openfield photo
AGROPLUS F ECOLINE εικόνα

AGROPLUS F ECOLINE

Δενδροκομικά & Αμπελουργικά
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

71Hp / 52.9Kw

Μέγιστη Ροπή

373 NM

Κύλινδροι

4

ΕΞΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΛΟΤΗΤΑ

Η σειρά Agroplus F Ecoline ενσωματώνει την ουσία της απλότητας, με μονοκόμματο κάλυμμα, κινητήρες SDF TIER III, χαμηλό κάθισμα οδηγού, κοντή βάση τροχών και εξαιρετική ευελιξία. Αυτά είναι τα απλά αλλά εξαιρετικά πρακτικά και λειτουργικά τρακτέρ ικανά να λειτουργούν σε οποιαδήποτε εγαρμογή. Ιδανικά για το μικρό έως μεσαίο αγρόκτημα, αυτά τα τρακτέρ επιτυγχάνουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ μέγιστης απόδοσης και χαμηλού κόστους λειτουργίας.

Κινητήρας
car-engine icon
Αξιόπιστοι, λειτουργικοί και καθαροί κινητήρες.

Τα τρακτέρ Agroplus F Ecoline είναι εφοδιασμένα με κινητήρες τριών και τεσσάρων κυλίνδρων SDF Series 1000 TIER III με απλό τούρμπο ή τούρμπο-εσωτερική ψύξη εξαναγκαστικής επαγωγής και ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Απίστευτα ανθεκτικοί και αξιόπιστοι, αυτοί οι κινητήρες είναι ειδικά κατασκευασμένοι για να συνεχίζουν να λειτουργούν χωρίς διακοπή για ώρες με χαμηλό κόστος λειτουργίας και εξαιρετικά περιορισμένη συντήρηση για ελαχιστοποιημένη απώλεια παραγωγικότητας. Το σύγχρονο σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης χρησιμοποιεί μία μόνο αντλία για κάθε κύλινδρο. Αυτή είναι μια πολύ πιο προηγμένη λύση από τις περιστροφικές ή εν σειρά αντλίες που χρησιμοποιούνται σε συμβατικά συστήματα ψεκασμού και εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση με εξαιρετική αξιοπιστία. Οι κινητήρες Euro III A είναι εξοπλισμένοι με τεχνολογία HRT (Μοχλοί Υδραυλικού Κυλίνδρου), ένα σύστημα που ελέγχεται από ηλεκτροϋδραυλική βαλβίδα για τη βελτιστοποίηση της έγχυσης καυσίμου στον θάλαμο καύσης. Κατά τη διάρκεια της εκκίνησης του κινητήρα ενώ το λάδι του κινητήρα είναι ακόμα κρύο, το σύστημα αυξάνει ελαφρώς την ανύψωση της βαλβίδας για να προωθήσει το χρόνο ψεκασμού, βελτιστοποιώντας την απόδοση του κινητήρα από την αρχή της ημέρας και σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, και εξαλείφοντας τον δυσάρεστο λευκό καπνό εξάτμισης που παράγεται συνήθως από τους κινητήρες κάτω από ψυχρές συνθήκες εκκίνησης. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου ελέγχεται ηλεκτρονικά από το ECU διαχείρισης κινητήρα, το οποίο παρακολουθεί συνεχώς το φορτίο του κινητήρα και βελτιστοποιεί ανάλογα τη λειτουργία του κινητήρα. Ο οδηγός μπορεί επίσης να ρυθμίσει και να αποθηκεύσει ταχύτητες κινητήρα για συγκεκριμένες λειτουργίες. Κάθε φορά που μια εφαρμογή απαιτεί σταθερή ταχύτητα κινητήρα, ο κυβερνήτης διατηρεί αυτόματα την προκαθορισμένη τιμή ταχύτητας κινητήρα. Αυτό αυξάνει την παραγωγικότητα και κάνει επίσης τις αλλαγές στιςστροφές πιο γρήγορες και ευκολότερες. Το Agroplus F Ecoline διαθέτει επίσης εσωτερική ανακυκλοφορία καυσαερίων EGR (με την ανακυκλοφορία να πραγματοποιείται απευθείας στον θάλαμο καύσης). Κατά τη διάρκεια του κύκλου εισαγωγής, ένας ειδικός λοβός άξονα διατηρεί εν μέρει ανοιχτή τη βαλβίδα εξαγωγής. Αυτό αναμιγνύει ένα μικρό ποσοστό καυσαερίων και το επιστρέφει στον κύλινδρο, όπου μια δεύτερη διαδικασία καύσης εξαλείφει τυχόν άκαυστα σωματίδια υδρογονανθράκων, διατηρώντας τις εκπομπές καυσαερίων όσο το δυνατόν χαμηλότερες.

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
Μια συγκροτημένη, άνετη μετάδοση ταχυτήτων, για μεγαλύτερη αποδοτικότητα και οικονομία καυσίμου.

Τα τρακτέρ της σειράς Agroplus F Ecoline είναι εξοπλισμένα με ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μηχανικό κιβώτιο με τον ιδανικό αριθμό αναλογιών σε απόσταση, με πέντε ταχύτητες για τελική ταχύτητα 40 χλμ / ώρα και ένα συγχρονισμένο αντίστροφο άξονα για σημαντικά λιγότερο χρονοβόρα μετακίνησης και μεταφοράς θέσεων εργασίας. Προαιρετικά, το κιβώτιο μπορεί να είναι εξοπλισμένο με μηχανικό μειωτήρα μετάδοσης κίνησης (με ενσωματωμένο έλεγχο στο μοχλό αντίστροφης μεταφοράς) για εντυπωσιακό σύνολο τριάντα ταχυτήτων (είκοσι + δέκα), το οποίο μπορεί να αυξηθεί ακόμη περισσότερο σε σαράντα πέντε ταχύτητες (τριάντα + δεκαπέντε) με την προσθήκη ενός εξοπλισμού supercreeper. Ο μοχλός κιβωτίου ταχυτήτων βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του καθίσματος οδηγού σε όλα τα μοντέλα της σειράς ενώ ο συγχρονισμένος μοχλός αντίστροφης μεταφοράς είναι δίπλα στο μοχλό μετάδοσης, για άμεσες αντιστροφές κατεύθυνσης.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
Αξιόπιστη ισχύς και εξαιρετική ευελιξία.

PTO Το πίσω PTO διατίθεται με λειτουργίες ταχύτητας 540 / 540ECO / 1000 σ.α.λ.. Το προαιρετικό συγχρονισμένο PTO είναι ιδανικό για εφαρμογές μεταφοράς σε απότομες κλίσεις και είναι εξαιρετικά χρήσιμο για τη λειτουργία ρυμουλκούμενων με άξονα. Το πίσω PTO εμπλέκεται μηχανικά και απλά από έναν μοχλό στην αριστερή πλευρά του καθίσματος οδηγού. Το χειριστήριο μοχλού επιτρέπει στον οδηγό να εμπλέκεται σταδιακά με την κίνηση για να προστατεύει τα εξαρτήματα του συστήματος PTO. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Με ένα υδραυλικό σύστημα οδήγησης που τροφοδοτείται από μια αντλία γραναζίιών ταχυτήτων για αβίαστη, ομαλή και γρήγορη οδήγηση, αυτά τα τρακτέρ είναι εκπληκτικά ευκίνητα ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Προσφέρονται τέσσερις ή έξι τρόποι διανομής, ενώ ένας ρυθμιστής ροής καθιστά δυνατή την ταυτόχρονη χρήση περισσότερων από ενός βοηθητικών διανομέων. Ο ρυθμιστής ροής που συνδέεται με τον δεύτερο βοηθητικό διανομέα εξασφαλίζει τον ιδανικό ρυθμό παράδοσης για όλες τις εφαρμογές. Ο οπίσθιος ανελκυστήρας, με εντυπωσιακή χωρητικότητα 3000 κιλά είναι εξοπλισμένος με ένα απλό αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικό μηχανικό σύστημα ανίχνευσης στη σύνδεση τριών σημείων: η κίνηση του βραχίονα σύνδεσης τριών σημείων ελέγχεται από μια βαλβίδα σύνδεσης μέσω μιας ταλαντευόμενης ράβδου και ενός βραχίονα ενεργοποιητή.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
Η καλύτερη θέση οδήγησης.

Σχεδιασμένο σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα πρότυπα χρήσης χώρου και εργονομίας, η περιοχή οδήγησης των τρακτέρ Agroplus F Ecoline είναι ευρύχωρη και άνετη. Τα αναρτημένα πεντάλ και το ρυθμιζόμενο τιμόνι εξασφαλίζουν την ιδανική θέση οδήγησης, ενώ ειδικοί εκτροπείς σε διαφανές πολυανθρακικό προστατεύουν τον οδηγό από τα χώματα και τα υπολείμματα λάσπης και εξασφαλίζουν την ανεμπόδιστη θέα στους μπροστινούς τροχούς.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO