openfield photo
7 SERIES (STAGE V) εικόνα

7 SERIES (STAGE V)

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

246Hp / 183.4Kw

Μέγιστη Ροπή

NM

Κύλινδροι

6

ΣΕΙΡΑ 7 (ΕΠΙΠΕΔΟ V)

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Η επιτυχία επιτυγχάνεται από επιχειρήσεις που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν κάθε έργο καθ 'όλη τη διάρκεια της σεζόν χρησιμοποιώντας τους λιγότερους πόρους και αυτές που είναι αποτελεσματικές με τον διαθέσιμο χρόνο. Ομοίως, κάθε λεπτό μετράει όσον αφορά τη μείωση του κόστους παραγωγής. Η DEUTZ-FAHR έχει αναπτύξει τη νέα σειρά 7 για τέτοιες επιχειρήσεις. Τα δύο νέα μοντέλα της Σειράς 7 προσφέρουν έως και 246 ίππους και ξεχωρίζουν για μια γκάμα γερμανικών χαρακτηριστικών: υψηλή ποιότητα, υψηλή ακρίβεια και αξιοπιστία σε συνδυασμό με τεχνολογία αιχμής τόσο από άποψη κόστους όσο και απόδοσης. Η σειρά 7 αντιπροσωπεύει το αποκορύφωμα της εξαιρετικά καινοτόμου και έξυπνης τεχνολογίας τρακτέρ που κατασκευάζεται στη νέα μας εγκατάσταση στο Λάουινγκεν της Γερμανίας, προσφέροντας την εξαιρετική άνεση της καμπίνας MaxiVision 2, εύχρηστα χειριστήρια, ένα πρόσφατα σχεδιασμένο υποβραχιόνιο, υπερσύγχρονα συστήματα ακριβείας καλλιέργειας , τεχνολογία υψηλής απόδοσης κινητήρα και μετάδοσης, καινοτόμοι άξονες και φρένα που εξασφαλίζουν βέλτιστη άνεση στην οδήγηση και μέγιστη ασφάλεια. Επιπλέον, τα υδραυλικά συστήματα και η δυνατότητα ανύψωσης τόσο εμπρός όσο και πίσω, συμπληρώνουν τη συνολική προδιαγραφή της Σειράς 7 καθιστώντας αυτόν το τρακτέρ τον ιδανικό συνεργάτη για την αύξηση της παραγωγικότητας των επαγγελματικών εργολάβων και των αγροτικών επιχειρήσεων - τόσο στο χωράφι όσο και στο δρόμο.

Κινητήρας
car-engine icon
ΕΠΙΠΕΔΟΥ V ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η νέα σειρά 7 είναι εξοπλισμένη με έναν πλήρως επανασχεδιασμένο κινητήρα όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας. Ο νέος κινητήρας Deutz 6.1 Stage V είναι πιο ευαίσθητος, προσφέρει υψηλότερη εφεδρική ροπή και έχει μεγαλύτερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου και AdBlue έχει μειωθεί κατά 5%, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Το αναθεωρημένο σύστημα εξάτμισης διαθέτει SCR μετά την επεξεργασία και ένα επιπλέον, DPF (φίλτρο σωματιδίων ντίζελ). Το DPF προσφέρει τρία πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα συνηθισμένα ενεργά φίλτρα: δεν εισέρχεται καύσιμο στο φίλτρο, παράγεται λιγότερη θερμότητα γύρω από τη μονάδα και το φίλτρο αναγεννάται πολύ πιο γρήγορα. Αυτό εξοικονομεί καύσιμο και χρήμα ενώ συμμορφώνεται με όλα τα διεθνή πρότυπα εκπομπών. Η αποδοτικότητα του κινητήρα υποστηρίζεται από τον ανεμιστήρα Electronic Visco και το επανασχεδιασμένο, συμπαγές και υψηλής απόδοσης σύστημα ψύξης. Το πατενταρισμένο σύστημα ψύξης μπορεί να ανοίξει εντελώς, γεγονός που καθιστά τη συντήρηση πολύ πιο απλή. Ένα σύστημα προ-καθαρισμού στις εγκοπές εισαγωγής αέρα εμποδίζει την είσοδο ρύπων στο φίλτρο αέρα, κάνοντας σημαντική διαφορά στο κόστος συντήρησης. Ο κινητήρας Deutz 6.1 - σύγχρονη τεχνολογία που κατασκευάζεται στη Γερμανία - είναι συνώνυμος με τα υψηλότερα επίπεδα τεχνογνωσίας και απόδοσης, επιτρέποντάς σας να επιτύχετε τη μέγιστη παραγωγικότητα.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΗΣ TTV. ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΙΣΧΥΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΦΥΣΗ

Η νέα σειρά 7 είναι εξοπλισμένη με υπερσύγχρονη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συνεχώς μεταβλητή τεχνολογία μετάδοσης TTV. Είναι μια σταθερή ιδέα που έχει δοκιμαστεί με την πάροδο των χρόνων, τώρα με νέο λογισμικό για ακόμα καλύτερη απόδοση. Η DEUTZ-FAHR είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει τρακτέρ 60 χλμ / ώρα σε τόσο συμπαγή σχεδίαση. Όλες οι τελικές ταχύτητες 40 χλμ / ώρα, 50 χλμ / ώρα ή 60 χλμ / ώρα μπορούν να επιτευχθούν με μειωμένη ταχύτητα κινητήρα, η οποία είναι εξαιρετικά αποδοτική σε καύσιμα. Συνολικά, το εύρος ταχύτητας εκτείνεται από 0,2 χλμ / ώρα έως 60 χλμ / ώρα. Για επιτόπου εργασία, το σύστημα μετάδοσης TTV λειτουργεί πιο αποτελεσματικά σε όλες τις ταχύτητες. Η εξαιρετικά άνετη μετάδοση TTV είναι εξαιρετικά αποτελεσματική χάρη στα τέσσερα μηχανικά της στάδια, τα οποία αλλάζουν αυτόματα. Η διαχείριση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων είναι πλήρως ενσωματωμένη, παρέχοντας ένα άνετο αυτόματο σύστημα για την αλλαγή μηχανικής εμβέλειας. Μπορούν να αποθηκευτούν έως και τέσσερις ρυθμιζόμενες ταχύτητες για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών εργασίας. Μια νέα λειτουργία τεντώματος ρυμουλκούμενου αυξάνει την οδηγική ασφάλεια σε λοφώδες έδαφος. Κάθε λεπτομέρεια του συστήματος μετάδοσης TTV έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί την παραγωγικότητα της σειράς 7.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ - ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ

PTO The productivity of a tractor depends directly on the equipment it can drive. The aim is to reduce the amount of distance travelled through increasingly large and heavy attachment combinations. This is where the 7 Series clearly demonstrates its strength. With three PTO speeds (540ECO/1000/1000ECO) at the rear and 1000 or 1000ECO at the front, all work can be carried out very efficiently. Thanks to the reduced engine speed characteristics, coupled with the ECO power take-off sysytems, fuel consumption is significantly reduced. All hydraulic and PTO functions can be easily set and controlled from the armrest in the cab. An external control of hydraulics, rear lift and PTO from both sides of the tractor is also possible.PTO Η παραγωγικότητα ενός τρακτέρ εξαρτάται άμεσα από τον εξοπλισμό που μπορεί να μεταφέρει. Ο στόχος είναι να μειωθεί η απόσταση που διανύθηκε μέσω ολοένα και μεγαλύτερων και βαριών συνδυασμών προσάρτησης. Εδώ είναι όπου η σειρά 7 δείχνει σαφώς τη δύναμή της. Με τρεις ταχύτητες PTO (540ECO / 1000 / 1000ECO) πίσω και 1000 ή 1000ECO μπροστά, όλες οι εργασίες μπορούν να εκτελεστούν πολύ αποτελεσματικά. Χάρη στα μειωμένα χαρακτηριστικά της ταχύτητας του κινητήρα, σε συνδυασμό με τα συστήματα απομείωσης ισχύος ECO, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται σημαντικά. Όλες οι υδραυλικές και PTO λειτουργίες μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν και να ελεγχθούν από το υποβραχιόνιο στην καμπίνα. Είναι επίσης δυνατός ένας εξωτερικός έλεγχος υδραυλικής, πίσω ανύψωσης και PTO και από τις δύο πλευρές του τρακτέρ. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Η νέα σειρά 7 παρέχει τεχνολογία περιοχής προσάρτησης που ήταν προηγουμένως διαθέσιμη μόνο σε υψηλότερες κατηγορίες ισχύος. Η πίσω περιοχή προσάρτησης διαθέτει έως και πέντε υδραυλικές βαλβίδες ελέγχου, ενώ η μπροστινή περιοχή προσάρτησης έχει δύο. Το απόλυτο χαρακτηριστικό είναι ότι όλες οι βαλβίδες ελέγχονται αναλογικά. Το νέο υδραυλικό σύστημα της Σειράς 7 επιτρέπει τον εμπρόσθιο σύνδεσμο ελεγχόμενης θέσης. Μέχρι τώρα, μια τέτοια προηγμένη τεχνολογία ήταν διαθέσιμη μόνο στη σειρά 9. Η ανυψωτική ικανότητα είναι έως 5480 κιλά, μια εντυπωσιακή εικόνα. Επιπλέον, ο εξοπλισμός είναι τοποθετημένος πολύ πιο κοντά στο τρακτέρ με το νέο ενσωματωμένο σύστημα εμπρόσθιας σύνδεσης, το οποίο ενισχύει ουσιαστικά την ικανότητα ανύψωσης. Η μπροστινή περιοχή στήριξης διαθέτει επίσης μια ενσωματωμένη υποδοχή ISOBUS. Η υδραυλική αντλία παρέχει ισχύ 120 λ / λεπτό στάνταρ ή 160 λ / λεπτό κατόπιν αιτήματος. Το σύστημα ανίχνευσης φορτίου περιλαμβάνεται ως στάνταρ. Μια ξεχωριστή αντλία τροφοδοτεί το σύστημα οδήγησης, έτσι ώστε το υδραυλικό σύστημα λειτουργίας να μην διατρέχει κίνδυνο. Η πίσω ανυψωτική ικανότητα είναι 10000 κιλά.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ

Οι μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει η καμπίνα MaxiVision 2 είναι ορατές στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Όσον αφορά την ευκολία χρήσης και την εργονομία, η νέα Σειρά 7 φροντίζει για τον οδηγό στο βαθμό που επιτρέπεται από την τρέχουσα τεχνολογία. Το νέο InfoCentrePro στο ταμπλό διαθέτει έγχρωμη οθόνη 5 ", παρέχοντας στον οδηγό μια ροή δεδομένων σχετικά με τις συνθήκες λειτουργίας του τρακτέρ. Προσφέρει μέγιστη ευκολία όσον αφορά τις ρυθμίσεις και τις πληροφορίες. Προκειμένου να επιτρέπεται ακριβής, χωρίς άγχος εργασία σε όλα στις συνθήκες φωτισμού, το τρακτέρ μπορεί να εξοπλιστεί με ένα προαιρετικό πακέτο LED 40.000 λούμεν με τέσσερις προβολείς εργασίας. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί για την άνεση του οδηγού - μειωμένος θόρυβος, δονήσεις και θερμότητα του κινητήρα λόγω του διαχωρισμού της καμπίνας και της κουκούλας του κινητήρα. Η τελευταία, εξαιρετικά σύγχρονη εμφάνιση της οικογένειας τρακτέρ DEUTZ-FAHR, ενώ ο συμπαγής σχεδιασμός του εξασφαλίζει επίσης εξαιρετική ορατότητα προς τα εμπρός. Η καλύτερη δυνατή προβολή των οπίσθιων εξαρτημάτων εξασφαλίζεται από την πίσω θέση της καμπίνας

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO

Φυλλάδιο Προϊόντος