη για τη μείωση του εύρους ταχύτητας λειτουργίας του τύμπανου αλωνίσματος από τις τυπικές 420 - 1250 σ.α.λ σε 210 - 625 σ.α.λ. Τούρμπο-διαχωριστής Το μοντέλο HTS είναι εξοπλισμένο με ένα τούρμπο διαχωριστή (διαμέτρου 590 χιλ.) με δέκα οδοντωτές μπάρες, που αυξάνει την παραγωγικότητα έως και 20%. Το σύστημα χρησιμοποιεί φυγόκεντρο δύναμη και ένα επιπλέον πλέγμα (με απόσταση 40 χιλ.) που προσθέτει 0,81 m² εμβαδού επιφανείας στη θεριστική μηχανή, για να διασφαλίσει ότι κάθε τελευταίος κόκκος διαχωρίζεται από το άχυρο, ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες - ακόμη και με πράσινο άχυρο ή πλήρη συγκομιδή. Σε αυτό το αποκλειστικό σύστημα, ο τούρμπο διαχωριστής μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά σε πέντε διαφορετικές θέσεις (για διαδρομή τυμπάνου από 25 έως 65 χιλ.) και να λειτουργεί με δύο ταχύτητες: 775 σ.α.λ. για καλλιέργειες με μικρότερους σπόρους και 410 σ.α.λ. για καλλιέργειες με βαρύτερους σπόρους. Πρέσες άχυρου Οι πρέσες άχυρου έχουν πολύ μεγάλη επιφάνεια, έχουν ιδιαίτερα μεγάλο μήκος και έχουν εκτεταμένη διαδρομή για να διαχωρίσουν τον τελευταίο κόκκο από το άχυρο. Το ειδικό δοχείο επιστροφής είναι ειδικά διαμορφωμένο έτσι ώστε η συγκομιδή να φτάνει στο δοχείο κόκκων σε στρωματοποιημένη μορφή · ενώ το πρώτο σκαλί των πρεσών άχυρου είναι βαθύτερο, για να επιβραδύνει τη ροή της καλλιέργειας που βγαίνει από το αλώνισμα και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του πρώτου σταδίου διαχωρισμού. Οι πρέσες άχυρου είναι τοποθετημένες σε ειδικά ερμητικά σφραγισμένες θέσεις χωρίς συντήρηση, τα οποία μειώνουν τον θόρυβο και την απώλεια ισχύος και αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του άξονα και των ίδιων των πρεσών άχυρου. Και για ακόμη μεγαλύτερη απόδοση διαχωρισμού, οι πρέσες άχυρου μπορεί να είναι εξοπλισμένοι με συγκεκριμένες κορυφές. Δοχείο κόκκων: Το πολύ μακρύ δοχείο κόκκων κινείται με μια παλινδρομική κίνηση για να εξασφαλιστεί η τέλεια διαστρωμάτωση του λεπτού άχυρου και του άχυρου. Δεδομένου ότι αυτά τα δύο συστατικά είναι ελαφρύτερα από τον κόκκο, εκτοξεύονται αμέσως μετά την επαφή με τη ροή του αέρα, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα του κοσκινίσματος και την καθαριότητα του τελικού προϊόντος. Τα διπλά βήματα προ-καθαρισμού διασφαλίζουν εξαιρετικά αποτελέσματα καθαρισμού χωρίς να υπερφορτώνουν οι σίτες. Το δοχείο κόκκων αφαιρείται εύκολα από το μπροστινό μέρος της θεριστικής μηχανής, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για τον καθαρισμό και τη συντήρηση και απλοποιώντας τις λειτουργίες που απαιτούνται για την αναδιάρθρωση του μηχανήματος για διαφορετική καλλιέργεια. Σίτες και σύστημα εξαερισμού: Οι σίτες λειτουργούν μηχανικά και ρυθμίζονται με μοχλούς (διατίθεται προαιρετικά ένα σύστημα ρύθμισης ηλεκτρικού κοσκινίσματος από το Kέντρο Ελέγχου Διοικητή), είναι εξοπλισμένα με ψηλές διαχωριστικές λεπίδες και είναι εύκολα αφαιρούμενες. Χρησιμοποιώντας διπλούς αισθητήρες και μπάρα ελέγχου που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της δεξαμενής αλωνίσματος, το σύστημα ελέγχου κοσκινίσματος παρακολουθεί με ακρίβεια την παραγωγικότητα της θεριστικής μηχανής. Ένα εξωτερικό σύστημα μετάδοσης για τις σίτες και το δοχείο επιστροφής αποτρέπει τον κίνδυνο εσωτερικών φραγμών στο σύστημα καθαρισμού, για μέγιστη απόδοση. Η τουρμπίνα υψηλής απόδοσης (διάμετρος 400 χιλ.) με 24 πτερύγια αναρροφά αέρα σε όλο το πλάτος της θεριστικής μηχανής. Ο εγκάρσιος όγκος ροής αέρα ελέγχεται από εκτροπείς που προωθούν ή επιβραδύνουν την παροχή αέρα στις σίτες για ομοιόμορφη παροχή σε όλο το μήκος της δεξαμενής. DGR: Το σύστημα ανάκτησης αναδιανέμει υλικό που έχει ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία πάνω από τηο δοχείο κόκκων: αυτή η λύση αποτρέπει τον κίνδυνο υπερφόρτωσης του συστήματος αλωνίσματος, προκαλώντας τη θραύση ή την απώλεια άχυρου. Τα ειδικά πρόσθετα τριβής (με εναλλάξιμους τύπους για διαφορετικές καλλιέργειες) ασκούν ένα επιπρόσθετο αλώνισμα στον ανακτηθέντα κόκκο, για να διαχωρίσουν τυχόν μη διαχωρισμένα στάχυα που έχουν φτάσει κατά λάθος στις σίτες. Ο ρυθμός ανάκτησης παρακολουθείται συνεχώς και ένα σήμα συναγερμού προειδοποιεί για συνθήκες υπερφόρτωσης.

