openfield photo
9 SERIES εικόνα

9 SERIES

Εξωχώραφα
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

336Hp / 250.6Kw

Μέγιστη Ροπή

1372 NM

Κύλινδροι

6

ΣΕΙΡΑ 9

ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ. Με τη Σειρά 9, οι μηχανικοί DEUTZ-FAHR έχουν αναπτύξει ένα υπερσύγχρονο, εξαιρετικά ευφυϊές, τρακτέρ υψηλής ιπποδύναμης, το οποίο αποδίδει και αυξάνει την απόδοση λειτουργίας σε μεγάλο βαθμό χάρη στη μοναδική άνεση λειτουργίας, τις αυτοματοποιημένες λειτουργίες ρουτίνας και τις καινοτόμες τεχνολογίες - και όλα αυτά με ελάχιστη κατανάλωση πόρων. Κάθε μεμονωμένο στοιχείο της σειράς 9 είναι εξαιρετικά καινοτόμο και είναι από τα καλύτερα της αγοράς. Με τη Σειρά 9, η DEUTZ-FAHR προσφέρει τρία τέλεια ισορροπημένα και πολύ ελκυστικά μοντέλα τρακτέρ υψηλής ιπποδύναμης με τα οποία οι αγρότες και οι εργολάβοι μπορούν να επιτύχουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Κινητήρας
car-engine icon
ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΩ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Όσον αφορά τη μονάδα ισχύος για τη σειρά 9, μόνο το καλύτερο είναι αρκετά καλό. Ο αποφασιστικός παράγοντας είναι η υψηλότερη απόδοση με τη χαμηλότερη κατανάλωση. Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση στους εξακύλινδρους κινητήρες Deutz TTCD 7,8 l (295-336 HP) με υπερσυμπιεστή δύο σταδίων και ενδιάμεση ψύξη, καθώς και τεχνολογία SCR, DPF και DCR. Οι κινητήρες αντιδρούν άμεσα με πίεση ψεκασμού μπάρας 2.000 και παρέχουν ήδη το 90% της ροπής στις 1.000 στροφές / λεπτό. Η μέγιστη ροπή παραμένει σταθερή από 1.200-1.600 στροφές / λεπτό. Η έννοια «Down speed» κάνει αυτή τη νέα γενιά κινητήρων μοναδική. Οι κινητήρες διαθέτουν επίσης εξαιρετικά χαρακτηριστικά εκκίνησης - ακόμη και σε ακραίες συνθήκες. Χάρη στην πρωτοποριακή τεχνολογία SCR / DPF, οι κινητήρες Deutz TTCD 7,8 l συμμορφώνονται με όλους τους διεθνείς νόμους (Επίπεδο V) - χωρίς απώλεια απόδοσης. Η συνολική ιδέα είναι δομημένη για μέγιστη απόδοση.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΗΣ TTV. ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ 0.2–60 ΧΛΜ/ΩΡΑ

Η αποτελεσματικότητα δημιουργείται με ακρίβεια. Και η ακρίβεια δημιουργείται μέσω της ακριβούς ταχύτητας λειτουργίας. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, συνεχώς μεταβλητή μετάδοση TTV παρέχει ακριβώς τη σωστή ταχύτητα για όλα τα είδη εργασίας. Η μετάδοση TTV συνδυάζει την απόδοση των μηχανικών εξαρτημάτων με την ευφυΐα ενός υδροστάτη. Καλύπτει ένα εύρος ταχύτητας 0,2-60 χλμ / ώρα. Ιδιαίτερα στην επιτόπου εργασία, είναι πιο αποτελεσματική με ταχύτητα 7–15 km / h. Εδώ το 80% των μηχανικών εξαρτημάτων συμμετέχουν. Κατά τη μεταφορά, αυτό είναι κατά μέσο όρο 90%. Αυτό εξασφαλίζει γρήγορη απόκριση σε ολόκληρο το εύρος ταχύτητας, ομαλή επιτάχυνση σε όλες τις συνθήκες, υψηλή δυναμική και οικονομική οδήγηση. Με υψηλή ελκτική δύναμη, η μετάδοση TTV μπορεί να χειριστεί ακόμη και τις πιο δύσκολες καταστάσεις.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
ΤΡΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ PTO - ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΥΨΩΣΗΣ 12,000 ΚΙΛΑ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΤΛΙΑΣ 210 Λ/ΛΕΠΤΟ

PTO Με τρεις ταχύτητες PTO (540 Eco, 1000 και 1000 Eco) πίσω και 1000 και 1000 Eco μπροστά, όλες οι εργασίες μπορούν να γίνουν πολύ αποτελεσματικά. Χάρη στα χαρακτηριστικά μειωμένης ταχύτητας του κινητήρα, η εφαρμογή του Eco-PTO μπορεί να επεκταθεί, μειώνοντας έτσι σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Όλες οι υδραυλικές και PTO λειτουργίες μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν και να ελεγχθούν από το υποβραχιόνιο στην καμπίνα. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ Τα σημεία προσκόλλησης της σειράς 9 είναι τόσο ευέλικτα όσο οι απαιτήσεις και οι πρακτικές εργασίας των εργολάβων και των αγροτών παγκοσμίως. Με χωρητικότητα ανύψωσης 12.000 κιλών στο πίσω μέρος και 5.000 κιλών στο μπροστινό μέρος, μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλοι οι συνδυασμοί εξοπλισμού. Με χωρητικότητα αντλίας 210 λ / λεπτό., τα υδραυλικά υψηλής απόδοσης παρέχουν μέγιστο ρυθμό ροής για έως και οκτώ βοηθητικές βαλβίδες συν εμπρός σύνδεσμος, έξι στο πίσω μέρος και δύο στην μπροστινή περιοχή συναρμολόγησης. Πραγματικά μοναδικό: όλες οι βαλβίδες είναι αναλογικά ελεγχόμενες. Ακόμη και στην περίπτωση πολύπλοκων ελιγμών, οι βαλβίδες μπορούν να λειτουργούν μέσω χειριστηρίου ή υποβραχιόνιου. Οι ρυθμοί ροής (1-100%) και ο χρόνος ενεργοποίησης (1-60 s) μπορούν να προγραμματιστούν εύκολα από το κάθισμα του οδηγού. Ξεχωριστά για κάθε χειριστή. Το σύστημα ανίχνευσης φορτίου είναι εξοπλισμένο ως στάνταρ. Μια ξεχωριστή αντλία τροφοδοτεί το σύστημα οδήγησης, έτσι ώστε το υδραυλικό σύστημα λειτουργίας να μην διατρεχει κίνδυνο.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
MAXIVISION CAB II. ΜΠΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

Με την πρώτη ματιά είναι ήδη προφανές ότι η εργασία σε αυτό το περιβάλλον είναι ευχαρίστηση. Η Καμπίνα MaxiVision 2 προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό. Υλικά υψηλής ποιότητας δημιουργούν μια φωτεινή και ευχάριστη ατμόσφαιρα εργασίας. Το νέο πανοραμικό παρμπρίζ καθώς και τα μεγάλα πλαϊνά και πίσω παράθυρα παρέχουν στον οδηγό την καλύτερη ορατότητα. Διατίθεται ένα επάνω παράθυρο γυάλινης οροφής. Χάρη στο προσφάτως σχεδιασμένο μπροστινό καπό, η θέα προς τα κάτω στην μπροστινή περιοχή πρόσδεσης είναι ορατή. Η καμπίνα αιωρείται πνευματικά και απομονώνεται από την κουκούλα, έτσι ώστε η θερμότητα, οι κραδασμοί και ο θόρυβος του κινητήρα να μην φτάνουν στην καμπίνα. Η μέγιστη στάθμη θορύβου είναι 69 dB. Ανεβείτε και μείνετε χαλαροί μέχρι να έρθει η ώρα να βγείτε. Ακόμα και στο τέλος μιας μακράς εργάσιμης ημέρας.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO

Φυλλάδιο Προϊόντος