openfield photo
4E SERIES εικόνα

4E SERIES

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

102Hp / 76.1Kw

Μέγιστη Ροπή

417 NM

Κύλινδροι

3

Ο ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ.

Εργασίες σε αγρόκτημα, αχυρώνα και αγρό – η νέα Σειρά 4E είναι το ιδανικό τρακτέρ για μικρότερες φάρμες και ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και για τοπικές αρχές και εταιρείες κηπουρικής.  Υπάρχουν τέσσερα μοντέλα για να διαλέξετε διαθέσιμα τόσο σε κίνηση 2 όσο και σε 4 τροχούς.  Οι νέοι 3κύλινδροι κινητήρες FARMotion 35 είναι ισχυροί, αξιόπιστοι και εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, που κυμαίνεται από 66 Hp (48,9 kW) έως 102 Hp (75 kW).  Κάθε πελάτης μπορεί να είναι σίγουρος ότι θα βρει το τέλειο τρακτέρ για το προφίλ εργασίας του εδώ.  Το στιβαρό μονοκόμματο καπό με τη μοντέρνα σχεδίασή του από χάλυβα υψηλής ποιότητας καθιστά σαφές με την πρώτη ματιά ότι αυτό το τρακτέρ προσφέρει πρωτοποριακή τεχνολογία σε συμπαγή μορφή.  Η νέα Σειρά 4Ε είναι ταυτόχρονα άνετη και σταθερή σε κάθε περίσταση.  Η πλατφόρμα του οδηγού πληροί τα υψηλότερα πρότυπα άνεσης.  Το ταμπλό παρέχει σαφείς πληροφορίες για όλες τις συνθήκες λειτουργίας.  Το τιμόνι και το κάθισμα του οδηγού είναι ρυθμιζόμενα.  Τα χειριστήρια έχουν σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην εργονομική έρευνα.  Η πίσω ανύψωση και τα υδραυλικά συστήματα προσφέρουν εξαιρετική ευελιξία.  Οι επιλογές περιλαμβάνουν υδραυλικές αντλίες με 48 λτ/λεπτό ή 56 λτ/λεπτό και έως τρεις βαλβίδες στο πίσω μέρος καθώς και διαφορετικές διαμορφώσεις PTO.  Διατίθεται επίσης το πλήρως ενσωματωμένο φως μπροστινού φορτωτή και το κιτ του εργοστασίου.

Κινητήρας
car-engine icon
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ FARMOTION 35. ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΡΟΠΗ.

Κάτω από τα καπό αυτών των νέων τρακτέρ βρίσκονται ισχυροί, συμπαγείς τρικύλινδροι κινητήρες FARMotion 35 με συμμόρφωση με τις εκπομπές ρύπων Stage V. Σχεδιασμένοι ειδικά για γεωργικές εφαρμογές, αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου Common Rail με πιέσεις ψεκασμού έως και 2.000 Bar που εξασφαλίζει εξαιρετικά αποτελεσματικό ψεκασμό καυσίμου στο θάλαμο καύσης, για ακόμη περισσότερη ισχύ και επίπεδη καμπύλη ροπής, με γενναιόδωρη ροπή ήδη διαθέσιμη σε χαμηλές στροφές κινητήρα. Τα μοντέλα 4070E-4080E διαθέτουν ένα συνδυασμένο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που αποτελείται από ένα DOC και ένα φίλτρο DPF. Εκτός από αυτά, τα δύο πιο ισχυρά μοντέλα της σειράς (4090E-4100E) είναι επίσης εξοπλισμένα με καταλυτικό μετατροπέα SCR. Άλλες λύσεις που είναι βασικές για την επίτευξη της εντυπωσιακής απόδοσης αυτών των κινητήρων περιλαμβάνουν το σύστημα ψύξης με μεγάλη επιφάνεια ψύξης (που αποτελείται από το κύριο ψυγείο, το intercooler, το ψυγείο καυσίμου και ένα ψυγείο λαδιού μετάδοσης), τον βισκοστατικό ανεμιστήρα αέρα ψύξης για μείωση της κατανάλωσης ρεύματος και το φίλτρο αέρα δύο σταδίων Powercore με εκτοξευτήρα σκόνης. Αυτές οι λύσεις όχι μόνο συμβάλλουν στην απόδοση του κινητήρα, αλλά και σε εκτεταμένα διαστήματα σέρβις και ταχύτερη, απλούστερη συντήρηση. Η νέα σειρά DEUTZ-FAHR 4E αποτελεί ένα ισχυρό και αποδοτικό utility τρακτέρ.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ. ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.