περισσότερα
Καθαρισμός
car-engine icon
.

Η τουρμπίνα λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα διπλών βημάτων για τον καθαρισμό τεράστιων ποσοτήτων καλλιέργειας, ενώ η καλλιέργεια τροφοδοτείται στο δοχείο κόκκων για μέγιστη προστασία κόκκων χωρίς υπερφόρτωση του συστήματος αλώνίσματος.

περισσότερα
Αμπάρι
car-engine icon
.

Δεξαμενή: Η δεξαμενή κόκκων χωρητικότητας 6500 λίτρων τροφοδοτείται από έναν ανελκυστήρα κόκκων, ο οποίος ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο αποσύνθεσης των κόκκων και διασφαλίζει ότι η ίδια η δεξαμενή είναι εντελώς γεμάτη (ενώ η στάθμη στο ρεζερβουάρ συντηρείται μέσω ενός παραθύρου στην καμπίνα). Η ταχεία εκκένωση ελαχιστοποιεί την απώλεια χρόνου, ενώ οι ισχυροί κινητήρες εκκενώνουν τη δεξαμενή αποτελεσματικά ενώ δουλεύουν, χωρίς απώλεια παραγωγικότητας. Μια ενδεικτική λυχνία και ένα ηχητικό προειδοποιητικό σήμα στην καμπίνα που ενεργοποιούνται από δύο αισθητήρες στο ρεζερβουάρ ενημερώνουν τον οδηγό ότι το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο και ότι είναι απαραίτητο να προσεγγίσει την αλωνιστική μηχανή για εκκένωση. Εκκένωση: Η χωρητικότητα εκκένωσης 75 λ / λεπτό διασφαλίζει ότι η δεξαμενή εκκενώνεται γρήγορα και εξοικονομεί σημαντικό χρόνο. Η ταχύτητα εκκένωσης ρυθμίζεται με συγκεκριμένους εκτροπείς στη δεξαμενή κοντά στο τρυπάνι εκκένωσης. Η έξοδος υψηλής εκκένωσης (4,3 μ) σημαίνει ότι η δεξαμενή μπορεί να αδειάσει ακόμη και όταν κινείται και επιτρέπει τη μεταφορά του προϊόντος εύκολα ακόμα και σε μεγάλα ρυμουλκούμενα. Με μήκος 5 μέτρα και με εύρος κίνησης 110 μοιρών, ο σωλήνας εκκένωσης σημαίνει ότι η θεριζοαλωνιστική μηχανή μπορεί να λειτουργήσει με ένα μεγάλο εύρος κοπής πλάτους και διασφαλίζει ότι ο χειριστής έχει καθαρή θέα στην έξοδο εκκένωσης ανά πάσα στιγμή. Η εκκένωση δεξαμενής είναι δυνατή σε όλες τις θέσεις του σωλήνα εκκένωσης ενώ η έξοδος εκκένωσης μπορεί να ανοίξει και να κλείσει από το Κέντρο Ελέγχου Διοικητή .

