openfield photo
C7000 Series εικόνα

C7000 Series

combine
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

381 Hp / 284.1 Kw

Κυβισμός

7700 κ.εκ.

Χωρητικότητα Δεξαμενής

9500 LT

ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Κομψός σχεδιασμός με μια νέα πρωτοποριακή εμφάνιση. Η νέα σειρά C7000 διαθέτει ένα μοντέρνο σχεδιασμό με την υπογραφή του Giugiaro εκφράζοντας την τεχνολογική υπεροχή της μάρκας DEUTZ-FAHR - εγγύηση εξαιρετικής απόδοσης αλωνίσματος και ανώτερης ποιότητας κόκκων και άχυρου από πάνω από 100 χρόνια εμπειρίας και συνεχή εξέλιξη στην ανάπτυξη συστημάτων συγκομιδής. Το C7000 είναι απτόητο από δύσκολες συνθήκες και προσφέρει εξαιρετική παραγωγικότητα και αλώνισμα σε όλες τις καταστάσεις. Η σειρά C7000 τροφοδοτείται από κινητήρες Mercedes-Benz OM936 7,7 λίτρων που συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις στο χωράφι με τα χαμηλότερα ποσοστά κατανάλωσης καυσίμου αυτής της κατηγορίας, που κατέστη δυνατή από την τεχνολογία EGR, SCR με πρόσθετο AdBlue® και DPF. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυάζονται για να κάνουν τις θεριζοαλωνιστικές μηχανές της σειράς C7000 την ιδανική λύση για οποιεσδήποτε συνθήκες λειτουργίας. Η Καμπίνα Διοικητή V, με ανώτερη ορατότητα, φώτα εργασίας τελευταίας γενιάς και εξαιρετική άνεση, κάνει την τελευταία προσθήκη στο DEUTZ-FAHR να ξεχωρίζει. Για ασυναγώνιστη απόδοση και αξιοπιστία και αποτελέσματα συγκομιδής, κάθε πτυχή της νέας σειράς C7000 έχει σχεδιαστεί για μέγιστη ποιότητα και παραγωγικότητα κόκκων και άχυρου.

Μαχαίρι κοπής
car-engine icon
.

fin

περισσότερα
Λαιμός τροφοδοσίας
car-engine icon
.

Ακόμη και οι λεπτομέρειες της σειράς C7000 είναι εκπληκτικές: Το κανάλι τροφοδοσίας έχει τρεις εναλλασσόμενες μπάρες ράσπας που στερεώνονται σε τρεις αλυσίδες με οδοντωτούς άξονες στήριξης για να αποτρέψουν το τράνταγμα και να επιτρέψουν τη χρήση μεγάλων επιφανειών κοπής. Η κίνηση γίνεται μέσω ζώνης V δύο εντάσεων (ένας προαιρετικός ιμάντας 3 εντάσεων είναι διαθέσιμος για χρήση με μηχανήματα συλλογής καλαμποκιού) για αποτελεσματική μετάδοση ισχύος με ελαχιστοποιημένο θόρυβο. Το πρώτο βήμα για τέλεια αποτελέσματα στον αλωνισμό. Ρύθμιση γωνίας κοπής: Η γωνία κοπής ρυθμίζεται μηχανικά με κατευθυντήριες μπάρες. Διατίθεται προαιρετικά ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα γωνίας κοπής, το οποίο βελτιστοποιεί τη θέση της επιφάνειας κοπής για την κατεύθυνση της διαδρομής και προσαρμόζει τη θέση της επιφάνειας κοπής σε ανηφορικές ή κατηφορικές κλίσεις για μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας. Αντιστροφή καναλιού τροφοδότη: Δεν μπορείτε ποτέ να είστε πολύ προσεκτικοί - έτσι ακόμη και οι δοκιμασμένες επιφάνειες κοπής και τα συστήματα καναλιού ανελκυστήρα του νέου C7000 διαθέτουν αντίστροφη λειτουργία. Το ηλεκτρικό σύστημα αντιστροφής καναλιού ανελκυστήρα βοηθά τον χειριστή να διορθώσει πιο γρήγορα και εύκολα μπλοκαρίσματα σε περίπτωση υπερφόρτωσης του καναλιού ανελκυστήρα ή επιφάνειας κοπής.

περισσότερα
Σύστημα αλωνισμού
car-engine icon
.

Η DEUTZ-FAHR έχει αναπτύξει ένα σύγχρονο σύστημα αλωνίσματος για τη νέα οικογένεια C7000 που θέτει νέα πρότυπα για την κατηγορία. Αυτό το ανθεκτικό, αξιόπιστο και εξαιρετικά παραγωγικό σύστημα μεταχειρίζεται το προϊόν προσεκτικά σε όλη τη διαδικασία διαχωρισμού των κόκκων. Το αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετική ποιότητα συγκομιδής. Επιπλέον, δεδομένου ότι μεγάλο μέρος της διαδικασίας διαχωρισμού των κόκκων πραγματοποιείται στο κοίλος, αυτό ελαττώνει το φόρτο εργασίας στους πρέσες άχυρου, αυξάνοντας την παραγωγικότητα, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει ότι το ίδιο το άχυρο αντιμετωπίζεται προσεκτικά. Τύμπανο αλωνίσματος: Το πλατύ τύμπανο διαμέτρου 600 χιλ. έχει πλάτος 1,27 μ για 5 μοντέλα πρεσών αλωνίσματος (C7205, C7205 TS, C7205 TSB) και πλάτος 1,52 μ για 6 μοντέλα πρεσών άχυρου (C7206, c7206 ts, c7206 tsb). Και οι δύο παραλλαγές είναι εξοπλισμένες με οκτώ μπάρες ράσπας (βιδωτά για γρήγορη και εύκολη αντικατάσταση) για τέλειο αλώνισμα. Η ενέργεια του καναλιού του ανελκυστήρα σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση του συστήματος αλωνίσματος διασφαλίζει ότι το προϊόν παραδίδεται στο τύμπανο αλωνίσματος με ομοιόμορφη ροή και χωρίς μπλοκάρισμα. Ένα άνοιγμα πάνω από το κανάλι τροφοδοσίας διευκολύνει τη συντήρηση. Κοίλος πολλαπλών τμημάτων: Συνεισφέροντας περαιτέρω στην ευελιξία του C7000 είναι ένα προαιρετικό κοίλος πολλαπλών τμημάτων (διάμετρος σύρματος 4 χιλ.) σχεδιασμένο ειδικά για να επιτρέπει την άμεση αναδιάρθρωση της θεριστικής μηχανής όταν απαιτείται για διαφορετικές καλλιέργειες: τα κοίλα τμήματα απλώς αφαιρούνται μέσω του ανοίγματος πέτρινης παγίδας και αντικαθίστανται με συγκεκριμένα τμήματα για την επόμενη συγκομιδή. Το κοίλος έχει δεκαπέντε μπάρες ράσπας διατεταγμένα με κλίση 121 °, για επιφανειακό αλώνισμα και αποτελεσματικότητα διαχωρισμού. Οι αποστάσεις εισόδου και εξόδου μεταξύ του κοίλους και του τυμπάνου αλωνίσματος στο μπροστινό και το πίσω μέρος ρυθμίζονται ανεξάρτητα από ηλεκτρικούς κινητήρες που ελέγχονται από το σύστημα ελέγχου Διοικητή. Ένα σετ χειροκίνητων τοποθετημένων πλακών αφαίρεσης είναι επίσης διαθέσιμο για σοδειές που είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αλωνιστούν. Μηχανισμός μείωσης ταχύτητας τυμπάνου αλωνίσματος: Το τύμπανο αλωνίσματος είναι εξοπλισμένο με ένα ανθεκτικό κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες ταχύτητες από 420 έως 1.250 σ.