openfield photo
C5000 Series (Stage 3A) εικόνα

C5000 Series (Stage 3A)

combine
deutz-fahr logo

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα

180 Hp / 134.2 Kw

Κυβισμός

6100 κ.εκ.

Χωρητικότητα Δεξαμενής

4600 LT

ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΤΗ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ DEUTZ-FAHR

Μικρές, εύχρηστες θεριζοαλωνιστικές μηχανές που διατηρούν την επιθυμητή απόδοση κατά τη συγκομιδή για όλους τους τύπους καλλιεργειών και στις πιο αντίξοες συνθήκες λειτουργίας. Κάθε λεπτομέρεια των νέων θεριζοαλωνιστικών μηχανών DEUTZ-FAHR C5000 έχει σχεδιαστεί για να αντέχει και να κυριαρχεί στα χωράφια. Όταν επιλέγετε τη σειρά C5000, σας εγγυάται μια ευέλικτη μηχανή. Μια απλή θεριζοαλωνιστική μηχανή με μειωμένη κατανάλωση και χαμηλό κόστος συντήρησης.

Μαχαίρι κοπής
car-engine icon
.

Ζήτημα απόδοσης: όλα ξεκινούν με τη μπάρα κοπής. Τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της μπάρας κοπής DEUTZ-FAHR συνδέονται με την παραγωγικότητα και την ανθεκτικότητα. Με πλάτος 3,6 έως 4,8 μ, οι μπάρες είναι εξοπλισμένες με μονοκόμματη δομή που εγγυάται εξαιρετική κατανομή βάρους, σταθερότητα, μακροχρόνια αντοχή και αξιόπιστη απόδοση (ανεξάρτητα από το πλάτος κοπής). Το τρυπάνι εισαγωγής μεγάλης διαμέτρου, εξοπλισμένο με ευρείες σπείρες και ελικοειδώς τοποθετημένες ταινίες τρυπανιού, εξασφαλίζει συνεχή τροφοδοσία και μεταφορά του προϊόντος στη δίοδο τροφοδοσίας. Σύστημα κοπής Schumacher: Το σύστημα παράλληλης κοπής διαθέτει μια εναλλακτικά διατεταγμένη επιφάνεια που παράγει μια καθαρή και αθόρυβη κοπή με ελάχιστη φθορά. Το σύστημα Schumacher βασίζεται σε πλανητική μετάδοση: μια εξαιρετικά αποτελεσματική λύση για ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες κοπής (1220 κοπές ανά λεπτό) που επιτρέπει στη λεπίδα να καθοδηγείται σε τέλεια ευθεία γραμμή, εξασφαλίζοντας ανώτερη μηχανική απόδοση, βέλτιστη μεταφορά ισχύος και χαμηλό κόστος συντήρησης. Αυτόματος έλεγχος: Ο ηλεκτρονικός έλεγχος της μπάρας κοπής εγγυάται ομοιόμορφη καθοδήγηση σε όλους τους τύπους εδάφους και συνθήκες συγκομιδής. Επιπλέον, το σύστημα εξαλείφει αυτόματα τις ταλαντώσεις των μπαρών κατά τη μεταφορά προκειμένου να προστατεύσει βέλτιστα τα μηχανικά της θεριστικής μηχανής. Μηχανισμός συλλογής: Ο μηχανισμός συλλογής αποτελείται από έξι στιβαρές οδοντωτές μπάρες: Κατασκευασμένες από εξαιρετικά ανθεκτικό και εύκαμπτο πλαστικό, τα δόντια μπορούν να αντικατασταθούν και να στερεωθούν ξεχωριστά σε ρυθμιζόμενη γωνία. Η συσκευή κινείται κατά μήκος των βραχιόνων χρησιμοποιώντας οδηγούς Teflon για εγγύηση γρήγορης, ακριβούς υδραυλικής ρύθμισης της γωνίας των δοντιών, ακόμη και κατά τη λειτουργία. Ο μηχανισμός συλλογής μπορεί εύκολα να ρυθμιστεί σε κατακόρυφη ή οριζόντια θέση στην καμπίνα, έτσι ώστε να προσαρμόζεται τέλεια σε διαφορετικές συνθήκες συγκομιδής.

