openfield photo
SERIES 5 DS/DV/DF ECOLINE εικόνα

SERIES 5 DS/DV/DF ECOLINE

Δενδροκομικά & Αμπελουργικά
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

102Hp / 76.1Kw

Μέγιστη Ροπή

408 NM

Κύλινδροι

4

ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ

Από τις εργασίες στον αμπελώνα και τον οπωρώνα έως τις εφαρμογές κηπουρικής, τοπίου και δημοτικές εφαρμογές, η μέγιστη παραγωγικότητα και η ευελιξία αποτελούν βασικές προϋποθέσεις μιας οικονομικά επιτυχημένης επιχείρησης. Με τις σειρές 5DS, 5DV, 5DF και 5DF Ecoline, η DEUTZ-FAHR κυκλοφόρησε μια νέα γενιά εξαιρετικά καινοτόμων εξειδικευμένων τρακτέρ που ικανοποιούν τις πιο απαιτητικές απαιτήσεις όσον αφορά την παραγωγικότητα και την ευελιξία του εξοπλισμού. Το μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Οι κινητήρες, τα συστήματα ψύξης και τα ρεζερβουάρ καυσίμου είναι τώρα ακόμα πιο συμπαγή κάτω από το ανανεωμένο καπό. Χάρη εν μέρει στη νέα γεωμετρία του πλαισίου του μπροστινού άξονα, είναι δυνατή μια γωνία κλειδώματος τιμονιού έως 60 °. Σε συνδυασμό με τα μικρότερα μεταξόνια στην κατηγορία τους, αυτό καθιστά τα νέα εξειδικευμένα τρακτέρ της DEUTZ-FAHR τα πιο ευέλικτα στην αγορά - και είναι επίσης τα πιο καινοτόμα με μια ποικιλία τεχνικών επισημάνσεων, όπως η ανεξάρτητη ανάρτηση στον μπροστινό άξονα, οι πολύ αποδοτικοί κινητήρες FARMotion, 40 χλμ / ώρα ECO PowerShift και διάφορες υδραυλικές επιλογές. Με συνολικά 44 μοντέλα που προσφέρουν ισχύ από 75 έως 113 ίππους και επιλογές εξοπλισμού που κυμαίνονται από υψηλή τεχνολογία έως οικονομική κατηγορία, η DEUTZ-FAHR παρουσιάζει την ευρύτερη επιλογή μοντέλων σε αυτήν την κατηγορία. Κάθε αγρόκτημα είναι εγγυημένο ότι θα βρει το κατάλληλο ειδικό τρακτέρ για τις συγκεκριμένες εφαρμογές του και τις ανάγκες άνεσης του οδηγού.

Κινητήρας
car-engine icon
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ FARMOTION, ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΝΑΔΑ.

Σκληροί στην δουλεία κάτω από το πρόσφατα σχεδιασμένο καπό είναι εξαιρετικά συμπαγείς τρείς και τέσσερεις κύλινδροι FARMotion Επιπέδου 3B (Tier 4i) κινητήρες. Ειδικά σχεδιασμένοι για γεωργικές εφαρμογές, αυτοί οι κινητήρες κοινής γραμμής τροφοδοσίας διαθέτουν ηλεκτρονικό ψεκασμό με πίεση 2.000 bar, μια νέα βαλβίδα, διευρυμένους κυλίνδρους, νέο σχεδιασμό στροφαλοφόρου άξονα, ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) και σύστημα καταλύτη οξείδωσης ντίζελ (DOC ) - όλα αυτά σημαίνει ότι προσφέρουν μέγιστη απόδοση και σταθερή ροπή ακόμη και σε χαμηλές στροφές κινητήρα. Η κατανάλωση καυσίμου, οι εκπομπές, οι δονήσεις και ο θόρυβος έχουν ελαχιστοποιηθεί. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα συμπαγές σύστημα ψύξης με διευρυμένη επιφάνεια ψύξης, ενδιάμεση ψύξη, σύστημα ψύξης καυσίμου, πυκνωτή κλιματισμού, βελτιστοποιημένη ροή αέρα και φίλτρο αέρα Powercore με σύστημα απομάκρυνσης σκόνης. Και τα δύο συστήματα υποστηρίζουν την απόδοση του κινητήρα και έχουν σχεδιαστεί για μεγάλα διαστήματα συντήρησης, καθώς και γρήγορη, απλή εργασία σέρβις. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι ενσωματωμένο στο μπροστινό κομμάτι του άξονα και μπορεί να γεμίσει χωρίς να ανοίξει το καπό. Περιέχει τουλάχιστον 55 λίτρα. Για επιπλέον χωρητικότητα καυσίμου, ένα επιπλέον ρεζερβουάρ μπορεί να συμπεριληφθεί κάτω από την πλατφόρμα του οδηγού, χωρητικότητας 40 λίτρων (5DF mo-dels) ή 30 λίτρων (μοντέλα 5DS και 5DV).