Με την τέλεια μετάδοση για κάθε εφαρμογή που προσφέρει τη σωστή ταχύτητα εδάφους για οποιαδήποτε εργασία, η νέα σειρά 4E ανταποκρίνεται σε κάθε πρόκληση. Για εργασία με εξαιρετική απόδοση και απαράμιλλη ακρίβεια. Η επιλογή είναι δική σου. Για τα μοντέλα 4WD προσφέρεται επιλογή από δύο μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων. Και οι δύο διαμορφώσεις διαθέτουν συγχρονισμένη όπισθεν, 5 ταχύτητες και 3 εμβέλειες, αλλά διαφέρουν ως προς το κιβώτιο ταχυτήτων. Το κιβώτιο ταχυτήτων 15+15 επιτρέπει τελική ταχύτητα 40 χλμ/ώρα, ενώ τα τρακτέρ με την έκδοση 15+15 ECO είναι ικανά για ταχύτητα δρόμου 40 χλμ/ώρα με τον κινητήρα σε οικονομική ταχύτητα (μόλις 1.800 σ.α.λ.). Ένα απλούστερο κιβώτιο ταχυτήτων 12+3 με τελική ταχύτητα 30 χλμ/ώρα προσφέρεται σε μοντέλα 2WD, με χαμηλότερη σχέση μετάδοσης για μια σειρά ταχυτήτων λειτουργίας από 832 μλ/ώρα έως 30 χλμ/ώρα. Η νέα σειρά DEUTZ-FAHR 4E αποτελεί ένα ακριβές, γρήγορο utility τρακτέρ.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
PTO - ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ - ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Η νέα σειρά 4E προσφέρει επίσης μια ευρεία επιλογή επιλογών για εργασία με παρελκόμενα που οδηγούνται από PTO. Επιλέξτε από τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις: 540, 540/540ECO, 540/540ECO/1000 ή 540/540ECO με PTO ταχύτητας εδάφους. Στη λειτουργία ταχύτητας 540E, η επιλεγμένη ταχύτητα περιστροφής του στελέχους εξόδου επιτυγχάνεται με περιστροφή κινητήρα μόλις 1.560 σ.α.λ, κοντά στη μέγιστη ροπή. Ο ξηρός συμπλέκτης του PTO λειτουργεί από ένα πρακτικό επίπεδο που επιτρέπει την προοδευτική, ομαλή εμπλοκή του PTO. Και ανάλογα με την επιλεγμένη διαμόρφωση PTO, το τρακτέρ μπορεί να εξοπλιστεί με σταθερό ή αφαιρούμενο στέλεχος εξόδου. Η νέα σειρά DEUTZ-FAHR 4E αποτελεί ένα πρακτικό, λειτουργικό utility τρακτέρ. Τα utility τρακτέρ υποβάλλονται σε ένα εξαιρετικά ποικίλο φάσμα εργασιών, όπως εργασία σε υπόστεγα πουλερικών και αχυρώνες, καθήκοντα μεταφοράς και εργασία στο χωράφι, για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Με μια εκτεταμένη επιλογή λύσεων προσάρτησης παρελκομένων, τίποτα δεν είναι αδύνατο για τη νέα Σειρά 4E. Όπως θα περίμενε κανείς σε ένα τρακτέρ DEUTZ-FAHR, η μηχανική πίσω ανύψωση είναι εξαιρετικά ακριβής και ανταποκρίνεται στα χειριστήρια. Το νέο σύστημα ελεγκτή EasyLift επιτρέπει στον χειριστή να διαχειρίζεται τις κινήσεις του ανυψωτήρα με ένα μόνο κουμπί στη δεξιά κονσόλα, καθιστώντας τις εργασίες στο πεδίο πολύ λιγότερο χρονοβόρες. Ο ανυψωτήρας έχει χωρητικότητα φορτίου έως 3.500 κιλά. Ο σύνδεσμος τριών σημείων κατηγορίας II διατίθεται με κοτσαδόρους τύπου μπάλας και μηχανικούς σταθεροποιητές. Το υδραυλικό σύστημα διατίθεται με επιλογή από 48 λτ/λεπτό ή 56 λτ/λεπτό ανοιχτές κεντρικές αντλίες και έως τρεις πίσω διανομείς με ρυθμιστή ροής και ελεύθερη γραμμή επιστροφής. Και στις δύο εκδόσεις, το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης τροφοδοτείται από μια ανεξάρτητη αντλία, πράγμα που σημαίνει ότι τα παρελκόμενα μπορούν να βασίζονται σε όλη την υδραυλική ισχύ του κύριου συστήματος ανά πάσα στιγμή. Η νέα σειρά DEUTZ-FAHR 4Ε αποτελεί ένα ευέλικτο και ισχυρό utility τρακτέρ.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΕΣΗ.

Η άνεση του χειριστή ήταν πάντα προτεραιότητα για τη DEUTZ-FAHR. Οποιοσδήποτε χειριστής θα αισθάνεται αμέσως άνετα και σαν στο σπίτι του πάνω σε αυτά τα τρακτέρ, χάρη στην τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, το κάθισμα με ρυθμιζόμενη, μηχανικά αναρτημένη ανάρτηση και τα χειριστήρια που βρίσκονται τώρα στη νέα κονσόλα στα δεξιά της καμπίνας. Τα φαρδιά αντιολισθητικά σκαλοπάτια και οι χειρολαβές και στις δύο πλευρές καθιστούν εξαιρετικά εύκολη και ασφαλή την ανάβαση και αποβίβαση από το τρακτέρ. Τα χειριστήρια έχουν αναδιοργανωθεί ορθολογιστικά σύμφωνα με τη συχνότητα χρήσης και έχουν κωδικοποιηθεί με χρώμα για άμεση αναγνώριση. Ο μοχλός του χειρόφρενου και τα χειριστήρια επιλογής συμπλέκτη PTO & ταχύτητας βρίσκονται στα αριστερά του χειριστή. Στα δεξιά του χειριστή βρίσκονται τα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων, το χειροκίνητο γκάζι, τα χειριστήρια μνήμης στροφών κινητήρα, τα χειριστήρια πίσω ανύψωσης και οι υδραυλικές μονάδες ελέγχου. Η νέα οθόνη στο κέντρο του ταμπλό παρέχει στον χειριστή σαφείς πληροφορίες για την κατάσταση λειτουργίας και τις λειτουργίες του τρακτέρ τόσο σε ψηφιακή όσο και σε αναλογική μορφή. Όπως είναι φυσικό, η νέα σειρά 4E προσφέρει ανεμπόδιστη θέα σε ολόκληρο τον χώρο εργασίας, κάνοντας την εργασία σας όχι μόνο πιο παραγωγική, αλλά και πιο ασφαλή. Το νέο ελαστικό στρώμα και το μονωτικό υλικό ελαχιστοποιούν τον θόρυβο, τους κραδασμούς και τη θερμότητα που φτάνουν στον χειριστή. Η νέα σειρά DEUTZ-FAHR 4E αποτελεί ένα άνετο, εργονομικά σχεδιασμένο utility τρακτέρ.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO