openfield photo
5 SERIES εικόνα

5 SERIES

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

127Hp / 94.7Kw

Μέγιστη Ροπή

480 NM

Κύλινδροι

4

ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ

Η σειρά 5 της DEUTZ-FAHR είναι μια σειρά από εξαιρετικά ευέλικτες υπερσύγχρονες μηχανές που προσφέρουν εκπληκτική ευελιξία όσον αφορά τη διαμόρφωση. Τα 5100I5110I5120 | 5130 μοντέλα χρησιμοποιούν καινοτόμο τεχνολογία για την κάλυψη κάθε εφαρμογής σε όλες τις πιθανές συνθήκες. Η τέλεια συνένωση μηχανικών και τεχνικών λύσεων υψηλής απόδοσης, απαράμιλλης άνεσης και εργονομίας, και εντυπωσιακού στυλ που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Giugiaro, αυτό το τρακτέρ είναι μια δύναμη ισχύος, λειτουργικότητας και κομψότητας.

Κινητήρας
car-engine icon
Κινητήρας αιχμής. Μικρός και δυναμικός.

Η σειρά DEUTZ-FAHR 5 τροφοδοτείται από υπερσύγχρονους κινητήρες που προσφέρουν εξαιρετική απόδοση, αξιοπιστία και ανθεκτικότητα. Ο συμβατός με Tier 4i, 3620 cm³, τετρακύλινδρος DEUTZ TCD 3.6 L04 κινητήρας διαθέτει τούρμπο-εσωτερική ψύξη, αναγκαστική επαγωγή και ψεκασμό καυσίμου κοινής γραμμής τροφοδοσίας. Η συμμόρφωση της βαθμίδας 4i επιτεύχθηκε υιοθετώντας ένα σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων EGR σε συνδυασμό με έναν ειδικό καταλυτικό μετατροπέα DOC (Καταλύτης οξείδωσης Ντίζελ), ο οποίος καταλύει χημικές αντιδράσεις εντός των καυσαερίων με επαφή για να τις μετατρέψει σε αβλαβείς ουσίες. Το τεχνολογικά προηγμένο σύστημα DOC διαφέρει από τα συμβατικά φίλτρα FAP (τα οποία παράγουν επιβλαβή ουσίες καυσαερίου) και το SCR (το οποίο χρειάζεται πρόσθετα όπως το AdBlue για να προκαλέσει επιλεκτική καταλυτική μείωση) είναι η ιδανική λύση, καθώς δεν απαιτεί κύκλους αναγέννησης, συντήρηση ενέργειας, δαπανηρούς - δωρεάν και αρκετά μικρό για εγκατάσταση ακόμη και σε συμπαγείς τρακτέρ. Ένας άλλος παράγοντας που συμβάλλει στην εξαιρετική παραγωγικότητα αυτής της σειράς τρακτέρ είναι μια σχεδόν επίπεδη καμπύλη ροπής μεταξύ 1200 και 1900 σ.α.λ., η οποία εξασφαλίζει εφεδρική ροπή άνω του 30% σε όλο το εύρος των στροφών του κινητήρα που χρησιμοποιούνται στις περισσότερες γεωργικές εφαρμογές. Σε υψηλότερες στροφές κινητήρα, η ισχύς παραμένει σταθερή εντός της ζώνης από 1800 έως 2200 σ.α.λ., για προοδευτική, ομαλή λειτουργία ακόμη και κατά τη διάρκεια εργασιών με πολύ υψηλές απαιτήσεις ισχύος. Ο ηλεκτρονικός ρυθμιστής κινητήρα εξαλείφει τη σπατάλη καυσίμου, παρέχοντας μόνο την ισχύ που απαιτείται αποτελεσματικά για τη δουλειά στο χέρι.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Μια συγκροτημένη, αποδοτική μετάδοση ταχυτήτων.

Η διαμόρφωση μετάδοσης της σειράς DEUTZ-FAHR 5 έχει σχεδιαστεί από την αρχή για θεμελείωση. Η βασική διαμόρφωση, που προσφέρεται στα μοντέλα 5100I5110I5120 | 5130, αποτελείται από μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, δύο ταχυτήτων με υδραυλικό Power Shuttle, για συνολικά δέκα ταχύτητες εμπρός και όπισθεν ταχύτητας. Αυτή η διαμόρφωση μπορεί να επεκταθεί για να προσφέρει πέντε ταχύτητες και τέσσερις σειρές, για συνολικά είκοσι ταχύτητες εμπρός και όπισθεν και ελάχιστη ταχύτητα μόλις 162 μ / ώρα. Και οι δύο λύσεις προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης. Το Powershift, με τρεις αναλογίες διαθέσιμες εν κινήσει, μπορεί επίσης να προστεθεί, για να μειώσει την ελάχιστη ταχύτητα εργασίας (στη διαμόρφωση τέσσερα) σε μόλις 134 μ / ώρα και επιτρέποντας στο τρακτέρ να φτάσει τα 40 χλμ /ώρα με τον κινητήρα σε οικονομική ταχύτητα. Οι εκδόσεις "P" είναι επίσης εξοπλισμένες με APS (Αυτόματο Powershift) ως στάνταρ, το οποίο επιλέγει αυτόματα την ιδανική αναλογία Powershift σε σχέση με το φορτίο και την ταχύτητα του κινητήρα.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Ευέλικτη, άνετη επιλογή από λύσεις PTO. Ολοκληρωμένο, καινοτόμο υδραυλικό σύστημα.

PTO Η επιλογή διαφορετικών ταχυτήτων PTO συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της ευελιξίας ενός τρακτέρ. Το PTO της σειράς 5 προσφέρει τις τέσσερις τυπικές ταχύτητες (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO) και συνδέεται ηλεκτροϋδραυλικά με μια λειτουργία αυτόματης ανίχνευσης φορτίου για να διασφαλίσει ότι η συσκευή που συνδέεται ξεκινά πάντα σταδιακά και ομαλά. Το PTO είναι απλό και ορθολογικό και λειτουργεί με ηλεκτροϋδραυλικά χειριστήρια και οθόνη LCD που δείχνει την αποτελεσματική ταχύτητα PTO, ενώ το κουμπί έναρξης PTO αναπαράγεται επίσης στα πίσω προστατευτικά λάσπης. Διατίθεται επίσης μια αυτόματη λειτουργία ενεργοποίησης PTO, για την εμπλοκή ή την αποδέσμευση του PTO σε σχέση με τη θέση του εργαλείου που συνδέεται με την οπίσθια σύνδεση 3 σημείων. Μία μπροστινή PTO 1000 σ.α.λ. (ισχύει με εμπρόσθιο ανελκυστήρα) και ένα συγχρονισμένο PTO με ανεξάρτητο άξονα εξόδου είναι επίσης διαθέσιμα ως επιλογές. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Η σειρά 5 είναι εξοπλισμένη με ένα απλώς εξαιρετικό υδραυλικό σύστημα που είναι εξαιρετικά δομικό και αποδοτικό. Προσφέρονται διαφορετικές διαμορφώσεις. Η πρώτη αποτελείται από μία μόνο αντλία με μέγιστη μετατόπιση 60 λ / λεπτό και έξι διανομείς στάνταρ (ή έως και οκτώ προαιρετικά), με μηχανική ρύθμιση ροής λαδιού. Η δεύτερη διαμόρφωση (επιλογή «ECO») χρησιμοποιεί μια μηχανικά ελεγχόμενη διπλή αντλία (14 και 25 λ / λεπτό ) με ρυθμιστή ροής. Η διπλή αντλία μπορεί ήδη να προσφέρει μέγιστη ροή λαδιού σε πολύ χαμηλές στροφές κινητήρα, για εξαιρετική απόδοση ακόμη και κατά τη λειτουργία με υψηλές απαιτήσεις παράδοσης, αλλά μόνο μερικά φορτία κινητήρα. Μια εναλλακτική επιλογή χρησιμοποιεί μια ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενη αντλία 90 λ / λεπτό με ρυθμιστή ροής, λειτουργία χρονοδιακόπτη και σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας. Όλα τα μοντέλα της σειράς 5 είναι εξοπλισμένα με υδραυλικούς συνδετήρες "ώθησης-έλξης", για απρόσκοπτη σύνδεση υδραυλικών γραμμών ακόμη και όταν είναι υπό πίεση και με ειδικό κοντέϊνερ για τη συλλογή οποιουδήποτε λαδιού μπορεί να διαφύγει κατά τη σύνδεση. Η οπίσθια ανύψωση έχει εντυπωσιακή χωρητικότητα 4650 κιλά, η οποία μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω στα 6600 κιλά με την προσθήκη δύο εξωτερικών υδραυλικών εμβόλων. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου EHR επιτρέπει τον έλεγχο ισχύος και ελέγχου θέσης, τους συνδυασμένους τρόπους ελέγχου και πλωτήρα, χρησιμοποιώντας ένα ζεύγος κυψελών φορτίου κοντά στους κάτω βραχίονες ως αισθητήρες βυθίσματος. Ένα σύστημα ραντάρ (προσφέρεται ως ένα από τα προαιρετικά αξεσουάρ) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της ολίσθησης. Αυτή η λειτουργία είναι ανεκτίμητη στη μεγιστοποίηση της απόδοσης ενός τρακτέρ σε πολύ βαριές εργασίες εφαρμογής έλξης. Το σύστημα EHR εκτελεί επίσης πολλές άλλες λειτουργίες: γρήγορη εμπλοκή εδάφους, απόσβεση ταλαντώσεων για εργαλεία τοποθετημένα στο σύνδεσμο 3 σημείων, δυνατότητα επιλογής θέσης κλειδώματος μεταφοράς, περιορισμού ύψους ανύψωσης και ρυθμός ελέγχου πτώσης. Ο προαιρετικός μπροστινός ανελκυστήρας προσφέρεται με χωρητικότητα ανύψωσης έως και 1850 κιλά.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Στύλ και απαράμιλλος αυτοματισμός.