περισσότερα
Καταστροφέας
car-engine icon
.

Κόφτης άχυρου: Ο ενσωματωμένος κόφτης άχυρου είναι εξοπλισμένος με ρότορα με 48 λεπίδες κοπής διατεταγμένες σε τέσσερις σειρές. Αυτή η διαμόρφωση παράγει ροή αέρα που απλώνει το υλικό ομοιόμορφα σε ολόκληρη την επιφάνεια των μπαρών κοπής. Η κατανομή του υλικού ρυθμίζεται με χειροκίνητα ελεγχόμενους εκτροπείς (διατίθεται προαιρετικά ένα ηλεκτρικό σύστημα ρύθμισης). Το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί για να κόβει άχυρο ή καλαμπόκι, αλλάζοντας απλά δύο τροχαλίες, χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες ταχύτητες μείωσης για αλώνισμα βαρύτερων καλλιεργειών. Η θέση της αντίθετης λεπίδας είναι ρυθμιζόμενη για να επιτευχθεί ο απαιτούμενος βαθμός κοπής. Διαστρωτήρας λεπτού άχυρου: Όπως και ο κόφτης άχυρου, ο διαστρωτήρας λεπτού άχυρου έχει σχεδιαστεί για να διανέμει υλικό ακόμη και στις ευρύτερες μπάρες κοπής, για τέλεια ανάμιξη του τεμαχισμένου υλικού. Η γωνία του διαστρωτήρα λεπτού άχυρου είναι ρυθμιζόμενη για να εξασφαλίσει την ιδανική κατανομή με διαφορετικές καλλιέργειες και σε διαφορετικές συνθήκες υγρασίας. Το δοχείο μεταφοράς (το οποίο μεταφέρει το προϊόν προς επεξεργασία από τις σίτες) εξασφαλίζει ομοιόμορφη κατανομή λεπτού άχυρου, ενώ ένας μεταφορέας με μεταλλικούς αγωγούς κατευθύνει το λεπτό άχυρο στους ρότορες τεσσάρων λεπίδων. Τα πτερύγια του διαστρωτήρα λεπτού άχυρου περιλαμβάνουν συγκεκριμένους εκτροπείς που ρυθμίζουν τη ροή του αέρα για εξαιρετικά αποτελέσματα διανομής χωρίς πολύ υψηλές απαιτήσεις ισχύος.

περισσότερα
Κινητήρας Υδραυλικά Μετάδοση
car-engine icon
.

Ο κινητήρας μιας θεριζοαλωνιστικής μηχανής πρέπει να είναι ικανός να τροφοδοτεί πρόσθετα ή προαιρετικά αξεσουάρ, όπως κόφτες άχυρου, κεφαλές καλαμποκιού, κόφτες καλαμποκιού κ.λπ. και πρέπει να διαθέτει επαρκές απόθεμα ροπής για τη διατήρηση της μέγιστης παραγωγικότητας ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες, χωρίς απώλεια της ταχύτητας του εξαρτήματος στο αλώνισμα. Οι σύγχρονοι κινητήρες 6 κυλίνδρων DEUTZ TCD 6.1 με εγχυτήρα καυσίμου και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο συνδυάζουν εξαιρετική ισχύ με εξαιρετική απόδοση, για μέγιστη απόδοση αλωνίσματος με βέλτιστη απόδοση καυσίμου. Βάζοντας κάθε ουγγιά δύναμης σε λειτουργία: Η ισχύς αφαιρείται και από τα δύο άκρα του στροφαλοφόρου άξονα, επιτρέποντας τον διαχωρισμό των υδραυλικών και μηχανικών λειτουργιών και εξασφαλίζοντας ένα σύστημα άμεσης μετάδοσης χωρίς απώλειες ισχύος. Αυτό σημαίνει επίσης ότι χρησιμοποιούνται λιγότεροι ιμάντες κίνησης και ότι οι ίδιοι οι ιμάντες είναι πιο προσβάσιμοι, μειώνοντας το κόστος λειτουργίας για τη θεριζοαλωνιστική μηχανή. Κινητήρας DCR SCR: Αυτό που ξεχωρίζει το σύστημα DCR (Deutz Common Rail) από άλλες λύσεις είναι ότι χρησιμοποιεί δύο αντλίες ψεκασμού για να τροφοδοτήσει τη ράγα που είναι ενσωματωμένες στο μπλοκ κυλίνδρων και λιπαίνονται με λάδι κινητήρα αντί για καύσιμο ντίζελ. Αυτή η λύση είναι ασφαλέστερη και πιο αξιόπιστη από ένα συμβατικό σύστημα common rail, καθώς η λίπανση των αντλιών δεν εξαρτάται από τη ροή καυσίμου. Ένα σύστημα ρυθμιστή παροχής αντλίας περιορίζει την ποσότητα του καυσίμου που ανακυκλοφορεί πίσω στη δεξαμενή, μειώνοντας το φορτίο της αντλίας και τη θέρμανση καυσίμου. Το SCR είναι ένα αποτελεσματικό σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που μειώνει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου στην εξάτμιση καυσαερίου μέσω επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης με πρόσθετο AdBlue®. Κιβώτιο ταχυτήτων τριών σταδίων: Το υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων τριών σταδίων εξασφαλίζει την ιδανική αναλογία και ταχύτητα για όλες τις συνθήκες συγκομιδής. Οι ιδανικά μοιρασμένες αναλογίες διασφαλίζουν ότι υπάρχει πάντα αρκετή ροπή στη σπειροτόμο για την αντιμετώπιση ακόμη και της πιο κρίσιμης κατάστασης. Τα γρανάζια της μονάδας μείωσης και του κιβωτίου ταχυτήτων περιτυλίγονται για τη μείωση του θορύβου λειτουργίας χωρίς να διακινδυνεύεται η ανθεκτικότητα και η αξιοπιστία του συστήματος μετάδοσης. Υδραυλικά: Το υδραυλικό σύστημα χρησιμοποιεί διάταξη τριπλής αντλίας για την εξασφάλιση επαρκούς παροχής σε όλες τις συνθήκες για την κάλυψη της ζήτησης ισχύος. Οι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες βρίσκονται όλες στην αριστερή πλευρά του μηχανήματος και είναι εύκολα προσβάσιμες από την πλατφόρμα πρόσβασης καμπίνας.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
.

Η νέα « Καμπίνα Διοικητή Evo» εξελίσσει την ιδέα του χώρου οδηγού για να προσφέρει προηγμένη τεχνολογία και εξαιρετικά επίπεδα άνεσης. Το σύστημα κλιματισμού διατηρεί ένα ιδανικό περιβάλλον στην καμπίνα σε όλες τις συνθήκες, ενώ η διαμόρφωση της κονσόλας έχει σχεδιαστεί ειδικά για να τοποθετεί όλα τα χειριστήρια με εύκολη πρόσβαση από τον οδηγό χωρίς να εμποδίζει την ορατότητα. Το σύστημα φωτισμού αποτελείται από οκτώ φώτα εργασίας που είναι τοποθετημένα στην καμπίνα με λαμπτήρες HB3 που φωτίζουν δυναμικά και καθαρά την περιοχή εργασίας χωρίς δυσάρεστη λάμψη. Διατίθενται επίσης δύο επιπλέον φώτα εργασίας που είναι βιδωμένα στο καπάκι του πρέσα άχυρου και ένα φως που φωτίζει το σωλήνα εκκένωσης. Έλεγχος διοικητή: Όλα τα όργανα οργανώνονται ορθολογικά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, ενώ τα χειριστήρια είναι εύκολα αναγνωρίσιμα και διατεταγμένα σε σχέση με την προτεραιότητα, για απλή και άμεση χρήση για τον πλήρη έλεγχο του μηχανήματος. Οι λειτουργίες της μπάρας κοπής ελέγχονται από το "Μοχλό Διοικητή". Η μονάδα CCM (Συνδυαστικός Διαχείριση Ελέγχου) παρακολουθεί τις παραμέτρους παραγωγικότητας της θεριζοαλωνιστικής μηχανής(ολικός και μερικός επεξεργασμένος χώρος εδάφους, ωριαία παραγωγή, απώλειες, επίπεδο ανάκτησης και θέση μπάρας κοπής) και επιτρέπει στον οδηγό να ορίσει τις μέγιστες τιμές για απώλειες και ανάκτηση σχέση με το μέγεθος των κόκκων. Η μονάδα παρακολουθεί επίσης συνεχώς ζωτικές παραμέτρους του μηχανήματος, όπως τις συνολικές ώρες αλωνίσματος και μερικές και συνολικές ώρες λειτουργίας του κινητήρα.

περισσότερα