περισσότερα
Μετάδοση
car-engine icon
ΜΕΓΙΣΤΗ ΓΚΑΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

Τα συστήματα μετάδοσης των νέων εξειδικευμένων τρακτέρ DEUTZ-FAHR έχουν επίσης αναπτυχθεί ειδικά για να καλύψουν τις υψηλές απαιτήσεις των σύγχρονων γεωργικών επιχειρήσεων. Η αποδοτικότητα, η ευελιξία και η ποικιλία του εξοπλισμού ήταν τα πιο σημαντικά κριτήρια εδώ. Η μετάδοση PowerShift τριών σταδίων με πέντε ταχύτητες είναι μοναδική σε αυτήν την κατηγορία τρακτέρ. Παρέχει έως 45 εμπρός και 45 όπισθεν. Για μεγαλύτερη άνεση του οδηγού, οι αλλαγές ταχυτήτων μπορούν να πραγματοποιηθούν με το πάτημα ενός κουμπιού στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων χωρίς να χρειάζεται να πιέσετε τον συμπλέκτη. Το σύστημα Stop & Go για βολική εκκίνηση και διακοπή χωρίς τη χρήση του πεντάλ συμπλέκτη διατίθεται στάνταρ σε όλα τα μοντέλα που διαθέτουν το PowerShuttle. Επιλέξτε το σύστημα μετάδοσης που ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ εργασίας σας και στις ανάγκες άνεσης. Για τα μοντέλα 5DS, 5DV και 5DF, διατίθεται μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων με έως 30 εμπρός και 15 όπισθεν. Τα μοντέλα 5DF Ecoline είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα ως στάνταρ. Μια ταχύτητα 40 χλμ / ώρα ECO μπορεί να επιτευχθεί με όλα τα μοντέλα που χρησιμοποιούν ελαστικά. Η έννοια ‘overspeed’ μειώνει σε μεγάλο βαθμό την κατανάλωση καυσίμου και τα επίπεδα θορύβου κατά τη μεταφορά. Η μέγιστη απόδοση και η βέλτιστη άνεση του οδηγού είναι το αποτέλεσμα.

περισσότερα
ΡΤΟ & Υδραυλικό Σύστημα
car-engine icon
ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΧΥΣ, ΤΡΙΠΛΗ ΔΙΑΚΡΙΤΟΤΗΤΑ: ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΣΤΗ ΜΕΣΗ, ΠΙΣΩ

