Μετά από δύο χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της Σειράς 5DF Platform στην αγορά, η DEUTZ-FAHR την αναβαθμίζει, προσφέροντας πρόσθετα νέα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας για την αύξηση της ευελιξίας, της παραγωγικότητας και της άνεσης του χειριστή. Τα μοντέλα 5 DF platform MY24 προσφέρουν ένα πακέτο επιλογών που συνήθως υπάρχουν μόνο στις εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών με καμπίνα.

 

Εκτός από τις δυνατότητες πλήρους διαμόρφωσης των μηχανικών μερών, οι οποίες συνδυάζουν την απλότητα και την ευχρηστία με τις υψηλές επιδόσεις, το Model Year 24 προσφέρει μια σειρά νέων επιλογών: 

 

·         Κινητήρες FARMotion 35 και 45 πιστοποιημένους να λειτουργούν με HVO (Υδρογονωμένο φυτικό έλαιο)

·         Νέο κιβώτιο με:

o   PowerShuttle: αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς τη χρήση συμπλέκτη

o   SenseClutch: επιτρέπει τη ρύθμιση της απόκρισης στην αλλαγή κατεύθυνσης σε 5 στάδια

o   Stop&Go: επιτρέπει στον χειριστή να σταματήσει το τρακτέρ και να συνεχίσει την οδήγηση χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του φρένου χωρίς έλεγχο του συμπλέκτη

o   ComfortClutch: επιτρέπει την εμπλοκή του συμπλέκτη πατώντας ένα μπουτόν στον επιλογέα.

o   HML Powershift 3 σταδίων: 45 εμπρόσθιες ταχύτητες + 45 όπισθεν

·         Ανεξάρτητη ανάρτηση στον εμπρός άξονα με Adaptive-Damping, Active Self-Levelling, Anti-Dive, Anti-Roll και DTC (Differential Traction Control)

·         Πλήρως ενσωματωμένο εμπρός PTO και εμπρόσθια υδραυλικά με ικανότητα ανύψωσης 2100 kg

·         Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω ανυψωτικό με σύστημα απόσβεσης κραδασμών και εξωτερικά χειριστήρια στα πίσω φτερά

·         Πίσω υδραυλικός σύνδεσμος και υδραυλικοί σταθεροποιητές με δυνατότητα ρύθμισής τους μέσω των εξωτερικών χειριστηρίων στα πίσω φτερά

·         Έως και 10 πίσω υδραυλικά κυκλώματα και 4 υδραυλικοί σύνδεσμοι στην μέση

·         Διαχωριστής ροής για ταυτόχρονη χρήση του πίσω ανυψωτικού και των υδραυλικών βαλβίδων

·         Κάθισμα χειριστή με αερανάρτηση

·         SDF Fleet Management

·         Η οικογένεια 5 DF platform περιλαμβάνει πέντε μοντέλα, με ισχύ από 91 έως 116 ίππους.

 

Διατίθενται διάφορες επιλογές εξοπλισμού μετάδοσης, από ένα απλό πλήρως μηχανικό κιβώτιο 12+12 σχέσεων μέχρι το υπερσύγχρονο κιβώτιο 45+45 σχέσεων με PowerShuttle και HML Powershift 3 βημάτων. Η υψηλή δυνατότητα διαμόρφωσης της σειράς 5 DF platform επιβεβαιώνεται ακόμη και από την ευρεία γκάμα των διαθέσιμων μεγεθών ελαστικών, που προσδίδουν διαφορετικό πλάτος και ύψος στο τρακτέρ.

 

Ανάλογα με το μέγεθος των ελαστικών, διατίθενται δύο ύψη πλατφόρμας για καλύτερη προσαρμογή στους τροχούς, διατηρώντας παράλληλα το ύψος του τρακτέρ όσο το δυνατόν χαμηλότερο (το ελάχιστο ύψος του λασπωτήρα είναι μόλις 1,18 m), καθιστώντας τα τρακτέρ 5 DF ιδανικά για εργασίες σε οπωρώνες εσπεριδοειδών, ακτινιδίων, αμπελώνες,  ή άλλες δενδροκαλλιέργειες.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος, η πλατφόρμα αναρτάται πάντα σε 4 Hydro Silent-Blocks. Η Σειρά 5DF Platform προσφέρει επίσης εξαιρετική ασφάλεια στον χειριστή, με αναδιπλούμενο εμπρός roll bar, τέλεια κατανομή βάρους, ιδανική ισορροπία μεταξύ χαμηλού κέντρου βάρους και άριστης απόστασης από το έδαφος, καθώς και προηγμένες τεχνικές λύσεις, όπως δισκόφρενα και στους 4 τροχούς.