περισσότερα
Λαιμός τροφοδοσίας
car-engine icon
.

Στο σύστημα αλωνίσματος, η δίοδος τροφοδοσίας με ένα μεγάλο άνοιγμα είναι εξοπλισμένη με μπάρες τροφοδοσίας συνδεδεμένες σε 3 αλυσίδες. Οι άξονες στήριξης είναι εξοπλισμένοι με οδοντωτούς οδηγούς για την αποφυγή αναπήδησης μεταξύ των αλυσίδων, επιτρέποντας τη συνεχή τροφοδοσία του μηχανήματος και την αποτροπή της υπερφόρτωσης της διόδου. Αντιστροφή καναλιού τροφοδότη: Η δίοδος και η αντιστροφή της ηλεκτρικής ενέργειας της μπάρας αποτρέπει την υπερφόρτωση του συστήματος τροφοδοσίας.

περισσότερα
Σύστημα αλωνισμού
car-engine icon
.

Ένα σύστημα αλωνίσματος που δεν χρειάζεται παρουσίαση. Ένα ανθεκτικό, αξιόπιστο και εξαιρετικά παραγωγικό σύστημα που επεξεργάζεται το προϊόν προσεκτικά σε όλη τη διαδικασία διαχωρισμού των κόκκων. Τύμπανο αλωνίσματος: Το τύμπανο αλωνίσματος έχει πλάτος 1110 χιλ. και έχει διάμετρο 600 χιλ.. Είναι εξοπλισμένο με οκτώ μπάρες ράσπας, βιδωτούς για γρήγορη και εύκολη αντικατάσταση και εξασφαλίζουν μια τέλεια διαδικασία αλωνίσματος. Η συγκομιδή εισέρχεται στο τύμπανο οριζόντια για ομοιόμορφη τροφοδοσία χωρίς μπλοκαρίσματα, επιπλέον, μπορεί να προσεγγιστεί μέσω ανοίγματος πάνω από το πέρασμα τροφοδοσίας για διευκόλυνση της συντήρησης. Κοίλος: Το κοίλος έχει γωνία τύλιξης 121 μοιρών, η οποία εγγυάται τη μέγιστη απόδοση αλωνίσματος και διαχωρισμού. Η απόσταση μεταξύ του κοίλους και του τυμπάνου αλωνίσματος (κατά την είσοδο και την έξοδο) μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτητα μπροστά και πίσω μέσω εύχρηστων μοχλών σχεδιασμένων να προσαρμόζονται τέλεια σε διάφορες συνθήκες συγκομιδής. Και για τις καλλιέργειες που είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αλωνιστούν, διατίθεται επίσης ένα σετ χειροκίνητων τοποθετημένων πλακών αφαίρεσης. Υπάρχουν 3 διαφορετικές εκδόσεις ενός κομματιού, με απόσταση συρμάτων 11, 14 και 16 χιλ. πρέσες άχυρου: Οι 5 πρέσες άχυρου είναι κλειστού τύπου, επιτρέποντας σε κάθε τελευταίο κόκκο να διαχωρίζεται από το άχυρο. Οι πρέσες άχυρου είναι τοποθετημένες σε ειδικά ερμητικά σφραγισμένες θέσεις χωρίς συντήρηση, τα οποία μειώνουν τον θόρυβο και την απώλεια ισχύος και αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του άξονα και των ίδιων των πρεσών άχυρου.

περισσότερα
Καθαρισμός
car-engine icon
.