α.λ. για να επιτρέψει στον χειριστή να επιλέξει την ιδανική ταχύτητα για κάθε καλλιέργεια · ενώ ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης μεταβλητής ταχύτητας προστατεύει τους ιμάντες και το τύμπανο αλωνίσματος από την υπερφόρτωση. Για ιδιαίτερα ευαίσθητες καλλιέργειες, υπάρχει διαθέσιμη μια μονάδα μηχανισμού μείωσης ταχύτητας που ταιριάζει εύκολα στο ενισχυμένο μέρος του τυμπάνου αλωνίσματος. Αυτή η μονάδα μειώνει την ταχύτητα λειτουργίας από το τυπικό εύρος 420 - 1.250 σ.α.λ. σε εύρος μεταξύ 210 - 625 σ.α.λ. Τούρμπο-διαχωριστής: Τα μοντέλα C7200 TS είναι εξοπλισμένα με τούρμπο διαχωριστή διαμέτρου 600 χιλ. με δέκα οδοντωτές μπάρες, που αυξάνουν την παραγωγικότητα έως και 20%. Το σύστημα χρησιμοποιεί φυγόκεντρο δύναμη και ένα επιπλέον πλέγμα (με απόσταση 40 χιλ.), το οποίο προσθέτει 0,81 m² εμβαδού επιφανείας στη θεριζοαλωνιστική μηχανή για 5 παραλλαγές πρεσών άχυρου ή 0,97 m² έως 6 παραλλαγές πρεσών άχυρου, για να εξασφαλιστεί ο βέλτιστος διαχωρισμός κόκκων ακόμη και σε τις πιο δύσκολες συνθήκες. Ο τούρμπο διαχωριστής μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά σε πέντε διαφορετικές θέσεις (για διαδρομή τυμπάνου από 25 έως 65 χιλ.) και να λειτουργεί με δύο ταχύτητες: 775 σ.α.λ. για καλλιέργειες με μικρότερους σπόρους και 410 σ.α.λ. για καλλιέργειες με βαρύτερους σπόρους. Πρέσες άχυρου: Η εκλεπτυσμένη περιοχή επιφάνειας, το μήκος και η διαδρομή των πρεσών άχυρου διασφαλίζουν ότι ο τελευταίος κόκκος διαχωρίζεται αποτελεσματικά από το άχυρο, ενώ η ανοιχτή κατασκευή τους βελτιώνει τη ροή του προϊόντος σε συνθήκες υψηλής υγρασίας. Το πρώτο σκαλί των πρεσών άχυρου (4 σε μοντέλα C7206 και 5 σε μοντέλα C7205) είναι βαθύτερο, για να επιβραδύνει τη ροή της συγκομιδής που βγαίνει από το σύστημα αλωνίσματος και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του πρώτου σταδίου διαχωρισμού. Το σύστημα είναι τοποθετημένο σε ειδικά ερμητικά σφραγισμένες θέσεις χωρίς συντήρηση, τα οποία μειώνουν τον θόρυβο και την απώλεια ισχύος και αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του άξονα και των ίδιων των πρεσών άχυρου. Και για ακόμη μεγαλύτερη απόδοση διαχωρισμού, οι πρέσες άχυρου μπορεί να είναι εφοδιασμένοι με συγκεκριμένες κορυφές, ενώ το δοχείο επιστροφής είναι ειδικά διαμορφωμένο έτσι ώστε η σοδειά να φτάνει στο δοχείο προετοιμασίας κόκκων σε στρωματοποιημένη μορφή.

περισσότερα
Καθαρισμός
car-engine icon
.

Όπως το σύστημα αλωνίσματος, το σύστημα καθαρισμού είναι επίσης μια αποκλειστική σχεδίαση της DEUTZ-FAHR. Οι σίτες καλύπτουν μια εξαιρετικά μεγάλη περιοχή, ενώ η τουρμπίνα λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα διπλών βημάτων για τον αποτελεσματικό καθαρισμό τεράστιων ποσοτήτων προϊόντος. Δοχείο κόκκων: Το δοχείο μήκους 1,85 μέτρων προετοιμασίας κόκκων εξασφαλίζει τέλεια διαστρωμάτωση του άχυρου και του λεπτού άχυρου, τα οποία, επειδή είναι ελαφρύτερα από το κόκκο, διασκορπίζονται αμέσως όταν έρχονται σε επαφή με τη ροή αέρα που δημιουργείται από τον ανεμιστήρα · ένα αποτέλεσμα που βελτιώνει σημαντικά την καθαριότητα του τελικού προϊόντος. Η διαμόρφωση δύο βημάτων εξασφαλίζει εξαιρετικά αποτελέσματα καθαρισμού, αποφεύγοντας τον κίνδυνο υπερφόρτωσης των σιτών χωρίς να θυσιάζεται η παραγωγικότητα. Το δοχείο προετοιμασίας κόκκων αφαιρείται εύκολα από τη θεριστική μηχανή, ελαχιστοποιώντας το χρόνο συντήρησης και απλοποιώντας τις λειτουργίες που απαιτούνται για την επαναρύθμιση του μηχανήματος για διαφορετική καλλιέργεια. Σίτες και σύστημα εξαερισμού: Ένα έξυπνο σύστημα διασφαλίζει ότι οι σίτες λειτουργούν αποτελεσματικά και αθόρυβα για μέγιστη παραγωγικότητα. Το εξωτερικό κιβώτιο για τις σίτες και το δοχείο προετοιμασίας κόκκων μειώνει κατά το ήμισυ την επιβάρυνση στο σύστημα κοσκινίσματος και είναι εύκολο στη χρήση. Η αντίθετη κίνηση των σιτών εμποδίζει τη συσσώρευση και το φράξιμο των καταλοίπων από άχυρο. Οι σίτες διατάσσονται σε δύο επίπεδα (με άνω και κάτω σίτα) για μια αρχική έντονη δράση καθαρισμού ακολουθούμενη από μια λεπτή δεύτερη δράση. Η ρυθμιζόμενη επέκταση της άνω σίτας βελτιστοποιεί τον όγκο ανάκτησης κόκκων και, ως αποτέλεσμα, την απόδοση της θεριστικής μηχανής. Το άνοιγμα σίτας ελέγχεται μηχανικά από μοχλούς που βρίσκονται απευθείας στο ανώτερο επίπεδο σίτας ή με προαιρετικό ηλεκτρικό σύστημα από το μοχλό Διοικητή. Χρησιμοποιώντας διπλούς αισθητήρες και μπάρα ελέγχου που εκτείνεται σε όλο το μήκος της δεξαμενής κοσκινίσματος, το σύστημα ελέγχου απόδοσης κοσκινίσματος εξασφαλίζει ακριβή παρακολούθηση της παραγωγικότητας της θεριστικής μηχανής. Τουρμπίνα: Η υψηλής απόδοσης τουρμπίνα (διάμετρος 400 χιλ.) με 44 πτερύγια αναρροφά αέρα σε όλο το πλάτος της θεριστικής μηχανής. Η ταχύτητα της τουρμπίνας ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε εύρος από 480 έως 980 σ.α.λ. Ο όγκος της εγκάρσιας ροής αέρα ελέγχεται από εκτροπείς που προωθούν ή επιβραδύνουν την παροχή αέρα στη σίτα. Ο αέρας κατανέμεται ομοιόμορφα σε όλο το μήκος της δεξαμενής. Ο εγκάρσιος όγκος ροής αέρα ελέγχεται από εκτροπείς που προωθούν ή επιβραδύνουν την παροχή αέρα στη σίτα για ομοιόμορφη παροχή σε όλο το μήκος της δεξαμενής. DGR: Όπως υποδηλώνει το όνομα, το σύστημα DGR (διπλή επιστροφή κόκκου) αποτελείται από δύο ξεχωριστά συστήματα ανάκτησης κόκκων, με ένα σε κάθε πλευρά της θεριστικής μηχανής. Το σύστημα ανάκτησης DEUTZ-FAHR αναδιανέμει το υλικό στο δοχείο ποετοιμασίας κόκκων. Αυτή η λύση αποτρέπει τον κίνδυνο υπερφόρτωσης του συστήματος αλωνίσματος, για αδιάκοπη λειτουργία στο χωράφι και αποφυγή σπατάλης προϊόντος από τους πρέσες άχυρου. Το DGR χρησιμοποιεί πρόσθετα τριβής (με εναλλάξιμους τύπους για διαφορετικές καλλιέργειες) για να ασκήσει ένα πρόσθετο αλώνισμα στον ανακτηθέντα κόκκο. Ο ρυθμός ανάκτησης παρακολουθείται συνεχώς και ένα σήμα συναγερμού προειδοποιεί για συνθήκες υπερφόρτωσης. Η μονάδα CCM περιλαμβάνει μια λειτουργία παρακολούθησης ανάκτησης που μεγιστοποιεί περαιτέρω την απόδοση του μηχανήματος.