PTO Η επιλογή των λειτουργιών PTO ποικίλλει επίσης. Τρεις ταχύτητες PTO είναι τυπικές, φυσικά, στα DEUTZ-FAHR: 540, 540 Eco και 1000. Το PTO ενεργοποιείται χρησιμοποιώντας ένα κουμπί και ηλεκτροϋδραυλικά χειριστήρια. Αυτό εγγυάται μια ομαλή εκκίνηση χωρίς τραντάγματα. Προαιρετικά διατίθεται PTO εδάφους. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Από τους αμπελώνες έως τους οπωρώνες, από την καλλιέργεια της γης έως τη φροντίδα και τη συγκομιδή των καλλιεργειών, και από τη δημοτική χειμερινή υπηρεσία έως τη συντήρηση δρόμων και τοποθεσιών - η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα αποτελούν τη δύναμη των νέων ειδικών τρακτέρ DEUTZ-FAHR. Με χωρητικότητα ανύψωσης 2.600 κιλά στο πίσω μέρος (μοντέλο 5DF: μέγιστο 2.800 κιλά) και 1.500 κιλά στο μπροστινό μέρος, όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί εξοπλισμού μπορούν να μετακινηθούν εύκολα. Ο οπίσθιος ανελκυστήρας δύναται να ελεγχθεί ηλεκτρονικά εάν είναι επιθυμητό. Η τυπική χωρητικότητα της αντλίας είναι 54 λ / λεπτό για τρεις βαλβίδες ελέγχου στο πίσω μέρος. Μια προαιρετική διαδοχική αντλία 64 λ / λεπτό είναι διαθέσιμη για την παράλληλη λειτουργία ενός οπίσθιου ανελκυστήρα ισχύος και έως και πέντε βαλβίδων ελέγχου εμπρός και πίσω. Τα μοντέλα 5DF Ecoline διαθέτουν αντλία 42 λ / λεπτό και τρεις βαλβίδες ελέγχου στο πίσω μέρος. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το υδραυλικό σύστημα ταιριάζει πλήρως με το προφίλ λειτουργίας σας, η DEUTZ-FAHR προσφέρει πέντε καθορισμένα υδραυλικά πακέτα που κυμαίνονται από βασικά έως υψηλής τεχνολογίας. Η εξωτερική λειτουργία του οπίσθιου ανελκυστήρα από το πτερύγιο καθιστά τη σύνδεση του εξοπλισμού εργασίας μια ασφαλή και απλή διαδικασία.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Η ΑΝΕΤΗ ΚΑΜΠΙΝΑ ΤΗΣ DEUTZ-FAHR. ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Η άνεση της καμπίνας δεν ήταν απλή πολυτέλεια για τα εξειδικευμένα τρακτέρ εδώ και αρκετό καιρό. Ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον εργασίας σημαίνει λιγότερο σοβαρούς περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως κρύο, θερμότητα, σκόνη, παράγοντες προστασίας καλλιεργειών και θόρυβο - και μεγαλύτερες περιόδους συγκέντρωσης και απόδοσης για τον οδηγό. Η καμπίνα τεσσάρων θέσεων των νέων ειδικών τρακτέρ πληροί τα υψηλότερα πρότυπα της DEUTZ-FAHR. Η μέγιστη ορατότητα σε κάθε κατεύθυνση, καλύπτοντας όλους τους τομείς που σχετίζονται με την εργασία και την ασφάλεια, διασφαλίζεται από το μονοκόμματο παρμπρίζ και τα οριζόντια τζάμια. Εξωτερικά, η καμπίνα είναι συμπαγής και λεπτή. Δεν υπάρχουν αιχμηρές άκρες που θα μπορούσαν να βλάψουν τις καλλιέργειες. Στο εσωτερικό, ένας πρωτοποριακός σχεδιασμός και υψηλής ποιότητας, ελαφριά υλικά δημιουργούν μια θετική ατμόσφαιρα. Το εσωτερικό είναι ήρεμο και γαλήνιο. Με πολλά στοιχεία απορρόφησης θορύβου και άλλες τεχνικές λεπτομέρειες, οι μηχανικοί της DEUTZ-FAHR κατάφεραν να ελαχιστοποιήσουν τον θόρυβο μέσα στην καμπίνα. Το σύστημα κλιματισμού είναι ισχυρό και η διανομή του αέρα είναι απολύτως ομοιόμορφη. Επτά ρυθμιζόμενα ακροφύσια εξαερισμού διατηρούν την προτιμώμενη θερμοκρασία του οδηγού σταθερή σε όλα τα μέρη της καμπίνας ανά πάσα στιγμή. Υπάρχουν νέες επιλογές καθίσματος για τον οδηγό, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής έξι εκδόσεων με διαφορετικά είδη ανάρτησης, υλικά και ρυθμίσεις. ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΝΕΣΗ. ΜΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗ. Ειδικά όταν πρόκειται για εξαιρετικά μικρά εξειδικευμένα τρακτέρ, ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι μια μεγάλη πρόκληση. Η ομάδα ανάπτυξης της DEUTZ-FAHR έχει ξεπεράσει αυτές τις δυσκολίες με την επιδεξιότητα. Κάθε οδηγός μπορεί να βρει την τέλεια θέση εργασίας στα νέα εξειδικευμένα τρακτέρ. Το υψηλότερο επίπεδο άνεσης ξεκινά με μια ευρεία γωνία ανοίγματος πόρτας που καθιστά εύκολη την είσοδο και την έξοδο. Ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων εξασφαλίζει τη βέλτιστη θέση καθίσματος για τον οδηγό. Όλα τα χειριστήρια είναι εύκολα προσβάσιμα, τακτοποιημένα ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης τους και με σαφή χρωματική κωδικοποίηση. Το InfoCentre στον ταμπλό παρέχει συνεχώς στον οδηγό σαφείς πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες λειτουργίας του τρακτέρ χρησιμοποιώντας αναλογικές και ψηφιακές οθόνες. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να αντιμετωπίσετε τη λειτουργία των νέων ειδικών τρακτέρ DEUTZ-FAHR προτού αντιμετωπίσετε την εργασία. Εύχρηστο, εξαιρετικά άνετο και παραγωγικό.

περισσότερα
Name:
Κινητήρας
Τύπος
Κύλινδροι/Χωρητικότητα
Ψεκασμός
Μέγιστη Ισχύς
Μέγιστη Ροπή
Καύσιμο
Μετάδοση & Άξονες
Μετάδοση
Σύστημα Ρεβέρσας
Σχέσεις Κιβώτιου Ταχυτήτων (εμπρός+πίσω)
Μέγιστη Ταχύτητα
Υδραυλικό Σύστημα
Ανύψωση εμπρός/πίσω (kg)
Παροχή Αντλίας (lt/min)
Βαλβίδες-Θυρίδες
PTO
PTO Εμπρός (Ανύψωση - Ταχύτητα)
PTO Ταχύτητα (rpm)
Έλεγχος Εμπλοκής PTO