The turbine allows large amounts of crop to be cleaned; this is then fed back to the grain preparation pan for maximum grain collection without overloading the threshing system. Η τουρμπίνα επιτρέπει τον καθαρισμό μεγάλων ποσοτήτων καλλιέργειας · αυτή στη συνέχεια τροφοδοτείται πίσω στο δοχείο προετοιμασίας κόκκων για μέγιστη συλλογή κόκκων χωρίς υπερφόρτωση του συστήματος αλωνίσματος. Δοχείο κόκκων: Το μονό κομμάτι του δοχείου προετοιμασίας κόκκων επιτρέπει την τέλεια επίστρωση άχυρου και λεπτού άχυρου: καθώς είναι ελαφρύτερα από το κόκκο, το άχυρο και το λεπτό άχυρο διασκορπίζονται αμέσως από τον ανεμιστήρα, αυξάνοντας την απόδοση των σιτών και επομένως τον καθαρισμό του τελικού προϊόντος. Σίτες: Οι σίτες ελέγχονται μηχανικά μέσω μοχλών · εξοπλισμένες με υψηλές διαχωριστικές πλάκες, αφαιρούνται εύκολα. Ο ισχυρός ανεμιστήρας τουρμπίνας, διαμέτρου 400 χιλ., διαθέτει 44 πτερύγια που παρέχουν αέρα σε όλο το πλάτος της θεριστικής μηχανής: Ο εγκάρσιος όγκος ροής αέρα ελέγχεται από τους εκτροπείς για να επιταχύνει ή να καθυστερήσει την παράδοσή του στη σίτα και να δημιουργήσει ομοιόμορφη ροή αέρα σε όλο το μήκος του κουτιού. Τουρμπίνα: Ο ισχυρός ανεμιστήρας τουρμπίνας, διαμέτρου 400 χιλ., διαθέτει 44 πτερύγια που παρέχουν αέρα σε όλο το πλάτος της θεριστικής μηχανής. Ο εγκάρσιος όγκος ροής αέρα ελέγχεται από εκτροπείς που επιταχύνουν ή καθυστερούν την παράδοσή του στη σίτα. Ο αέρας κατανέμεται ομοιόμορφα σε όλο το μήκος του κουτιού. Ο εγκάρσιος όγκος ροής αέρα ελέγχεται από εκτροπείς που επιταχύνουν ή καθυστερούν την παράδοσή του στη σίτα για να δημιουργήσουν ομοιόμορφη ροή αέρα σε όλο το μήκος του κουτιού. DGR: Το σύστημα ανάκτησης διασφαλίζει ότι το υλικό επιστροφής αποστέλλεται πίσω στο δοχείο προετοιμασίας κόκκων: αυτή η λύση αποτρέπει την υπερφόρτωση του συστήματος αλωνίσματος και συνεπώς διατρέχει τον κίνδυνο θραύσης ή απώλειας υλικού από τους πρέσες άχυρου. Συγκεκριμένα πρόσθετα τριβής, τα οποία είναι εναλλάξιμα ανάλογα με τη συγκομιδή, εγγυώνται ένα πρόσθετο αλώνισμα στους συλλεγέντες κόκκους, προκειμένου να διαχωριστούν τυχόν «μισά στάχυα» που κατά λάθος έμειναν στις σίτες. Ο ρυθμός ανάκτησης παρακολουθείται συνεχώς και ένα σήμα συναγερμού προειδοποιεί για συνθήκες υπερφόρτωσης.

περισσότερα
Αμπάρι
car-engine icon
.

Δεξαμενή: Η δεξαμενή κόκκων στο C5000 επιτρέπει μεγάλες περιόδους αλωνίσματος χάρη στην τεράστια χωρητικότητα 4600 λίτρων. Τροφοδοτείται από ένα κανάλι ανύψωσης που ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο σύνθλιψης των κόκκων και διασφαλίζει ότι η δεξαμενή είναι πλήρως γεμάτη. Η γρήγορη εκκένωση κόκκων εξοικονομεί χρόνο, ενώ το μεγάλο απόθεμα ισχύος κινητήρα σημαίνει ότι ο κόκκος μπορεί να εκκενωθεί κατά τη λειτουργία χωρίς να διακινδυνεύεται η παραγωγικότητα.

περισσότερα
Καταστροφέας
car-engine icon
.

Κόφτης άχυρου: Το άχυρο λαμβάνει την καλύτερη φροντίδα χάρη σε ένα κόφτη άχυρου που ταιριάζει απόλυτα στη δομή της θεριζοαλωνιστικής μηχανής. Η θέση της αντίθετης λεπίδας είναι ρυθμιζόμενη για να επιτευχθεί ο απαιτούμενος βαθμός κοπής.

περισσότερα
Κινητήρας Υδραυλικά Μετάδοση
car-engine icon
.

Οι κινητήρες Deutz TCD 6.1 L6 T3A διαθέτουν αποκλειστικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα των προϊόντων DEUTZ-FAHR, συμπεριλαμβανομένης της διανομής ισχύος και στις δύο πλευρές του κινητήρα. Αυτό καθιστά δυνατό τον διαχωρισμό των υδραυλικών και μηχανικών λειτουργιών και την άμεση μετάδοση δύναμης χωρίς απώλεια ισχύος και χωρίς να υποστεί πρόσθετη φθορά. Αυτοί είναι οι ισχυροί και αξιόπιστοι κινητήρες Common Rail με 12 ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες, οι οποίοι μπορούν να διατηρήσουν σταθερή ισχύ ακόμα και όταν αντιμετωπίζουν ξαφνικές αλλαγές φορτίου. Τα C5205 και C5305 παρέχουν μέγιστη ισχύ 160 ίππους (118 kW) και 180 ίππους (132 kW) αντίστοιχα. Το μηχάνημα τίθεται σε λειτουργία μέσω του μοχλού πολλαπλών λειτουργιών που ελέγχει επίσης τις κύριες λειτουργίες της κεφαλής κοπής. Τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με υδροστατική μετάδοση 3 ταχυτήτων. Κιβώτιο ταχυτήτων τριών σταδίων: Το υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων τριών σταδίων σημαίνει ότι θα βρείτε πάντα τη σωστή ταχύτητα για διάφορες συνθήκες συγκομιδής, χάρη σε έναν απλό μοχλό δίπλα στο κάθισμα του οδηγού. Επιπλέον, η κατάλληλη απόσταση διασφαλίζει ότι υπάρχει πάντα μεγάλη ροπή στη σπειροτόμο για την αντιμετώπιση των πιο δύσκολων συνθηκών πρόσφυσης. Τα γρανάζια της μονάδας μείωσης και του κιβωτίου ταχυτήτων περιτυλίγονται για τη μείωση του θορύβου λειτουργίας χωρίς να διακινδυνεύεται η ανθεκτικότητα και η αξιοπιστία του συστήματος μετάδοσης.

περισσότερα
Καμπίνα
car-engine icon
.

Τέλεια ενσωματωμένο στη νέα σχεδίαση, τη Καμπίνα Διοικητή EVO προσφέρει όλες τις λειτουργίες ελέγχου και ρύθμισης που απαιτούνται για τη λειτουργία της θεριζοαλωνιστικής μηχανής, με εργονομικά σχεδιασμένα χειριστήρια για ασφαλή οδήγηση στο δρόμο και στο χωράφι. Οι κύριοι σύνδεσμοι (μπάρα, αλώνισμα και εκφόρτωση κόκκων) ενεργοποιούνται χρησιμοποιώντας μηχανικούς μοχλούς στα αριστερά του οδηγού. Η απόδοση των θεριζοαλωνιστικών DEUTZ-FAHR μπορεί να παρακολουθείται μέσω ενός συστήματος παρακολούθησης επιδόσεων που δείχνει την ταχύτητα του ανέμου, την ταχύτητα του τυμπάνου αλωνίσματος και το ποσοστό απώλειας. Έλεγχος διοικητή: Όλος ο εξοπλισμός είναι διατεταγμένος με σαφήνεια και λογική εντός του οπτικού πεδίου του χειριστή, με τα χειριστήρια τοποθετημένα κατά σειρά προτεραιότητας, έτσι ώστε να αναγνωρίζονται εύκολα: αυτή η λύση εγγυάται απλό, άμεσο και πλήρη έλεγχο του μηχανήματος. Συγκεκριμένα, ο Μοχλός Διοικητή ελέγχει τη μπάρα κοπής. Η μονάδα CCM (Συνδυαστική Διαχείριση Ελέγχου) σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραμέτρους παραγωγικότητας της θεριζοαλωνιστικής (ολική και μερική επιφάνεια εργασίας, ωριαία παραγωγικότητα και ρυθμός απώλειας).

περισσότερα