περισσότερα
Αμπάρι
car-engine icon
.

Δεξαμενή κόκκων: Τα μοντέλα C7205 (με 5 πρέσες άχυρου) είναι εξοπλισμένα με δεξαμενή κόκκων 8.500 λίτρων, ενώ τα μοντέλα C7206 (με 6 πρέσες άχυρου) διαθέτουν δεξαμενή 9.500 λίτρων. Η δεξαμενή τροφοδοτείται από τον ανελκυστήρα κόκκων που διαθέτει αναδιπλούμενο σύνδεσμο για ελαχιστοποίηση του κινδύνου τεμαχισμού κόκκων καθώς και εξασφάλιση της βέλτιστης πλήρωσης της δεξαμενής σε οποιαδήποτε γωνία. Η στάθμη της δεξαμενής είναι παρατηρήσιμη μέσω ενός παραθύρου στην καμπίνα, ενώ η ποιότητα αλωνίσματος μπορεί να ελεγχθεί μέσω μιας εξωτερικής καταπακτής δειγματοληψίας κόκκων. Δύο αισθητήρες στο ρεζερβουάρ ενεργοποιούν μια ενδεικτική λυχνία και ένα ηχητικό προειδοποιητικό σήμα για να ενημερώσουν τον οδηγό ότι το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο και ότι είναι απαραίτητο να φέρετε το τρακτέρ κοντά στην αλωνιστική μηχανή για εκφόρτιση στο ρυμουλκούμενο. Εκκένωση: Χωρητικότητα εκκένωσης 90 λ / δευτ. διασφαλίζει ότι η δεξαμενή εκκενώνεται γρήγορα, ενώ η ταχύτητα εκκένωσης είναι ρυθμιζόμενη με συγκεκριμένους εκτροπείς στη δεξαμενή κοντά στο τρυπάνι εκκένωσης. Η έξοδος εκροής ύψους 4,5 μέτρων σημαίνει ότι η δεξαμενή μπορεί να αδειάσει ακόμη και όταν κινείται και επιτρέπει τη μεταφορά του προϊόντος εύκολα σε μεγάλα ρυμουλκούμενα. Διαθέσιμο σε μήκη 5 - 5,6 ή 6 μέτρα και με εύρος κίνησης 110 μοιρών, ο σωλήνας εκκένωσης σημαίνει ότι η θεριστική μηχανή μπορεί να λειτουργήσει με μεγάλο εύρος κοπής πλάτους και διασφαλίζει ότι ο χειριστής έχει καθαρή θέα στην έξοδο εκκένωσης ανά πάσα στιγμή. Το άνοιγμα και το κλείσιμο του σωλήνα εκκένωσης ελέγχονται εύκολα από την καμπίνα μέσω του Κέντρο Ελέγχου Διοικητή .

περισσότερα
Καταστροφέας
car-engine icon
.

Κόφτης άχυρου: Ο ενσωματωμένος κόφτης άχυρου είναι εξοπλισμένος με ρότορα με 48 λεπίδες κοπής διατεταγμένες σε 4 σειρές σε 5 μοντέλα πατητών άχυρου ή με 60 λεπίδες σε 6 μοντέλα πατητών άχυρου. Οι λεπίδες είναι οδοντωτές και κυρτές. Αυτή η διαμόρφωση παράγει μια ροή αέρα που απλώνει το υλικό ομοιόμορφα σε ολόκληρη την επιφάνεια κοπής και μπορεί να ρυθμιστεί με χειροκίνητα ελεγχόμενους εκτροπείς (διαθέσιμο ηλεκτρικό σύστημα ρύθμισης προαιρετικά). Το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί για να κόβει άχυρο ή καλαμπόκι, αλλάζοντας απλά δύο τροχαλίες, χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες ταχύτητες μείωσης για αλώνισμα βαρύτερων καλλιεργειών. Η θέση της αντίθετης λεπίδας είναι ρυθμιζόμενη για να επιτευχθεί ο απαιτούμενος βαθμός κοπής. Διαστρωτήρας λεπτού άχυρου: Όπως και ο κόφτης άχυρου, ο διαστρωτήρας άχυρου έχει σχεδιαστεί για να διανέμει υλικό ακόμη και στην ευρύτερη επιφάνεια κοπής, για τέλεια ανάμιξη του τεμαχισμένου υλικού. Το δοχείο μεταφοράς (το οποίο μεταφέρει το προς επεξεργασία προϊόν) εξασφαλίζει ομοιόμορφη κατανομή λεπτού άχυρου, ενώ ένας μεταφορέας με μεταλλικούς αγωγούς κατευθύνει το λεπτό άχυρο στους ρότορες τεσσάρων λεπίδων. Τα πτερύγια στους ρότορες περιλαμβάνουν συγκεκριμένους εκτροπείς που ρυθμίζουν τη ροή του αέρα για εξαιρετικά αποτελέσματα κατανομής χωρίς πολύ υψηλές απαιτήσεις ισχύος, ενώ η γωνία του διαστρωτήρα άχυρου είναι ρυθμιζόμενη για την εξασφάλιση ιδανικής κατανομής με διαφορετικές καλλιέργειες.

περισσότερα
Κινητήρας Υδραυλικά Μετάδοση
car-engine icon
.

Ο κινητήρας μιας θεριζοαλωνιστικής μηχανής πρέπει όχι μόνο να είναι αρκετά ισχυρός για να ανταποκρίνεται στις επιδόσεις και τις λειτουργικές προϋποθέσεις για το ίδιο το μηχάνημα, αλλά και να λειτουργεί συμπληρωματικό εξοπλισμό και προαιρετικά εργαλεία, όπως κόφτες άχυρου, κεφαλές κοπής καλαμποκιού, κόφτες κοτσανιών κ.λπ. Πρέπει επίσης να εξασφαλίσει ένα επαρκές απόθεμα ροπής για να εξασφαλίσει αξιόπιστη λειτουργία ακόμη και σε απαιτητικές συνθήκες χωρίς απώλεια στην ταχύτητα του αλωνίσματος. Τα νέα μοντέλα της σειράς C7000 επιτυγχάνουν ασύγκριτα επίπεδα απόδοσης με ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Ο κινητήρας 7,7 λίτρων Mercedes-Benz OM936 παράγει έως και 381 ίππους (για τα μοντέλα Έξτρα Δύναμης). Βάζοντας κάθε ουγγιά δύναμης σε λειτουργία: Η ισχύς αφαιρείται και από τα δύο άκρα του στροφαλοφόρου άξονα, επιτρέποντας τον διαχωρισμό των υδραυλικών και μηχανικών λειτουργιών και εξασφαλίζοντας ένα σύστημα άμεσης μετάδοσης χωρίς απώλειες ισχύος. Αυτό σημαίνει επίσης ότι χρησιμοποιούνται λιγότεροι ιμάντες κίνησης και ότι οι ίδιοι οι ιμάντες είναι πιο προσβάσιμοι, μειώνοντας το κόστος λειτουργίας για τη θεριζοαλωνιστική μηχανή. Χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις: Ένα σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων με βαλβίδα EGR, SCR και DPF διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές της ΕΕ σταδίου V. Ο συνδυασμός πολλαπλών τεχνολογιών μειώνει τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου (NOx). Ένα νέο φίλτρο αυτοκαθαρισμού βελτιώνει περαιτέρω την ποιότητα του αέρα που τροφοδοτείται στον κινητήρα, για ανώτερη απόδοση ακόμη και σε πολύ ξηρές και συνθήκες με σκόνη. Κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων: Το υδροστατικό κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων επιτρέπει στον οδηγό να διατηρήσει την ιδανική ταχύτητα για όλες τις συνθήκες συλλογής και να προσαρμόζει συνεχώς την ταχύτητα από ένα επίπεδο δίπλα στο κάθισμα του οδηγού. Οι ιδανικά μοιρασμένες αναλογίες διασφαλίζουν ότι υπάρχει πάντα μεγάλη ροπή στη σπειροτόμο για την αντιμετώπιση ακόμη και των πιο κρίσιμων συνθηκών πρόσφυσης. Τα γρανάζια της μονάδας μείωσης και του κιβωτίου ταχυτήτων περιτυλίγονται για τη μείωση του θορύβου λειτουργίας χωρίς να διακινδυνεύεται η ανθεκτικότητα και η αξιοπιστία του συστήματος μετάδοσης. Υδραυλικό σύστημα ανίχνευσης φορτίου: Το υδραυλικό σύστημα που εξοπλίζει το νέο C7000 προσφέρει την ιδανική ροή υδραυλικού λαδιού για την τροφοδοσία όλων των κύριων λειτουργιών ελέγχου, εξασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετική ακρίβεια και ομαλότητα. Οι αντλίες είναι κατασκευασμένες για μέγιστη αντοχή και αξιοπιστία και έχουν το κατάλληλο μέγεθος για την κάλυψη κάθε ζήτησης ισχύος. Το σύστημα Ανίχνευσης Φορτίου βελτιστοποιεί την παροχή και την κατανάλωση ενέργειας. Η υδραυλική αντλία ελέγχεται σε σχέση με το φορτίο, έτσι ώστε το λάδι να παραδίδεται στην ακριβή πίεση και στις ακριβείς ποσότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική ζήτηση.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
.

Η νέα "Καμπίνα Διοικητή V" έχει σχεδιαστεί για εξαιρετική ορατότητα, για να διασφαλίζει μια καθαρή θέα στην επιφάνεια κοπής και να προσφέρει ένα ευρύχωρο, άνετο και εργονομικό περιβάλλον εργασίας που ενσωματώνει τις μοναδικές δυνατότητες της εταιρείας DEUTZ-FAHR. Το εσωτερικό της καμπίνας είναι ελκυστικά σχεδιασμένο με οπτικά ευχάριστα χρώματα με χαλαρωτικά, απαλά υλικά. Το μεγάλο, υποστηρικτικό και πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού (διατίθεται ως παραλλαγή με ελατήρια αέρα ή μηχανικά ελατήρια) είναι το τέλειο συμπλήρωμα στον καινοτόμο σχεδιασμό της καμπίνας. Συμβάλλει στην εξαιρετική ορατότητα της κολόνας τιμονιού με ένα συνεχώς ρυθμιζόμενο σύστημα ελατηρίου αερίου. ΤΗ βάση καλύπτεται από αντιολισθητικό υλικό και διαμορφώνεται για ασφαλές κράτημα. Ένα σύστημα κλιματισμού επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει τη θερμοκρασία και τη ροή του αέρα ώστε να ταιριάζει στις προσωπικές προτιμήσεις και να διατηρεί ένα άνετο περιβάλλον εργασίας μέσα στη Καμπίνα Διοικητή V. Το φινίρισμα υψηλής ποιότητας προσθέτει μια απαράμιλλη πινελιά εξαιρετικής κομψότητας στον εξοπλισμό της Καμπίνας Διοικητή Vεξοπλισμό της σειράς C7000. Έλεγχος Διοικητή: Η μονάδα CCM (Συνδυαστική Διαχείριση Ελέγχου), που διαθέτει μια σύγχρονη οθόνη LED 7 "με φυσικό και αφής έλεγχο οθόνης, επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει, να διαχειρίζεται και να παρακολουθεί κάθε παράμετρο της θεριζοαλωνιστικής μηχανής. Αυτό δίνει στον χειριστή τον πλήρη έλεγχο της θεριζοαλωνιστικής μηχανής, είτε στο χωράφι, στο δρόμο είτε στο εργαστήριο. Η λειτουργία παρακολούθησης επιδόσεων διατηρεί αρχείο της χρήσης του μηχανήματος και της εργασίας που έχει γίνει. Η οθόνη συναγερμού και το σύστημα μνήμης, μαζί με τη δυνατότητα ανάκλησης προκαθορισμένων διαμορφώσεων εργασίας, μειώνουν περαιτέρω το χρόνο συντήρησης και ρύθμισης έτσι ώστε το C9000 να είναι πάντα παραγωγικό και έτοιμο να λειτουργήσει. Μοχλός Διοικητή: Όλες οι λειτουργίες του κιβωτίου ταχυτήτων, του μηχανισμού συλλογής και της μπάρας κοπής, καθώς και η θέση και η λειτουργία του τρυπανιού εκφόρτωσης κόκκων, ελέγχονται από το Μοχλό Διοικητή. Ο εργονομικός σχεδιασμός του Μοχλού Διοικητή προσφέρει στον χειριστή ακριβή, εύκολο έλεγχο της θεριζοαλωνιστικής μηχανής με απόλυτη ασφάλεια και υψηλού επιπέδου άνεση. Πακέτο ορατότητας: Για να συμπληρώσει τον βασικό εξοπλισμό, το ΠΑΚΕΤΟ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ είναι τώρα διαθέσιμο για να εξοπλίσει το μηχάνημα με ένα ακόμη πιο ολοκληρωμένο σετ φώτων εργασίας για να βελτιώσει την ορατότητα και να εξασφαλίσει ακόμη πιο ακριβή συγκομιδή τη νύχτα. Οι ψηλοί πίσω καθρέφτες με διπλή παραβολή σε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες τηλεσκοπικές βάσεις κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο χαλαρωτική. Δύο περιστρεφόμενα φανάρια συμπληρώνουν τον βασικό εξοπλισμό. Τα μηχανήματα C7000 είναι εξοπλισμένα στάνταρ με 4 σταθερά φώτα εργασίας που φωτίζουν την επιφάνεια κοπής και τέσσερα κατευθυντήρια φώτα εργασίας · και με δύο πίσω φώτα εργασίας, έναν προβολέα στη δεξαμενή κόκκων, έναν προβολέα στον σωλήνα εκκένωσης και δύο περιστρεφόμενα φανάρια που δείχνουν πότε η δεξαμενή είναι γεμάτη. Προαιρετικά, μπορεί να εγκατασταθούν δύο φώτα ξένου στην οροφή της καμπίνας για την αύξηση της φωτεινής περιοχής. Σέτ εργαλείων κάμερας: Μέχρι 3 κάμερες είναι διαθέσιμες για παρακολούθηση της περιοχής γύρω από τη θεριζοαλωνιστική μηχανή. Οι εικόνες από τις έγχρωμες και υπέρυθρες κάμερες εμφανίζονται στη νέα οθόνη 7 ιντσών. Οι κάμερες προσφέρουν στον χειριστή μια ανεμπόδιστη θέα: την περιοχή πίσω από τη θεριζοαλωνιστική μηχανή (ιδανική για ελιγμούς), την περιοχή εκκένωσης της δεξαμενής και την κάτω πίσω περιοχή της θεριζοαλωνιστικής μηχανής, για απαράμιλλη ορατότητα και έλεγχο κατά τη χρήση του άγκιστρου ρυμούλκησης, του κόφτη άχυρου και ο διαστρωτήρας του λεπτού άχυρου.

περισσότερα