 

 

Οι νέοι κινητήρες FARMotion 35 και 45 μεγιστοποιούν την απόδοση των τρακτέρ DEUTZ-FAHR 5 DF Platform. Η συμπαγής διάταξη του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων, το οποίο ενσωματώνεται έξυπνα στο όχημα, επέτρεψε τη διατήρηση των ίδιων εξωτερικών διαστάσεων που κατέστησαν την προηγούμενη γενιά τόσο δημοφιλή μεταξύ των αμπελουργών και των καλλιεργητών φρούτων σε όλο τον κόσμο. Εκτός από τις νέες τεχνολογικές λύσεις που συνεισφέρουν στη συμμόρφωση με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Stage V, η ισχύς και η ροπή έχουν επίσης αυξηθεί σε όλη γκάμα των κινητήρων. Οι κινητήρες FARMotion 35 και 45 μπορούν πλέον να λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα, καθώς είναι επίσημα πιστοποιημένοι για χρήση HVO (υδρογονωμένο φυτικό έλαιο). Οι γεωργικοί ελκυστήρες 5 DF Platform είναι επομένως έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της γεωργίας του αύριο, όπως η αύξηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας μέσω της μείωσης των εκπομπών του CO2 .

 

 

Η αποδοτικότητα, η δυνατότητα διαμόρφωσης και η ευελιξία ήταν οι βασικοί στόχοι των μηχανικών της DEUTZ-FAHR κατά την ανάπτυξη των κιβωτίων ταχυτήτων για τη σειρά 5 DF. Οι προσφερόμενες επιλογές διαμόρφωσης περιλαμβάνουν από μια έκδοση 4 ταχυτήτων με 3 διαφορικά  και συγχρονισμένη ρεβέρσα, μέχρι μια έκδοση 5 ταχυτήτων με 3 διαφορικά και HML 3-Powershift για συνολικά 45+45 ταχύτητες. Ενώ όλες οι εκδόσεις μπορούν να αναπτύξουν μέγιστη ταχύτητα 40 km/h, οι εκδόσεις 5 ταχυτήτων διαθέτουν επίσης τη λειτουργία OverSpeed, η οποία επιτρέπει στο τρακτέρ να κινείται με τη μέγιστη ταχύτητα στο δρόμο σε χαμηλότερες, πιο αποδοτικές στροφές κινητήρα. Όλες οι εκδόσεις είναι στάνταρ εξοπλισμένες με μία επιλογή ‘έρπειν’ (creeper gear) για εργασία σε πολύ χαμηλές ταχύτητες εδάφους (από 187 μέτρα ανά ώρα) με τον κινητήρα στις μέγιστες στροφές του.

 

Προσφερόμενο με λειτουργίες 540 στροφών ανά λεπτό και 540 ECO, το PTO διατίθεται στάνταρ με πρακτικό μηχανικό συμπλέκτη, ενώ η αναλογική ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή είναι διαθέσιμη ως επιλογή. Επίσης προαιρετικά διατίθενται λειτουργίες 1000 στροφών ανά λεπτό, προγράμματα ταχυτήτων οχήματος και εξαιρετικά πρακτικοί ταχυσύνδεσμοι για τους διαφόρους άξονες μετάδοσης ισχύος ώστε να αντικαθίστανται πανεύκολα.

 

Η νέα Σειρά 5 DF Platform προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες διαμόρφωσης των υδραυλικών συστημάτων. Με το υδραυλικό σύστημα διπλής αντλίας έως και 68 l/min μπορούν να χρησιμοποιηθούν κάθε είδους παρελκόμενα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν επίσης στάνταρ ένα ξεχωριστό υδραυλικό κύκλωμα για το σύστημα διεύθυνσης και τα βοηθητικά προγράμματα για απόλυτα ομαλή κατευθυντικότητα και άριστη ευελιξία ακόμη και με τον κινητήρα στο ρελαντί και ενώ το ανυψωτικό βρίσκεται σε λειτουργία. Διατίθενται έως και 10 οπίσθιοι υδραυλικοί σύνδεσμοι με διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας και προαιρετικό ρυθμιστή ροής. Όλες οι εκδόσεις είναι στάνταρ εξοπλισμένες με γραμμή ελεύθερης επιστροφής για αποτελεσματική εργασία με παρελκόμενα με υδραυλικά μοτέρ. Διατίθενται 4 πρόσθετοι υδραυλικοί σύνδεσμοι σε μεσαία θέση που επιτρέπουν την εύκολη σύνδεση των μπροστινών παρελκόμενων.