Τα τρακτέρ της Σειράς 5 είναι εξοπλισμένα με την εξαιρετική καμπίνα E-Κλάσης, ένα περιβάλλον εργασίας που προσφέρει άνεση και εργονομία σε απαράμιλλα νέα επίπεδα. Σχεδίαση σε συνεργασία μεταξύ των μηχανικών DEUTZ-FAHR και του σχεδιασμού του Giugiaro , η καμπίνα διαθέτει ελκυστική, κομψή εμφάνιση, χρησιμοποιεί καινοτόμα υλικά και είναι, το πιο σημαντικό, εξαιρετικά λειτουργική. Τα στοιχεία ελέγχου είναι οργανωμένα για απαράμιλλη φιλικότητα προς τον χρήστη. Οι διαστάσεις της καμπίνας είναι βελτιστοποιημένες για εξαιρετική ορατότητα, ενώ ένα εξαιρετικό σύστημα κλιματισμού με δέκα αεραγωγούς διατηρεί το τέλειο περιβάλλον μέσα στην καμπίνα. Ένας πίνακας ελέγχου φώτων που είναι τοποθετημένος στη βάση Α επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει όλα τα φώτα εργασίας και τα φώτα πορείας που είναι εγκατεστημένα στο τρακτέρ και στα ρυμουλκούμενα και τα εργαλεία. Για τον περιορισμό των κραδασμών, η καμπίνα μπορεί να τοποθετηθεί σε προαιρετική μηχανική ανάρτηση (με ατσάλινο ελατήριο και υδραυλικό αποσβεστήρα) ή, στην περίπτωση μόνο των εκδόσεων "P", με εξελιγμένη ανάρτηση με αέρα. Όλα τα χειριστήρια είναι σαφώς αναγνωρίσιμα και χρωματικά κωδικοποιημένα κατά τη λειτουργία, για απλή και διαισθητική λειτουργία των λειτουργιών του τρακτέρ. Το προαιρετικό Comfort-tip επιτρέπει στον οδηγό να αποθηκεύει επαναλαμβανόμενες ακολουθίες λειτουργιών, οι οποίες στη συνέχεια μπορούν να ανακαλούνται και να εκτελούνται αυτόματα όταν χρειάζεται. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για ελιγμούς ακρωτηρίων. Στις εκδόσεις “P”, η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με την οθόνη Work Display, η οποία ενημερώνει τον οδηγό για όλες τις κύριες παραμέτρους λειτουργίας του τρακτέρ, σχετικά με: λειτουργία κινητήρα και μετάδοσης. PTO και διαχείριση διανομέων ανελκυστήρας και έλεγχος ASM. Εκτός από αυτές τις πληροφορίες, το Work Display παρέχει επίσης στον οδηγό συγκεκριμένες πληροφορίες απόδοσης τρακτέρ, όπως στοιχεία κατανάλωσης και παραγωγικότητα όσον αφορά την περιοχή εδάφους που έχει υποστεί επεξεργασία.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO